Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Harmittoman näköinen törmäys

SaloHT:n ja Ipan miehenä, vai onko semmosia laseja, niin ei kyl toudellakaa ollu harmiton törmäys. Muutenkin uskomaton veto kun hyvä kiri oli päällä, uskomaton p illu tua salomäki.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Young - osmose 3-2. Oma peli on niin pask** tällä hetkellä että ei pysty edes voittamaan viiveellä pelaavaa youngia... noh tulipa taputeltua runkosarja loppuun.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Jooh ite en ny tie oikein mitä tässä tekisi liigojen suhteen..

Eli nyt taas pelejä pelannu ja pyrkiny aina kysymään vastustajalta joka mua vastaan on pelannut, että oliko hänellä mitään ongelmia pelattaessa mua vastaan..

Kellään ei ole ollut mitään lagia tai muutakaan ongelmia.. Jos ois ollu mun takia, niin hetihän vetäisin pelin poikki ja poistuisin liigasta..

Mites sitten taas oman pelin laita?

Sillon kun soneran muutostyöt/huoltotyöt tapahtuivat niin pelit sen jälkeen oli ihan karmeaa!

Jos pääsin yksinläpi niin en voinu mitään harhautuksia tehdä ku olin seuraavassa "kuvassa" jo veskarin sylissä.. Eli olisi pitänyt ennakoida pirusti!


Nyt peli on sellaista että lagia ei ole ollenkaan, ei sitten yhtään.. Mikä taas vaikeuttaa sitä päätöstä että jättäisin pelit sikseen..

Pelissä on kuitenkin selvä viive, jonka kaverikin kävi täällä toteamassa etten ole hulluksi tulemassa =)

Eli viive ei näy mitenkään lagina vaan siinä että ukot tekevät asioita pienellä viiveellä..

Jos jotenkin pitäisi verrata niin peli on vähän sellasta, että pelaisi koko ajan sm-liiga joukkueilla vaikka änäritiimeil mennään :D


Summa summarum.. Pystyn kyllä pelejä pelaan mutta vähän tulee kavereille etua annettua.. Nyt pelit on sitten tiukkoja 2-2, 2-3 pelejä.. Osmose hyvin sanokin ku pelattiin, että hänestä tuntui, että olisi koko ajan mua askeleen edellä..

Sellaista se juuri onkin, yleensä tuo ase joka on minulla on ollut, on nytten vastustajalla, joka tekee peleistä erittäin vaikeita itselleni..

Tiukkaa noppaviisi puolustusta ja pari maalia sieltä täältä =)


Oma mielipiteeni on se, että olisiko mulla nyt joku 5 matsia jäljellä runkkista ku tänään pelasin pari pois..

Et mielelläni yrittäisin ne pelata pois sais tän kunnialla loppuun..


Mut Miksa nyt voi sitten ite päättää mitä tehdään...


Hooneli anto hyvän vihjeen, kun sillä oli samanlaisia ongelmia niin kerto mallin minkä soneralta tilas ja ei oo ollu sen jälkeen ongelmia.. Itse pelailen tällä hetkellä elisan boxilla vaikka soneran alla taloyhtiö onkin..


Tässä nyt hieman tilannetietoa Tammerforsista!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Jooh ite en ny tie oikein mitä tässä tekisi liigojen suhteen..

Eli nyt taas pelejä pelannu ja pyrkiny aina kysymään vastustajalta joka mua vastaan on pelannut, että oliko hänellä mitään ongelmia pelattaessa mua vastaan..

Kellään ei ole ollut mitään lagia tai muutakaan ongelmia.. Jos ois ollu mun takia, niin hetihän vetäisin pelin poikki ja poistuisin liigasta..

Mites sitten taas oman pelin laita?

Sillon kun soneran muutostyöt/huoltotyöt tapahtuivat niin pelit sen jälkeen oli ihan karmeaa!

Jos pääsin yksinläpi niin en voinu mitään harhautuksia tehdä ku olin seuraavassa "kuvassa" jo veskarin sylissä.. Eli olisi pitänyt ennakoida pirusti!


