Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 5)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL12-liiga: Stanley Cup (kausi 5)

Tulkaas hakemaan pisteitä loputkin! Jamskua vastaan tasanen vääntö 1-0 tilanteessa viimeselle minuutille asti kunnes Milleri tulee vastaan kiekkoa ja tarkotuksena on VETÄÄ lätty takasi pitkänä avauksena omille mutta ei kun Milleri halusi SYÖTTÄÄ vastustajalle suoraan. Sitte lensiki jo pyyhe kehään ja tilanne pääsi repeäämään 4-0..

EDIT: Huomenna 15.00-17.00 luultavammin lisää..

Tamban pojat vois tulla suomen matsin jälkeen pelailemaan muutaman matsin jos puuttuvia jannuja sattuis paikalle. Aika hiljasta ollu viime päivinä niiden vastustajien kanssa

Kingseille vastustajaa ny? Mitään kattomisen arvosta Kazakstan pelissä. :)

Toronto linjoilla tonne 22 asti! Space ja aawee peleille hopi hopi ;)
e. Aaween kanssa saatiin peli pelattua ja 2 pinnaa jäi kotijoukkue Toronton haaviin tiukan väännön jälkeen :). Spacen pensiä vastaan olis vielä molemmat matsit pelaamatta, ja sitten runkkari taputeltu. Spacesta ei vaan ole kuulunu mitään...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Katkes Julberon kanssa yhteisessä liigassa matsi tilanteessa 4-1, ea myös merkkas saman tuloksen. Jatkettii hupipelinä ja oikea tulos julberon carolinalle 6-1.

Terve johan vituttaa toi toinen peli petterifinniä vastaan.. :(
En tiedä onko monella uponnut veskarin avustuksella yli puolesta kentästä kuti( itsellä pelattu tätä nhl reilut 1200 peliä ja ensimmäisen kerran tälläinen paska pomppu meni sisää) kun ward hyökkäys maalilta ulos yv oli menos.. Ja muutenki täysin mun peli mut kaveri teki maalit 5-2..
Hyökkäysalue aika mulle 12minsaa ja kaverille 4 ja vedot mulle 24 kaverille 14

Heh... joskus menee. Siniviivan takaa on kaveri laukonut ilman maskia sisään mutta ei sen pidemmältä.

Mutta maalit ratkaisee, ei hyökkäysaika tai vetojen määrä (ei välttämättä kerro esim. hyvien paikkojen määrää) Sellasta se on. Hoki. Esim. Ranska voitti Sveitsin Äm-Äm-kisoissa 4-2 vaikka peli oli ihan täysin Sveitsin hallintaa. :)

edit: lisätään tähän vielä se että jos saisin euron matseista missä olen "hallinnut" mutta hävinnyt niin... :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tamban pojat vois tulla suomen matsin jälkeen pelailemaan muutaman matsin jos puuttuvia jannuja sattuis paikalle. Aika hiljasta ollu viime päivinä niiden vastustajien kanssa

Nukumatin pirulainen iski illalla mutta tänään vois muutamat matsit ottaa klo 14 jälkeen

Vilbertto tulee linjoille 16 aikohin. Pelaisin mielellään pelejä reilulla kädellä pois alta, kun niitä on vielä reilusti jäljellä. Taustalla piinaa myös viikon päästä ke alkava koeviikko.

Eli ilmotelkaas aikoja, koska jokaiselle sopii. Itselle käy aika hyvin joka pv +16 jälkeen, mutta sovitaan etukäteen mielellään jo peli.
- Vilbertto (Vancouver)

Vilbertto tulee linjoille 16 aikohin. Pelaisin mielellään pelejä reilulla kädellä pois alta, kun niitä on vielä reilusti jäljellä. Taustalla piinaa myös viikon päästä ke alkava koeviikko.

Eli ilmotelkaas aikoja, koska jokaiselle sopii. Itselle käy aika hyvin joka pv +16 jälkeen, mutta sovitaan etukäteen mielellään jo peli.
- Vilbertto (Vancouver)

Voitas siinä 16.00 pelailla heti ku ei näy ketään linjoilla ja äsken heti karkasi pari pelaamatonta kaveria pois ku tulin linjoille.

Pingviinit tänään koko illan linjoilla joten vaan rohkeesti vaan hakemaan tanssiin.

En tiedä onko monella uponnut veskarin avustuksella yli puolesta kentästä kuti

"Hienoin" oli kun kaverin kanssa pokaalitaistoa hakattiin ja dumppasi omalta siniviivalta mun päätyyn joka tippu suoraan Niemen eteen ja sujahti puikoista sisään! :D Tämä vielä supertähti -vaikeustasolla, onneksi ei sentään ollut sarjan ratkaiseva maali. :cool:

Alkaapa jo maistuun puulta nää tappiot tappioiden perään.. Tasasia pelejä saa aikaan lähes jokasta vastaan vaan voittamaan niitä pelejä ei näköjään pysty.

Päivän positiivinen että 4 pistettä saatiin raavittua pingviineiltä.

10 matsia jälellä ja 16 pinnaa plakkarissa. Ei hyvä..

Lopuista pitäis luultavasti ainakin se puolet voittaa ja kaikki loput on voitettavissa!

Tulen onlineen siinä puoli ysin aikoihin niin tulkaahan ottaa pelejä ketä vastaan vielä pelaamatta.

Terve johan vituttaa toi toinen peli petterifinniä vastaan.. :(
En tiedä onko monella uponnut veskarin avustuksella yli puolesta kentästä kuti( itsellä pelattu tätä nhl reilut 1200 peliä ja ensimmäisen kerran tälläinen paska pomppu meni sisää) kun ward hyökkäys maalilta ulos yv oli menos.. Ja muutenki täysin mun peli mut kaveri teki maalit 5-2..
Hyökkäysalue aika mulle 12minsaa ja kaverille 4 ja vedot mulle 24 kaverille 14

Oli kieltämättä nätti maali, omalta siniviivalta korkee purku tarkasti maaliin ;) Sun pitäis "reilut 1200" peliä pelanneena tietää et tää on vaan peliä niin välillä menee helppoja ja välillä ei vaan mene mistään sisään vaikka paikkoja olis. Oli sit sun pelis tai ei, mut karu fakta on vaan se et maalit lasketaan. PS. Älä lähde sooloilee sillä veskarillas, niin saattaa jäädä helppoja tekemättä :)

7 peliä vielä pelaamatta runkosarjaa. Ainakin Blowski x2 pairi, moiski, Marley, harmaahyljettä vastaan matsit. Laittaa vaikka yv:tä millon sopisi pelata, mieluiten jo huomenna tai sit vlopun aikana.

Ylös Bottom