Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Sori Phoenixsille, en vaan jaksa enää kun NHL jääty jo 2 kertaa 5minuuttiin.

Juu veikkasinkin jotain ton tyyppistä, kun pariin kertaan kirjauduit sisään/ulos. Ei hätää eiköhän me keretä myöhemminkin. Phoenix ei hirveesti jäillä pyöri, mutta aika tasaisesti tulee oltua pleikkarilla eli viestiä vaan kun meikäläinen näkyy onlinessa niin pelataan matsit pois.

btw. onko noista loukkaantumisista tehty päätöksiä ens kauden suhteen? Phoenixillä, niinkuin ilmeisesti parilla muullakin joukkueella, ollut vähän turhankin paljon noita loukkaantumisia (yllättäen 1. & 2. kentän hiihtäjiä) joten suoraan sanoen alkanut vituttaa koko touhu ja kiinnostus pelaamiseen aika minimissä.

Taulukko näyttää nyt 3 pistettä 7. sijaan ja 4 pistettä 9. sijaan joten nyt ei ryssitä tätä!

On kyllä mies tullu melko puskista pleijaripaikka taistoihin mukaan! Sitähän se kyllä teettääkin kun tullut hävittyä lähiaikoina turhan paljon niin joku sieltä ohi rynnii väistämättä! Tällä hetkellä 9. sijalla yhtä paljon pelejä kun sulla mutta kolme pinnaa vähemmän, joten häviöitä ei passaisi paljoa tulla. :D Edellinen sykli kun meni nolla pisteillä niin nyt näyttää enemmän siltä että poffi paikasta halutaan vielä taistella, sykli saldolla 3-1-0 tähän mennessä ja ainoa tappio Tampalle. Ellen väärin muista niin saattoipa olla että meillä oli viimesessä syklissä vielä yks matsi josta saattaa tulla ehkä kauden tärkein peli. ;)

Jäljellä olis vielä Vilberton Montreal ja Mifonin Chicago, kummastakaan ei ole vielä kuulunut mitään. Olisi ollut mukava saada pelit alta heti kun en osaa millon seuraavan kerran sitä pääsee pelin ääreen kun huomenna alkaapi jo joulun vietot.

Hyvät joulut myös täältä kaikille!

Yks matsi syklissä jäljellä mutta vastassa on Tampa joten onkohan se ihan sama pelataanko sitä vai ei? Sykli menossa kuitenkin odotuksia paremmin sillä voittoja on tullut peräti 5 ja yksi tappio Ottawalle... Kovasti taisteltiin siinäkin vielä 5-1 tappioasemasta 5-4 tilanteeseen mutta sitten samoissa innostuksissa päästettiin mies yksin läpi ja töttöröö loppulukemat 6-4. Tulipa katsottua viimeisen 10 matsin lukematkin ja siellä tuli 8-1-1 :eek: mitä hel*****ä. Tsekkasin muutamaan otteeseen että oliko siinä oikea rivi mutta totta se on.

Taulukko näyttää nyt 3 pistettä 7. sijaan ja 4 pistettä 9. sijaan joten nyt ei ryssitä tätä! Nyt annetaan ne kuuluisat 100 ja vielä 10 päälle.

Mutta pystyykö Winnipeg hallitsemaan paineet? Lehdistötiedotteesta nähdään jo pientä tutinaa eikä selvästi uskoa omaan tekemiseen ole. Olen kuullut kentältä, että kiekot jopa pomppivat itse vastustajan maaleihin eikä nousu suinkaan ole joukkueen gm:n pelikirjassa. Keskinäisen ottelumme tuloshan oli selkeä tuomarivirhe. En yhtään ihmettelisi, jos tässä olisi jotain kabinettipeliä taustalla.

Mutta pystyykö Winnipeg hallitsemaan paineet? Lehdistötiedotteesta nähdään jo pientä tutinaa eikä selvästi uskoa omaan tekemiseen ole. Olen kuullut kentältä, että kiekot jopa pomppivat itse vastustajan maaleihin eikä nousu suinkaan ole joukkueen gm:n pelikirjassa. Keskinäisen ottelumme tuloshan oli selkeä tuomarivirhe. En yhtään ihmettelisi, jos tässä olisi jotain kabinettipeliä taustalla.