Nyt peli on sellaista että lagia ei ole ollenkaan, ei sitten yhtään.. Mikä taas vaikeuttaa sitä päätöstä että jättäisin pelit sikseen..

Pelissä on kuitenkin selvä viive, jonka kaverikin kävi täällä toteamassa etten ole hulluksi tulemassa =)

Eli viive ei näy mitenkään lagina vaan siinä että ukot tekevät asioita pienellä viiveellä..

Jos jotenkin pitäisi verrata niin peli on vähän sellasta, että pelaisi koko ajan sm-liiga joukkueilla vaikka änäritiimeil mennään :D


Summa summarum.. Pystyn kyllä pelejä pelaan mutta vähän tulee kavereille etua annettua.. Nyt pelit on sitten tiukkoja 2-2, 2-3 pelejä.. Osmose hyvin sanokin ku pelattiin, että hänestä tuntui, että olisi koko ajan mua askeleen edellä..

Sellaista se juuri onkin, yleensä tuo ase joka on minulla on ollut, on nytten vastustajalla, joka tekee peleistä erittäin vaikeita itselleni..

Tiukkaa noppaviisi puolustusta ja pari maalia sieltä täältä =)


Oma mielipiteeni on se, että olisiko mulla nyt joku 5 matsia jäljellä runkkista ku tänään pelasin pari pois..

Et mielelläni yrittäisin ne pelata pois sais tän kunnialla loppuun..


Mut Miksa nyt voi sitten ite päättää mitä tehdään...


Hooneli anto hyvän vihjeen, kun sillä oli samanlaisia ongelmia niin kerto mallin minkä soneralta tilas ja ei oo ollu sen jälkeen ongelmia.. Itse pelailen tällä hetkellä elisan boxilla vaikka soneran alla taloyhtiö onkin..


Tässä nyt hieman tilannetietoa Tammerforsista!

Kiitoksia tiedoista. Hankala on tilanne sulla, ja hankalaksi se tekee minunkin aseman TJ:nä...

Eli jos nyt oikein ymmärsin, niin sua vastaan pelatessa muut kykenee pelaamaan normaalisti, mutta sulla peli toimii hitaasti tai pienellä viiveellä? (korjaa jos ymmärsin väärin). --> tällöin siis ongelma on yksinomaan sinun. Eli minun kantani on tämä:

Jos aiot jatkaa, niin kestät sitten sen sisälläsi että kärsit huonosta yhteydestä = Et valita siitä täällä mahdollisen tappion tullessa ja "mene sen taakse piiloon" (ja EN väitä sua valittajaksi ylipäätään). Tämä siksi, koska on todella epämiellyttävää vastustajasta jos sut voittaa ja ajattelee vaan että olisin ehkä hävinnyt jos vastustajalla on yhteys kunnossa. Kyllä voittamisesta pitää pystyä nauttimaan ilman mitään ikävää jälkimakua. Et varmaan itsekkään nauttisi esim. mun voittamisesta jos minä olisin sun tilanteessa vai?

--> Tässä tapauksessa "pulinat pois" ja 5 matsia pelaten ASAP.

Jos taas ajattelet, että et saa enää samaa fiilistä pelaamisesta tuolla yhteydellä (itse en todellakaan saisi), niin annat homman olla ja keskeytät liigan --> palaat sit tulevilla kausilla jos/kun saat yhteydet kuntoon = otan "avosylin" liigan parhaan pelaajan takas JOS panos on 100% yhteyksien ym. kanssa.

--> Tässä tapauksessa poistan sut liigasta ja sua vastaan pelatut pelit mitätöityy.

Mieti nyt oikeesti rehellisesti mitä mieltä olet ja tee päätös itse. Mulla tuo päätös PITÄÄ OLLA TIEDOSSA huomisiltaan (=MA) mennessä.

Minä en ala sua yksipuolisesti sanomaan irti liigasta kun muiden pelaaminen ei kärsi lagin muodossa sua vastaan pelaamisesta.

