Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
STANLEY CUP-LIIGAN 1.KAUSI ALKAA NYT!!

Liiga on nyt luotu (löytyy nimellä: STANLEY CUP KAUSI 1) , ja kutsut liigaan olen laittanut jokaiselle plegen kautta. Eli seuraavaksi JOKAINEN käy tuohon liigaan tekemässä omalta osaltaan omalla joukkueellaan liittymispyynnön! Hyväksyn liittymispyyntöjä sitä mukaa kun niitä minulle tulee aina kun linjoille ehdin.

OLISI ERITTÄIN TOIVOTTAVAA, että jokainen kirjautuisi liigaan jo tämän viikon loppuun mennessä!

1. aikataulujakson deadline on Ma 1.10 (n. 1,5 viikkoa peliaikaa).

Jotta pelejä saataisiin hyvin kasaan heti alusta saakka, tulee jokaikisen pelaajan alkaa sopimaan aktiivisesti peliaikoja otteluohjelmaan kirjattujen vastustajien GM:en kanssa. Liigan menestyksekäs pelaaminen on meistä jokaisesta 30 pelaajasta kiinni. Tämä on hieno mahdollisuus päästä pelaamaan ja kokemaan jotain ennen näkemätöntä, joten tehkäämme parhaamme tämän hienon lajin ja verkkoliigaperinteen jatkamiseksi. Tällä osallistuvalla porukalla (kun nimilistaa katsoo) on mahdollisuus saada tämä liigamalli toimimaan!

Heti voi alkaa pelejä pelaamaan, kun otteluohjelman vastustajia alkaa liigaan liittymään. Konetta vastaan otteluiden pelaaminen tai omatoiminen simulointi (=ilman komissaarin lupaa) ON EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ!!!

PELAAJAVAIHTOJA ALAN HYVÄKSYMÄÄN VASTA ENSI VIIKON ALUSTA, että jokaisella GM:llä on tasavertainen mahdollisuus tavoitella uusia pelaajia kun kaikki eivät ehdi heti liigaan liittymään. Toki kulisseissa voidaan jo alustavaa keskustelua tradeista tehdä ;)

Mutta nyt ei muuta kuin kumilimppu liikkeelle ja GAME ON :cool:!!

Hieno tsemppauspuhe mr. TJ/hra. Komissaari!! Itsellä muistaakseni ainakin columbus, dallas, st.louis ja pari muuta kalenterissa. Parhaiten sopii viikolla klo17-23, viikonloppuna ehkä myös päivisin jos niin sovitaan. Ehdotuksia?

Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pitäiskö laittaa liigalaisille PSN-chatti pystyyn, niin tietäs vähän ketä on linjoilla? :p Ei jaksais jokasta kaveriksikaan lisätä, ja täällä forumillakin pelin huutelu on mielestäni vähän epäkäytännöllistä kun ei itse tuu ainakaan täällä kokoaika roikuttua sillon ku änäri pyörii pleikkarissa. :D

Pitäiskö laittaa liigalaisille PSN-chatti pystyyn, niin tietäs vähän ketä on linjoilla? :p Ei jaksais jokasta kaveriksikaan lisätä, ja täällä forumillakin pelin huutelu on mielestäni vähän epäkäytännöllistä kun ei itse tuu ainakaan täällä kokoaika roikuttua sillon ku änäri pyörii pleikkarissa. :D

LIIGAN OMA PSN-CHAT PERUSTETTU!

Rukouksiisi on vastattu :D ja psn:chat tipahti taivaasta odottelemaan jokaista pelaajaa, eli kaikille kutsu lähetetty. Chatin nimi sama kuin liigalla (STANLEY CUP KAUSI 1) ja sinne voi tosiaan kirjautua kun on peliseuraa vailla tai haluaa psyykata kavereita armottomalla tiki talkilla :D. Toki Connectedin valikoistakin (paina start ja toisiksi ylin otsikko : liigan jäsenet) näet että mitä kukakin liigalainen puuhaa (onko verkkoyhteyttä, onko joutilas jne.). Itselläni kaikki liigalaiset on ystävälistalla (ja kyllä minä jaksoin lisätä ilman hikipisaroita vaikka jo veteraani olenkin :p). Mutta mutta siis kukaan ei sitten voi mennä sen taakse että "tuollahan olen koko ajan ollut linjoilla mutta kaverista ei vaan kuulu mitään", vaan jokaisella yhtäläinen vastuu SOPIA yhteinen peliaika!

Ugh, olen puhunut! Jatkakaa :D

Vastaus: Re: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Hieno tsemppauspuhe mr. TJ/hra. Komissaari!! Itsellä muistaakseni ainakin columbus, dallas, st.louis ja pari muuta kalenterissa. Parhaiten sopii viikolla klo17-23, viikonloppuna ehkä myös päivisin jos niin sovitaan. Ehdotuksia?

Columbus ainakin tänään aika paljon linjoilla. Esim. illalla voin tuon klo 17 jälkeen aivan hyvin pelailla. :)

Vastaus: Re: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Columbus ainakin tänään aika paljon linjoilla. Esim. illalla voin tuon klo 17 jälkeen aivan hyvin pelailla. :)

Muistakaahan jokainen, että liigaa ette pääse pelaamaan, ennen kuin olen saanut liittymispyyntönne ja hyväksynyt sen! Eli en ole todellakaan 24h linjoilla näitä päivittämässä joten jokaisen kannattaa tuo liittymispyyntö laittaa heti kun mahdollista tulemaan, niin on sitten mahdollisuus pelailla kun teillä aikaa on :). Se kun saattaa vähän kyrsiä, jos molemmat on pelivalmiudessa mutta toinen/molemmat on liigaan hyväksymättä :D.

