Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 4)

Otetaan hylkeenkaa toi toinen matsi pois..

Voisko joku kertoa et mihin paskaan Carolina on ponikarovskyn vaihtanut kun näköjään Devilsissä viilettää..

Ei mun rosterissa ainakaan näy Ketään, johon se Ois voinu vaihtaa.. Vai onko taas mun iloksi leikitty varausvuoroilla?

Aah, mikä esityö Rudilla Staalin 5-1 maaliin.. Pidettiin pakkeja niin pilkkanaan..

Otetaan hylkeenkaa toi toinen matsi pois..

Voisko joku kertoa et mihin paskaan Carolina on ponikarovskyn vaihtanut kun näköjään Devilsissä viilettää..

Ei mun rosterissa ainakaan näy Ketään, johon se Ois voinu vaihtaa.. Vai onko taas mun iloksi leikitty varausvuoroilla?

"On January 20, 2012, Ponikarovky was traded to the New Jersey Devils in exchange for defenseman Joe Sova and a 4th round pick in the 2012 entry draft." kertoo wikipedia... :p

Voi jumalauta.. Kuka helkutin Joe "nevöhööd" Sova.. Ei oo ees kokoonpanos et mitä helkuttia ne johki AHL mieheen ja neloskierroksen varaukseen vaihtaa mun Staalin tutkaparin..

Ja sitten tossa samoihi aikoihin taisivat tehdä että hommasivat ton Nodlin Carolinaan..Phillystä

pari peliä voisin ottaa vielä<! haastakaa

Jaahas.. Heitti ulos psn:sta, katotaan, jos buuttaus auttaa..

Rangers kohta linjoilla, mutta älkää ihan heti haastako! Koutsilla pitää laittaa nippu kuntoon ja vähä testailla

Mun ja Marleyn peli tilttas toisessa erässä kun oli 5min jäljellä.. Tilanne oli mulle 4-0..

Ja sen tais EA merkata tulokseksi..

Pelattiin nyt hupipeli tuohon tilanteeseen ja sitä kautta peli uusiks loppuun..

Lopputulos:

Carolina - Chicago

6-1

5vetoo ja 6 maalia =)

Ja kyseessä siis toi yhteinen liiga..

rangers - hurricanes katkes kolmannessa erässä sähkökatkon takia tilanteessa 2-6, ku jotai 10 min oli jäljellä.

Sovittiin youngin kanssa että tää tulos jää voimaan, ja tapahtu siis itäkonferenssissa.

Carolinan ykkösketju antanut varoituksen osaamisestaan..

7ottelun jälkeen..

Staal 13+4
Ruutu 6+9

Ps. Furiell:lla lähti sähköt ku peliä oli jäljellä 10min.. Sovittiin et kun tilanne oli 6-2 meikäläiselle (idän konferenssi) et antaa sen tuloksen olla, kun sillain se merkattiin liigaankin.. Ei viittitty kypän takia uusiks hinkata..

EDIT. Hidas

Nyt Minnesodassa rämmitään todella syvissä vesissä. Neljä peliä pelattu ja kaikki tappioita. Maaliero kaameaa luettavaa: 2 - 24 :mad:

Mun ja Marleyn peli tilttas toisessa erässä kun oli 5min jäljellä.. Tilanne oli mulle 4-0..

Ja sen tais EA merkata tulokseksi..

Pelattiin nyt hupipeli tuohon tilanteeseen ja sitä kautta peli uusiks loppuun..

Lopputulos:

Carolina - Chicago

6-1

5vetoo ja 6 maalia =)

Ja kyseessä siis toi yhteinen liiga..

Tämä kirjattu muistiin!

rangers - hurricanes katkes kolmannessa erässä sähkökatkon takia tilanteessa 2-6, ku jotai 10 min oli jäljellä.

Sovittiin youngin kanssa että tää tulos jää voimaan, ja tapahtu siis itäkonferenssissa.