Tälläisillä mietteillä TJ tällä kertaa, muutkin liigalaiset SAA kommentoida :)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Paskamainen tilanne kyllä Tempesterin äijällä.. =/ Mutta asiaan.. Mielestäni sun kannattais jättää leikki kesken tän kauden osalta.. Liigan eittämättä kovimman pelaajan kaatamisesta pitäisi saada kicksit.. Mutta tässä tapauksessa , kun sulla tapahtuu kaikki viiveellä, niin ei siitä voitosta kyllä osaa nauttia ollenkaan. Ja olen melko varma, että muutkin liigalaiset ovat samoilla linjoilla mun kanssa. Tulet sitten taas kiusaamaan muita virtuaalikiekkoilijoita , kun saat yhteydet pelittämään!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Joo itse en ole pelannut häntä vastaan sen jälkeen, kun yhteys mennyt huonompaan suuntaan. Itseä ei haittaa jos toimii vastustajan suuntaan moitteettomattomasti. Jos taas vaikuttaa youngien vastustajien peliin (heilläkin esiintyy pientä viivettä) niin sitten ei tietenkään ole ok.

Mutta jos oikein ymmärsin niin toimii vain youngin suuntaan huonosti. Tällöin on pallo taas youngilla, että miten aikoo toimia. Niin kuin Miksa sanoi niin ei minua ainakaan houkuttelisi pelata "alilyöntiasemassa", kun ei pysty pelistä tällöin täysillä nauttimaan.

EDIT: Niin ja tuokin on totta, mitä Sluba mainitsi. Jos onnistuu hyvän pelaajan kaadossa niin siitä pitäisi tulla selllainen "YEAH!" -fiilis. Sitten kun tietää, että toinen pelaa alilyöntiasemassa voiton arvokkuus laskee 100%.
-Carlos
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

All right..

Oon tässä ny sitten ite funtsinu asioita... Jutellu Miksan kaa.. Ja huomioinu Sluiban ja Vilberton kommentit (kiitos niistä, hyvä saada muidenkin mielipiteitä)..

Niin kaippa tää kausi sitten oli tässä meikäläisen osalta ja lähen Hoonelin ehdotuksen pohjalta vaatimaan Soneralta tietynlaista boxia, jonka kanssa hänellä ongelmat loppuivat..

Haluan nyt vielä varmentaa, että Miksa tai kukaan muukaan ei pakottanu mua poistumaan liigasta vaan ihan itse tein päätöksen..


Oisin toisaalta voinu pelata kauden loppuun, mutta parempi ehkä silti mennä näin.

Nyt muiden ei tarvitse odottaa minua vaan voitte aloittaa tosipelien pelaamisen.. Ja hei, ainakin mestari vaihtuu.. väliaikaisesti :)


Toi oli viimeinen niitti, kun Vilberto ja Sluiba sanoivat, ettei mun voittamisesta sitten saisi ihan samanlaisia "kicksejä"..
En tarkoita tuota pahalla vaan perkuleen hyvä, että sanoivat kun enhän minä tullut sitä ees ajatelleeksi.. Eli kiitos vielä hyvistä pointeista..


Miksahan ennen kauden alkua lupaili, että kolmatta kertaa peräkkäin pytty ei mee samaan osoitteeseen.. Oikeassahan tuo oli, harmi että ratkaisu tuli vain tätä kautta :)

Mut kiitos vielä Miksalle ja muillekin, että teillä on kärsivällisyys riittänyt ja ootte antanu meikäläiselle mahdollisuuden parantaa yhteyksiä..


Ei muuta kuin tsemppiä kaikille peleihin..


Eiköhän me vielä nähdä, ehkä jo piankin..


- Deaner
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

TIEDOTUS!

Yhteisymmäryksessä Youngin kanssa pähkittiin, että kaveri jättää kuitenkin leikin kesken. Syyt nuo jotka edelliseen viestiin edellisellä sivulla laitoin. Harmi että näin nyt kävi, mutta selkiyttää tilannetta kummasti. Eli lännessä pelataan yhteensä 32 ottelua / pelaaja ja sit idässä 30 ottelua / pelaaja.