Tänään tosiaan tonne klo 14 asti olen linjoilla ja mahdollisesti illalla (mutta varmaksi en lähde lupaamaan).

e. PELAAJAVAIHTOTOPICIN LINKKI LISÄTTY AVAUSVIESTIIN :)!!

Juu, muistetaan. Tuun just linjoille, ehtii tuntisen notkua ennen työpäivän alkua. Kohta siis liittymispyyntöä tulossa.

Käyn laittamassa liittymispyynnön 12 aikaa, ja linjoille tulen 20-> . Eli Tampa bay linjalla kahdeksan jälkeen
:)

Hylkeen ja Capsin kausi korkattu Torontoa vastaan 3-2 voitolla... lopussa vielä1.6 sekuntia ennen loppua Toronto sai rankkarin vähän kyseenalaisesta tilanteesta, mutta Neuvirth selvitti hyvin tilanteen! Muutenkin Maalivahtipeli oli hyvää, verrattuna Reimeriin toisessa päässä :D.

Tässä syklissä vastustajia olisi vielä New Jersey, Ottawa,Florida,Teppo Winnipeg X 2, Montreal.

Allekirjoittanut tekee työvuoro sykliä 1 töitä 3 vapaata ja arkena vapaat tahtoo olemaan enemmän ja vähemmän peleille pyhitettyjä, joten silloin kannattaa huudella täällä YV:nä tai jos pleikkarilla olen niin huutakaa siellä!!

Miksalle vielä kysymys noista vapaista pelaajista joita tuolla on, ilmeisesti näitä ei saa omaan joukkueensa ottaa ;)??? Cam Barker houkuttaisi mukavasti :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miksalle vielä kysymys noista vapaista pelaajista joita tuolla on, ilmeisesti näitä ei saa omaan joukkueensa ottaa ;)??? Cam Barker houkuttaisi mukavasti :D

Joo kyllähän siellä olis itsellekin joitain mielenkiintoisia pelaajia:D. MUTTA eiköhän ole reiluinta ja selkeintä että sieltä ei pelaajia oteta. Tulee vaan turhaa hässäkkää ja turpakäräjiä :D

New York Rangers sai korkattua kautensa kahdella vierasottelulla. Ekassa jamskun Sharks vastaan, ja tiukan väännön jälkeen tärkeät vieraspisteet Ison omenan pojille luvuin 2-1 :). Sitten toisessa vieraspelissä vastaan herra ja hidalgo gendlik & Tampa Bay, jolta turpiin 4-0. Kenttäpelissä vielä tasoero pysyi siedettävänä, mutta kaverin armoton viimeistelyvoima ja ekan erän 3-0 johto lopetti Rangersin pyristelyn :D. Tässä aikataulujaksossa olis siis 3 peliä (azllu (LA), Matrim (BUF) ja Moiski (NJD) ) vielä jäljellä Rangersilla...

Buffalon pojat syö vielä kynsiään muutaman päivän sillä huhuissa on että pelaaja kaksi lähtee ja uusia tulee tilalle viemään pelipaikan. Tilanne on siis lievästi sanottuna stressaava ja kuulemma ei edes Miller ole pystynyt nukkumaan öisin. Leinoa tosin ei ole näkynyt.., lienee vielä Suomessa kesälomilla.

Toisin sanoen pariin päivään ei vielä aloteta pelejä liigassa, mutta oon tässä aktiivisena päivittäin nii ei ne jää siihen roikkumaan :p

Buffalon pojat syö vielä kynsiään muutaman päivän sillä huhuissa on että pelaaja kaksi lähtee ja uusia tulee tilalle viemään pelipaikan. Tilanne on siis lievästi sanottuna stressaava ja kuulemma ei edes Miller ole pystynyt nukkumaan öisin. Leinoa tosin ei ole näkynyt.., lienee vielä Suomessa kesälomilla.

Toisin sanoen pariin päivään ei vielä aloteta pelejä liigassa, mutta oon tässä aktiivisena päivittäin nii ei ne jää siihen roikkumaan :p

Vai siirtomarkkinoilla sitä heilutaan jo ennen kauden alkua... :D, Muistahan kuitenkin (kuten muutkin) että yhtään treidiä en hyväksy tämän viikon puolella, eli Ma 24.9 sitten vasta (mutta epäviralliset kabinettikeskustelut on toki mahdollisia :p)

Kabineteissa on keskusteltu jo vilkkaastikkin, myös Buffalon suuntaan ollaan oltu yhteydessä!

Montrealilla olisi Minnesota (1x), Boston (2x), Toronto (1x), Ottawa (1x) ja Washington (1x).

Tänään ei kerkeä enään peleille, mutta heti huomenna kyllä joskus 16.00 jälkeen. Koskas teille sopisi?

Lyhyt kalenteriviikko sattui kun 4 peliä vaan! Boston, Islanders, Pittsburgh ja Winnipeg. Huudelkaas millon pistettäis kausi tulille! Itse en tänä päivänä pysty pelaileen enää mutta huomenissa luultavasti joskus iltapäivästä eteenpäin.

Montrealilla olisi Minnesota (1x), Boston (2x), Toronto (1x), Ottawa (1x) ja Washington (1x).

Tänään ei kerkeä enään peleille, mutta heti huomenna kyllä joskus 16.00 jälkeen. Koskas teille sopisi?

Minnesota yrittää ehtiä huomenna 16 jälkeen askiin, mutta ennen 18 pitää sitten jo liikkua kisapuiston suuntaan. Eli jos tuossa 16-17 väliin osuu niin pelataan peli pois alta.

Ylös Bottom