Winnipegin hullut päivät jatkuu ja ei kun pahenee! Syklin viimeiseen peliin lähdettiin siitä että tää peli on hävitty ja yritetään Tampaa vastaan taktiikalla, josta Tampa on kauden aikana itse saanut kanssapelureilta ruoskaa. Maalin johtoon päästiin heti alussa ja sen jälkeen oman pään sumputus ja panostus vain vastahyökkäyksiin riskejä ottamatta. Toisen ja vahvan erän jälkeen 3-1 tilanteessa Tampa joutui selvästi avaamaan peliään ja kavennuksen jälkeen Pegi rankaisi vielä kahdella joten peli päättyi täysin sensaatiomaiseen 5-2 vierasvoittoon!

Näin ollen sykli 6-1-0 ja viimeiset 10 matsia 9-1-0. GM on ihan täpinöissään. Jatkuis pelit jo. Pelottaa että tämä vire hukataan kinkunsulatuksessa.

ps. Sori gendlik pakko hehkuttaa vaikka varmaan tuurilla voitinkin. :D

Minnesotalla on anaheimia ja edmontonia vaille valmista. Koskas herroille sopis?

Minnesotalla on anaheimia ja edmontonia vaille valmista. Koskas herroille sopis?

Parasta aikaa olisin peleillä jos vain mahdollisesti pääset? Huomenna sopis 19-22 aikoihin? Lauantaina 12 eteenpäin, käviskös noista mikään?

Voisko San Jose (Jamsku) hieman ilmoitella tänne aikatauluistaan..

Itse en ole peleillä 24-29.12 joten olisi mukava saada ennen sitä meidän peli pelattua, jotta saisi jakson pakettiin..

ps. Ilman muuta ens kaudella loukkaantumiset Päällä.. Ei ny lähetä muutteleen hyvin toimivaa konseptia..
Injurit kuuluu jääkiekkoon.. Ei ny ihan neitikiekkoa tästä tehdä, jokainen noista injureista joutuu kärsimään kauden aikana..

Enkä nyt välttämättä Peetun ehdotuksen mukaan laittais vaikeusastetta vaikeimpaan..

Suhteellisen vähä maalisina pelit nytkin jo pysyvät ja veskarit tekevät ihan tarpeeks tiikeriloikkia, että ei kai niitä ny ENÄÄ tarvi lisätä..

Juu loukkaantumiset päällä vaan vaikka ne välillä raivostuttaisikin. Samalla kun ne vähän horjuttaa voimasuhteita niin tuo vähän vaihtelua rosteriin, vaikka se olisikin negatiivista sellaista...

Katselin muuten loppukauden peliohjelmaan niin ei oo kyllä mitään vielä voitettu playoffien suhteen. Viivamatseja jäljellä vielä ainakin buffalo x2 ja kerran vielä Carolina, Montreal, Rangers ja Philadelphiakin... Puolet pelkkää playoffia! Sen lisäksi vielä mm. Tampa, Islanders ja kovavireinen Detroit sekä vielä 2x Ottawa. Huh huh.

Columbus tulee linjoille tuossa 11:toista aikoihin jos joku siellä silloin on. Detroit 2x, Phoenix, Chicago, Anaheim vielä ainakin.

Floridalla ois vielä pelit Bostonia, Chicagoo, Montrealia ja Pittsburghia vastaan. Miten ootte linjoilla? Ite pystyn tänään pelaamaan päivästä melkein millon vaan. Paras vaihtoehto ois jos vaan tänään sais kaikki pelit pelattua. Viikonloppuna pääsen hyvin satunnaisesti pelaamaan ja maanantainahan onkin jo aatto, niin sillon ei oo mahdollista pelata. Viimestään sunnuntaina kaikki pelit pelattuna tai menee simulointiin.

Columbus tulee linjoille tuossa 11:toista aikoihin jos joku siellä silloin on. Detroit 2x, Phoenix, Chicago, Anaheim vielä ainakin.

Anaheim tulee heti klo 11 pelaamaan matsin pois!

Ja itse olen sitä mieltä, että loukkaantumiset POIS PÄÄLTÄ. Mulla on ihan koko kausi menny vituiks, koska parhaimmillaan on kaks ketjua ollu divaripelaajia ja ykkösessäkin viilettänyt sellaista maalitykkiä kuin Niklas Hagman.

Perry ja Selänne kumpikin 47 peliä veks (Perryllä venähti pitkän syklin myötä 52 peliin), myös sellasta perusjantteria kuin Getzlaf ollut toistakymmentä matsia poissa, kolmosketjun rivimies Sextonkin ollut yli puol kautta sivussa ja siihen kun lisätään päälle vielä nippu näitä 8-10 pelin kitumisia, niin voin sanoa, että tää kausi on ollut kaikkea muuta kuin kivaa suurimmalta osin. Nythän alkaa ukot olemaan kehissä, mutta ei paljon naurata vaikka voittoja tulis, kun pudotuspelit ovat olleet haave vain jo 20 peliä sitten...