--> Idässä pelit minun tietojen mukaan pelattu, ja sarjataulukot & poffiparit ilmestyvät idän osalta tänne illalla kunhan osmose ennättää ne uudelleen laskea yhteen.

--> Lännessä pelaamatta edellleen ottelu: Kirwaa - b3lowski ja aawee - Marley. Näistä vain ensin mainitulla on mahdollista vaikutusta poffien kannalta. PELATKAA SIIS POIS ENSI TILASSA JA KETJUUN ILMOITUS TULOKSESTA!. Tänään lasken lännen tilanteen uudelleen, kun nuo youngia vastaan pelatut mitätöityvät ja laitan tänne heti kun ehdin.

Toisin sanoen poffit käyntiin heti kun tuo yksi ottelu on pelattu, ja lopulliset sarjataulukot laskettu! Palaan asiaan...

e. Ja Youngin paluuta odotellessa :)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Läntisen konferenssin sarjataulukko (2 ottelua pelamaatta)

*******V*H*JAH*TM*PM***ME****P

CAL 28-3-1 149-76 73 57p
DET 25-4-3 157-74 83 53p
SJ 24-6-2 128-73 55 50p
EDM 23-9-0 124-88 36 46p
CBJ 22-8-1 122-87 35 45p (1matsi uupuu)
VAN 19-12-1 93-81 12 39p
NAS 17-12-2 97-104 -7 36p (1matsi uupuu)
DAL 12-16-4 77-90 -13 28p
---------------------------------------------------------
LA 13-17-2 105-138 –33 28p
CHI 9-17-6 67-112 -45 24p
ANA 9-22-1 67-105 -38 19p
MIN 6-23-3 49-111 -62 15p


Puolivälierät Länsi:

(1) azllu (CAL) – Matrim_C (DAL) (8)
(2) wekinho (DET) – Kirwaa (NAS) (7)
(3) Miksa81 (SJ) – Mifoni (VAN) (6)
(4) VilberttoCarlos (EDM) / B3lowski (CBJ) - VilberttoCarlos (EDM) / B3lowski (CBJ) (5)

Eli kaikki poffiparit ovat selvillä, mutta parin Vilbertto - B3lowski kotietu ratkeaa ottelussa Kirwaa - B3lowski!!! Pelatkaa pois niin päästään poffien alkuun :).

Itselle näemmä vastaan Mifonin Vancouver, jonka kanssa kovat pelit runkosarjassa (taisi molemmat voittaa yhden). Nöyränä lähtee Sharks-miehistö aloittelemaan poffeja kotikaukalossaan, kunhan "lähtölaukaus" kajahtaa :D

POFFIEN AIKATAULU ILMESTYY KETJUN ETUSIVULLE , KUNHAN TUO YKSI MATSI SAADAAN ALTA POIS!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Kiva saada poffit aluilleen. Todella harmi, että meni Youngin osalta näin.. Mutta oikea ratkasu varmasti, ja ei valitettavasti itsestäkään mahdollisen voiton tullessa olisi tuntunut ansaitulta yms.

Detroit lähtee kuitenkin nälkäisenä kauden tärkeimpiin peleihin, vaikka ennakkosuosikki nyt tippuikin pelistä pois. Hyviä pelejä kaikille!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Saatiin aaween kanssa vika peli pelattua, CHI 1 - MIN 0
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

minnesota - chicago 0-1

Hienoa! Sarjataulukkoa päivitetty ylempään viestiin :).

Enää 1 ainoa ottelu jäljellä runkkaria, mutta MISSÄ OVAT B3lowski ja Kirwaa :confused::confused:. Varmaan aika moni haluisi jo päästä poffien kimppuun :D
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Idän LOPULLINEN sarjataulukko näkyvissä n. tunnin kuluttua.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Itselle näemmä vastaan Mifonin Vancouver, jonka kanssa kovat pelit runkosarjassa (taisi molemmat voittaa yhden). Nöyränä lähtee Sharks-miehistö aloittelemaan poffeja kotikaukalossaan, kunhan "lähtölaukaus" kajahtaa :D

