Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Tää ja huominen mulla vielä vähän suhahtaa ohi kun on noi systerin häät mutta sitten otan laatuaikaa itselleni.Eilen tosiaan kävin "hallilla" mutta ketään ei paikalla ollut.Tokihan vasta kaksi kaveria listalla.Otan illalla ja lisäilen näitä pelaajia frendilistalle.:)

Joo jos olisin kerennyt siihen aikaan kun oli tarkoitus, niin oltais saatu sunkin kausi korkattua :D. Mutta aikaa on kyllä hyvin että sikäli ehditään kyllä. Ja tosiaan kannattaa se 5min käyttää siihen että lisäilee porukan ystävälistalle niin alkaa kummasti tapahtumaan pelirintamalla (kyllä siellä jengiä oli illalla useampia peliseurana). Katselin että liityit vasta läntiseen konferenssiin, MUISTA LIITTYÄ MYÖS YHTEISEEN KONFFIIN :)! Sharks tänään päivällä linjoilla johonkin aikaan välillä 10-14 (+EHKÄ myöhäisillassa), sen jälkeen lyödään hokkarit naulaan useammaksi päiväksi ja palaillaan askiin mahdollisesti vasta tulevana KE-iltana. Talvilomalla kun aika kuluu perheen kanssa "ihan oikeaa elämää" eläen :D

e. Tuli toivotettua uusi tulokas B3lowski & Columbus tervetulleeksi liigaan 4-2 kotivoitolla :D. Sellainen varoituksen sana muille että kaveri on muuten melkoisen etevä pelaaja ja tiukka peli oli. Kiitokset hyvästä väännöstä!

Näin Sharksin saldot ennen talvilomabreikkiä 22V 5H 1JAH ja 45p. Enää olisi 2 pisteen päässä GM Miksan Chicagolla viime kaudella tehty henk. koht. piste-ennätys 47 pojoa. Sitä lähdetään tauon jälkeen metsästämään kun 6 ottelua (Vilbertto x2, Pairi x2, Youngi ja B3lowski) enää runkosarjaa jäljellä!

Viimeksi muokannut moderaattori:

rangers - wild katkes toisen erän puolimaissa 2-1 - tilanteessa ja EA merkkas 3-0 mulle.

Oikea tulos 3-2 rangersille, ja tapahtui yhteisessä konferenssissa.

Tuli sitten kaks kertaa tosi tyylikkäästi turpaan b3lowskilta. Eka matsissa olin tappiolla 3-0. Oli kolme minuuttia peliä jälellä niin tempasin pari kavennus maalia. Mahikset oli parempaankin mutta nämä aina niin rakkaat tolpat vaan kolisi. Eli lopputulos 3-2. Toinen matsi menikin sitten jo selvemmin 5-2. Ei anaheim nyt taas loista. Näitä yhden maalin tappioita mahtuu aika paljon tälle kaudelle ja taas näyttää sille ettei ole asiaa poffeihin :(

rangers illalla linjoilla, kuten myös huomenna klo 16 asti. huudelkaa tänne aikoja millon passais pelit, koska seuraavan kerran pleikalla vasta viikon päästä!

p.s. Hyvin käyntii lähtenyt kausi alkaa yskiä ja pahasti, voi *****! mielummin oisin konferenssin 9. kuin 8. ;D

Wekinhon ja aaweeFIN:n välinen kamppailu yhteisessä konffissa jäi kesken (tilanne aaween eduksi 1-2) ja EA merkkas Wekinholle 3-0. Pelattiin uudelleen ja peli ratkesi jatko-ajalla aaweelle 2-3.

Wekinhon ja aaweeFIN:n välinen kamppailu yhteisessä konffissa jäi kesken (tilanne aaween eduksi 1-2) ja EA merkkas Wekinholle 3-0. Pelattiin uudelleen ja peli ratkesi jatko-ajalla aaweelle 2-3.

Tämä kirjattu!

On taas Bostonin pojilla peli aivan umpisolmussa! jamsku nöyryytti kahdessa pelissä maalierolla 8-2... Pitäisköhän se uskoa jo ettei miusta oo jääkiekkoilijaksi... :mad:

St.Louisin pojat ovat pikku hiljaa saaneet selätettyä influenssan. Peleillä nyt pari tuntia.

Edmontonin öljymiehet saapunee hallille 20-21 aikoihin ja pelailee luultavasti 23 asti. Tällöin siis helppoja pisteitä saatavilla. :)

Yhteisessä lohkossa Anaheim-Ottawa tilttas toisessa erässä tilanteessa 5-0 Anaheimille. Sovittiin että jää lopulliseks tulokseks. EA merkkas Ottawalle 3-0

Yhteisessä konfissa b3lowskin columbusta vastaan sain 30s ennen loppua johtomaalin 5-6:een ja samalla molemmille jäi "odota hetki" pyörimään. Belo pisti viestiä, että saan voiton ja ea merkkas 3-6 mulle. Oikea tulos siis 5-6 mulle.

