Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Poffit alkavat!
Näyttäispä Islanders tulevan vastaan Pinguille. Sopivasti Malkin ulkona 6peliä ja Crosby 37 matsia... Että näin
Milloinkas Edmontonille sopisi parhaiten meidän poffit? Mulle käy vaikka huomenna jo (tosin mulla treenit 20:00-21:30, mutta ennen ja/tai jälkeen sopii kyllä). Oikeastaan mikä vain ilta tällä viikolla käy, viikonloppuna saattaa tosin olla menoa joten parhaat päivät punasiiville olisi keskiviikko ja torstai. Ja voitaisiin sopia myös että pelaammeko yhteen putkeen kaikki (tosin hermosauhut käyn kyllä pelien välissä polttamassa ) vai jotenkin hajautetusti?
WEKINHO: laitetaan vaan limppu jäähän siinä klo18:30-19:30 kun on tuo F1-sarja myös tänää ohjelmassa klo20:00... ja tietysti voidaan jatkaa klo 21:00 jälkeen jos pelejä vielä on
Ja kiitokset tuosta rautaisesta anal yysistä, eipä mulla ole siihen oikein mitään lisättävää
huhujen mukaan Elliot olisi halukas pelaamaan heti ensimmäisestä pelistä lähtien maalilla koska Hiller on erittäin uupunut 81pelaamastaan runkosarjapelistä...
Katsotaan mitä Bluesin GM kaljapäissään tulee asian suhteen toimimaan vai tuleeko kenties eräs Salonen maaliin...
JTS ja Vancouverin poppoo..
Calgaryllä on huonosti aikoja tarjota, mutta heitetään ne silti tähän.. Toivottavasti voisit ilmoitella käykö joku aika sulle niin tiedän varautua..
Ke 16.30 - 17.15
To 16.45 - 17.30 & 20/21 -->
Sitten seuraavan kerran peleillä vasta sunnuntai illalla..
Et mielusti ottaisin ennen viikonloppua noi matsit pois..
Millos azllulle sopis pelailla nuo meiän pelit pois? Ite tän ja huomisen päivän saikulla, et sopii oikeestaan millon vaan.. Viikonloppuna en sitten taas tiiä kerkeekö pelailla vai onko jotain menoa.
Vedetään meidän sarja vaikka tuossa huomenna klo 22 jälkeen? Räikitään yhteen putkeen vaan kaikki pelit jos sulle vaan käy.
Se voi tietysti olla että minä kaipaan niitä hermosavuja (lopetin kyllä vuoden vaihteessa) sen verran pelottaa tuo jääkiekkokenttien taskuvaras Datsyuk ja tietysti iso Z. Ilmaiseksi tosin et lippua tule saamaan jatkopelehin
Mitens gendlik ja Tampa? Tänään n. ysin (21:00) aikoihin voisit tulla hakemaan pari ekaa itsestäänselvää kiinnitystä idän välieriin. (jos vaan ehdin testaamaan ettei uudessa ruudussa ole mitään älytöntä input lagia) Kolmas ja ratkaiseva kiinnitys sun pitäis sitten malttaa hakea toinen päivä. Muut voi antaa vinkkejä miten 4 matsia runkosarjassa hävinnyttä joukkuetta vastaan kannattaa lähteä pelaamaan playoff-kiekkoa. Joku älytön kilpikonnapuolustus ja hirmuinen munkki? Voiko maalivahteja doupata? Tuomareita lahjoa?