Molemmat tosiaan voittivat yhden, mutta kyllä Canucks lähtee sarjaan altavastaajana. Toki, kun pudotuspelit kyseessä niin jokaista ottelua lähdetään voittamaan, oli vastassa sitten kuka tahansa;)


Miten muuten tässä liigassa on ollut tapana pelata poffeissa, jos ottelu on varsinaisen peliajan jälkeen tasan? Pelataanko loppuun saakka vai käytetäänkö rankkarikisaa?
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Molemmat tosiaan voittivat yhden, mutta kyllä Canucks lähtee sarjaan altavastaajana. Toki, kun pudotuspelit kyseessä niin jokaista ottelua lähdetään voittamaan, oli vastassa sitten kuka tahansa;)


Miten muuten tässä liigassa on ollut tapana pelata poffeissa, jos ottelu on varsinaisen peliajan jälkeen tasan? Pelataanko loppuun saakka vai käytetäänkö rankkarikisaa?

No ollaan pelattu 2 hlön liigoilla, eli silloinhan ei ole mahkuja sitä jatkuvaa jatkoaikaa valita :(. Hupipelillähän se periaatteessa onnistuis, mutta tossa liigassa se etu että saa kokoonpanot kerralla kuntoon (+ loukkaantuneet ukot rosteriin). Eli rankuilla mennään. Voisin tänään tehdä ton liigan meille valmiiksi ja jos toi yks matsi tulis pelattua niin oon kyllä valmis jo alottaan sarjankin tänään ;)
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

No ollaan pelattu 2 hlön liigoilla, eli silloinhan ei ole mahkuja sitä jatkuvaa jatkoaikaa valita :(. Hupipelillähän se periaatteessa onnistuis, mutta tossa liigassa se etu että saa kokoonpanot kerralla kuntoon (+ loukkaantuneet ukot rosteriin). Eli rankuilla mennään. Voisin tänään tehdä ton liigan meille valmiiksi ja jos toi yks matsi tulis pelattua niin oon kyllä valmis jo alottaan sarjankin tänään ;)

Ok, toivottavasti ei tarvi mennä rankkuihin asti. Mulla on viikolla aina aamuherätyksiä, joten ei pysty kovin myöhään pelaamaan. Huomenna on lapsenvahtivuoro 21 asti eli sitä ennen ei oikein kunnolla pysty keskittymään peleihin. Keskiviikkona on sitten hyvin aikaa pelata.
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Ok, toivottavasti ei tarvi mennä rankkuihin asti. Mulla on viikolla aina aamuherätyksiä, joten ei pysty kovin myöhään pelaamaan. Huomenna on lapsenvahtivuoro 21 asti eli sitä ennen ei oikein kunnolla pysty keskittymään peleihin. Keskiviikkona on sitten hyvin aikaa pelata.

Joo no eiköhän me joku aika saada sovittua :). Mutta teen sen liigan tänään jo valmiiksi ja laitan sulle kutsun niin voit laitella rosterit jo kuntoon joka tapauksessa. Laitan muutenkin yleisohjeet poffeihin liittyen tänne lähiaikoina. Sovitaan yv:llä sit tarkemmin peliaikoja!
 
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

No ollaan pelattu 2 hlön liigoilla, eli silloinhan ei ole mahkuja sitä jatkuvaa jatkoaikaa valita :(. Hupipelillähän se periaatteessa onnistuis, mutta tossa liigassa se etu että saa kokoonpanot kerralla kuntoon (+ loukkaantuneet ukot rosteriin). Eli rankuilla mennään. Voisin tänään tehdä ton liigan meille valmiiksi ja jos toi yks matsi tulis pelattua niin oon kyllä valmis jo alottaan sarjankin tänään ;)

Eikös se onnistu siten että laittaa runkosarjan mitaksi 1, sitten alotetaan runkosarjan peli ja altavastaaja poistuu pelin alkupuolella (kotietu paremmalle)? Näin ollen playoffit alkavat ja eikös siellä ole jatkuva jatkoaika?? Tämähän on tietenkin ihan noobie kysymys kun oon niin noviisi näissä Poffikuvioissa... :D
 
Ylös Bottom