EA taas näyttää parastaan näköjään, kun kattoo näitä viestejä. Paljon tilttailuja, taidan vetää takaisin sen mielipiteen, että vaihdot olisi hyvä homma.

Yhteisessä konfissa b3lowskin columbusta vastaan sain 30s ennen loppua johtomaalin 5-6:een ja samalla molemmille jäi "odota hetki" pyörimään. Belo pisti viestiä, että saan voiton ja ea merkkas 3-6 mulle. Oikea tulos siis 5-6 mulle.

EA taas näyttää parastaan näköjään, kun kattoo näitä viestejä. Paljon tilttailuja, taidan vetää takaisin sen mielipiteen, että vaihdot olisi hyvä homma.

Totistan väittämän oikeaksi.Sluiban kanssa sama homma mutta en muista oliko yhteisen konffin peli,tosin voitin 5-4 ja.Slib,muistanko oikein? :)

Totistan väittämän oikeaksi.Sluiban kanssa sama homma mutta en muista oliko yhteisen konffin peli,tosin voitin 5-4 ja.Slib,muistanko oikein? :)
Jep eli B3lowskille 5-4 JA voitto yhteisessä konffissa. :) Ja lisätään vielä sen verran et EA merkkas 3-0 mulle!

Yhteisessä lohkossa Anaheim-Ottawa tilttas toisessa erässä tilanteessa 5-0 Anaheimille. Sovittiin että jää lopulliseks tulokseks. EA merkkas Ottawalle 3-0

Jep eli B3lowskille 5-4 JA voitto yhteisessä konffissa. :) Ja lisätään vielä sen verran et EA merkkas 3-0 mulle!

Kaikki nämä kirjattu. Huh mikä määrä keskeytyneitä (14 jo tässä vaiheessa kautta) :(, GO EA :mad:!

JulBer000n kanssa pätkäs 31 sekuntia ennen loppua, tilanteessa 5-4 JulBer000lle. Ei kirjannut tuloksia, joten pelattiin uusiks samoihin numeroihin ja en sit saanu tasoihin, eli LA 5 - CHI 4.

Mahtavaa EA. Haluan lisää näitä, hukkasin just puoli tuntia elämästäni :D

(Ja se olikin sitten vissiin neljäs yhden maalin tappio tällä kaudella, jossa kaveri tekee voittomaalin vikalla minuutilla. Kyllä naurattaa.)

Kaikki nämä kirjattu. Huh mikä määrä keskeytyneitä (14 jo tässä vaiheessa kautta) :(, GO EA :mad:!

Miksihän tuolla keskeytyneissä matseissa on Dallas-Calgary ja siellä lukee että moiski on pelannu vaikka tällä kaudella hallinnassa on Anaheim. Kenties viime kaudelta jäänyt??

JulBer000n kanssa pätkäs 31 sekuntia ennen loppua, tilanteessa 5-4 JulBer000lle. Ei kirjannut tuloksia, joten pelattiin uusiks samoihin numeroihin ja en sit saanu tasoihin, eli LA 5 - CHI 4.

Mahtavaa EA. Haluan lisää näitä, hukkasin just puoli tuntia elämästäni :D

(Ja se olikin sitten vissiin neljäs yhden maalin tappio tällä kaudella, jossa kaveri tekee voittomaalin vikalla minuutilla. Kyllä naurattaa.)

Varmistan nyt vielä, että pelasitteko siis liigan sisällä sen matsin loppuun (ei hupipelinä)? Ja nyt siis merkattiin noin, eli ei tarvi merkata keskeytyneisiin matseihin ??

e. Näemmä oli pelattu liigan sisällä kun tsekkasin eli homma ok :)

Miksihän tuolla keskeytyneissä matseissa on Dallas-Calgary ja siellä lukee että moiski on pelannu vaikka tällä kaudella hallinnassa on Anaheim. Kenties viime kaudelta jäänyt??

"Yhteisen konfin peli Dallas - Anaheim kaatu toisen erän alussa ja merkattiin Dallasille 3-0 voitoksi. Peli vedettiin loppuun sarjan ulkopuolella ja Moiskille 1-4 vierasvoitto."

Kysessä oli yläpuolella oleva viesti, löytyy sivulta 5 Matrim_C:n lähettänä. Eli olin itse jostain syystä (vanhasta muistista :confused:) laittanut sulle Calgaryn kun kopioin ja muokkasin sitä tonne "keskeytyneet matsit" kohtaan :D. Eli mun moka, mutta asia nyt korjattu!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ketään aamupäivä peleille?? New Jersey voisi tulla vääntämään. Homostelut Privana tai PSN kautta!

Ylös Bottom