Vaikeustason nostoa en kannata myöskään, varsinkaan jos loukkaantumiset on päällä, AHL-ukoilla on turha meinaan edes toivoa maalintekoa kovimmalla vaikeusasteella.

Ehtiikö MR. Anaheim tänään soittelemaan BLUESia jossain vaiheessa iltaa? ite koitan päästä pelin äärenn 20:00 mennessä..kun tarttee tänää mennä jouluostoksille..JEEEE :eek:

Ehtiikö MR. Anaheim tänään soittelemaan BLUESia jossain vaiheessa iltaa? ite koitan päästä pelin äärenn 20:00 mennessä..kun tarttee tänää mennä jouluostoksille..JEEEE :eek:

Eeeehkä. Kirjaudun kyl varmaan pleikalle jossain vaiheessa Netflixin pariin, katotaan jos siinä pystyis pelaamaan... Pitää meinaan viettää laatuaikaa mimmin kanssa ku se lähtee reissuun, mutta niin uskomatonta kuin se onkin, tämä nainen ymmärtää, että miehen täytyy joskus pelata vähän änäriä :D

Mainittakoon muuten, että mun on pelattava matsit viikonlopun aikana ja olen to-del-la huonosti paikalla. Että ne mitä jää niin sitten jää, ei voi mitään.

Anaheim tulee heti klo 11 pelaamaan matsin pois!

Ja itse olen sitä mieltä, että loukkaantumiset POIS PÄÄLTÄ. Mulla on ihan koko kausi menny vituiks, koska parhaimmillaan on kaks ketjua ollu divaripelaajia ja ykkösessäkin viilettänyt sellaista maalitykkiä kuin Niklas Hagman.

Perry ja Selänne kumpikin 47 peliä veks (Perryllä venähti pitkän syklin myötä 52 peliin), myös sellasta perusjantteria kuin Getzlaf ollut toistakymmentä matsia poissa, kolmosketjun rivimies Sextonkin ollut yli puol kautta sivussa ja siihen kun lisätään päälle vielä nippu näitä 8-10 pelin kitumisia, niin voin sanoa, että tää kausi on ollut kaikkea muuta kuin kivaa suurimmalta osin. Nythän alkaa ukot olemaan kehissä, mutta ei paljon naurata vaikka voittoja tulis, kun pudotuspelit ovat olleet haave vain jo 20 peliä sitten...

Vaikeustason nostoa en kannata myöskään, varsinkaan jos loukkaantumiset on päällä, AHL-ukoilla on turha meinaan edes toivoa maalintekoa kovimmalla vaikeusasteella.

Mä kerkeisin joskus klo 12 jälkeen.

Täytyy ottaa itekki kantaa ens kauden kuvioihin.

Loukkaantumiset ehdottomasti päällä. Ei ole parempaa tunnetta, kun saa toisen pelaajan ajettuu kylmäks :) Vaikka itellä on tällä kaudella ollu kauhee kasa loukkeja (nytkin carle, giroux, williams, lewis), ni mun mielestä ne tuo kivan lisämausteen peliin.

Ja sit toi vaikeusaste. se sais olla tapissa. Omasta mielestä tuntuu, että on ihan sama onko maalin suulla 90ovr vai 80 stätsien omaava veska.. samaa paskaa pelistä toiseen ollu. tähtipelaaja-asteella ainakin kassarit pääsis paremmin oikeuksiin, eli jos on oikeesti hyvä maalivahti, se kanssa ottais paremmin kiinni, kuin tusinaveskarit.

alkaako muuten 2.kausi heti runkosarjan päätyttyä, vai pelataanko poffit loppuun, ennen ku alkaa uudet hulinat? ja kohtahan tässä vois ruveta jo seuraavan kauden jengejä draftailee ( ja vaihtoja ehdottelemaan sitä myöten :D )

Ps. valkoista joulua kaikille liigan janareille.

Columbukselle tulikin joulukiireitä joten tullaan 14 aikoihin. Pahoittelut näin myöhäisestä ilmoituksesta.

No **ttu jätkät, mä olisin lähteny kans jouluasioille mielelläni jo aikasemmin. Tuli oikein tuplaoharit. Simuloidaan sitten.

Ylös Bottom