Tämä OK.

e. Tulipahan kuitenkin Sharksinkin kausi avattua furiellin Rangersia vastaan, tuloksena 5-1 voitto :)

e2. Vielä olis "sharktankissa" tilaa jos joku haluaa yöderbyn tahkota :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Basuunat soi ja torvet törisee, kun azllun & New York Rangersin nimet kirjataan kolmoskaudella jo toisen kerran itäisen konferenssin voittopytyn kylkeen, ONNEA :)!

Flunssainen GM Miksa & Sharks linjoilla nyt jonkun tovin (about klo 14 asti), tulisko joku ottaa matsia??

e. Joo turpiinhan sitä sieltä tuli Devilsiltä, kukas muu haluaa pisteitä? Antti jakaa innolla:D

Vähemmän flunssainen Hylje tulee laatikkoon!

edit. Niemi vaihtoon tokassa erässä :D
Lopputulos 3-2 New Jersey!
Antti Niemi tosissaan lähti tokassa erässä luukkuvahdiksi, ku 4 minuutissa tehtiin 3 maalia tuntui että kaikki uppoaa :D. Miksa sitten kokeneena GM:nä vaihtoi Niittymäen maalii.. mutta Brodeur ja Jerseyn puolustus uhrautui ja tosin kyllä Hoseen pelaajat pikkaset jäätyikin pariin kertaan, mutta hyvä taistelu ja ensimmäinen voitto ikinä Miksasta!

[video=youtube;iPS4VEsZT1Q]http://www.youtube.com/watch?v=iPS4VEsZT1Q&feature=related[/video]

Sori pakko hehkuttaa ;)

Vähemmän flunssainen Hylje tulee laatikkoon!

Lopputulos 3-2 New Jersey!
Antti Niemi tosissaan lähti tokassa erässä luukkuvahdiksi, ku 4 minuutissa tehtiin 3 maalia tuntui että kaikki uppoaa :D. Miksa sitten kokeneena GM:nä vaihtoi Niittymäen maalii.. mutta Brodeur ja Jerseyn puolustus uhrautui ja tosin kyllä Hoseen pelaajat pikkaset jäätyikin pariin kertaan, mutta hyvä taistelu ja ensimmäinen voitto ikinä Miksasta!

Sori pakko hehkuttaa ;)

Joo ole hyvä vaan, omaa huonouttahan tuo oli kun ei noista paikosta peliä ratkassu :). Eka erä pelattiin yhtä päätä (EI JOSEN) mutta silti tauolle 0-0:ssa, tokassa sit tosiaan Niemi Show ja eipä sieltä enää sitten noustu. No täytyy opetella pelaamaan niin hyvin, että vastustaja ei saa yhtään laukausta --> Voinee voittaa jopa Niemen ollessa veskana :p

No täytyy opetella pelaamaan niin hyvin, että vastustaja ei saa yhtään laukausta --> Voinee voittaa jopa Niemen ollessa veskana :p

Detroit voi tulla kokeilemaan pelikirjan pitävyyttä klo 15.30 eteenpäin;) ootkos sillon vielä online? Muutaman saatan jaksaa ottaa vielä mestarienliigapelin jälkeen.

Detroit voi tulla kokeilemaan pelikirjan pitävyyttä klo 15.30 eteenpäin;) ootkos sillon vielä online? Muutaman saatan jaksaa ottaa vielä mestarienliigapelin jälkeen.

En ole, just häippäsin linjoilta. Ilmoitan tänne jos vielä ilmaannun paikalle. Nyt buranaa ja unta ja katellaan sit uudella yrityksellä...

Bruinssin kauden aloituksesta KATASTROFI!! Hienoisesta painostuksesta huolimatta Hylkeen Jersey rankaisi armottomasti maalipaikoista ja Bostonin pojat lähtivät etsimään joukkueen bussia 1-6 tappio niskassaan!! Boston vetäytyy nuolemaan haavojaan ja saattaa palata iltapeleihin uudella ilmeellä!

Antti Niemi tosissaan lähti tokassa erässä luukkuvahdiksi, ku 4 minuutissa tehtiin 3 maalia tuntui että kaikki uppoaa :D. Miksa sitten kokeneena GM:nä vaihtoi Niittymäen maalii..

Miten saa veskan vaihdettua kesken pelin? :o

Ylös Bottom