Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Nyt siis otteluja pelaamatta tai oma status ilmoittamatta seuraavilla:

Mifoni
Julbero
jbbsr
Yakolev
Youngblood

Ilmoitin jo viime viikolla että olen ti-to poissa koneelta..

Mitäs statuksia ja ihme 22/30 listoja täälä on pitäny ilmoitella?

Viime viikolla pelasin jo kaikki 4 matsia, jotka mulle oli merkattu ja deadline tais silti olla vasta huominen?

Eli mitä miksa mulla on jäänyt ilmoittamatta? Kerro toki niin infoon asap..

Harva näköjään tradeistä innostuu vaikka niitä kuinka kyselee niin ilmoittakaa toki jos Calgarystä joku kiinnostaa, missä molemmat saa jotain..

Eli ei oo pelkoo että kahta kautta vedetään samoilla bändeillä :D

Hieman helpompaa käydä kauppaa ku rosterissa on muutakin kuin 75-83 arvosia seppiä :)

Joukkueet joilla oli ensimmäisen jakson kaikki pelit pelattuna ilmoitettiin tänne niin helpottaa komissaarin hommia, muuten pitäs joka joukkue käydä erikseen selaamassa läpi ja valikothan on tunnetusti aika hitaan puoleiset :rolleyes:

Tällä jaksolla vastassa Calgary, Edmonton, Vancouver, Winnipeg, Minnesta ja Washington. Kyseisten joukkueitten haltijat kertokaa milloin pääsette pelaamaan. Itsellä ainakin koko tämä ilta aikaa ja huomenna ainakin ennen klo 12, ja joskus 14 jälkeen.

Boston voi tänään vielä pelailla parin tunnin ajan. Pistäkää PSN viestiä pelailen FIFAa, mutta tulen änäriin jos vastustaja löytyy.

Ilmoitin jo viime viikolla että olen ti-to poissa koneelta..

Viime viikolla pelasin jo kaikki 4 matsia, jotka mulle oli merkattu ja deadline tais silti olla vasta huominen?

Eli mitä miksa mulla on jäänyt ilmoittamatta? Kerro toki niin infoon asap..

Harva näköjään tradeistä innostuu vaikka niitä kuinka kyselee niin ilmoittakaa toki jos Calgarystä joku kiinnostaa, missä molemmat saa jotain..

Eli ei oo pelkoo että kahta kautta vedetään samoilla bändeillä :D

Hieman helpompaa käydä kauppaa ku rosterissa on muutakin kuin 75-83 arvosia seppiä :)

Joo ei enää mitään, älä hätäile :). Eli en näe mistään valikoista että kuinka monta matsia kullakin oli ekassa jaksossa -->sovittiin, että kaikki kuittaavat oman tilanteensa tänne ( joka aikataulujakson osalta) että tiesin milloin voin pyöräyttää seuraavan jakson ilman simulointeja = kaikilla kaikki matsit pelattuna.

Heikosti lähti toinen jakso käyntiin kun Montrealilta ja Dallasilta 3-1 kuokkaan.. Uudet hankinnat tuntuivat hyviltä mutta sieltähän lähti heti toiseesa pelissä Brown lasarettiin mutta onneksi vain 2 peliksi! Maalinteko tökki pahasti ja Bryzgalov antautui 1-2 kertaa liikaa, mutta eikun uusia koitoksia päin!

Toronto nyt peleillä muutaman tunnin ajan.. Vastassa olis NY Islanders, Anaheim, Boston, Chigaco ja Philadelphia.

Capsit on huomenna aamupäivästä linjoilla!! Heti kun tulen online ei kannata haastaa laitan ketjut kasaan ennenkuin pelaan yhtään peliä!

Ovechkin lähti Minnesotaan Mikko Koivun aisapariksi ja pari muutakin kaveria vaihtoi paikkoja. Capsit sai Bäckstörmin,Gilberti,Parisen ja Bouchardin. Minnesotaan matkasi puolustaja Schultz,Ovechkin,Neuvirth ja joku jota en nyt jaksa muistaa :D...oisko ollu Johansson.

Joo ei enää mitään, älä hätäile :). Eli en näe mistään valikoista että kuinka monta matsia kullakin oli ekassa jaksossa -->sovittiin, että kaikki kuittaavat oman tilanteensa tänne ( joka aikataulujakson osalta) että tiesin milloin voin pyöräyttää seuraavan jakson ilman simulointeja = kaikilla kaikki matsit pelattuna.

Ok, mulla vaan menny tämmönen sääntö ihan ohi, pahoitteluni.

Mutta ihan perusteltu juttu ei siinä mitään, tarvii jatkossa muistaa..

Capsit on huomenna aamupäivästä linjoilla!! Heti kun tulen online ei kannata haastaa laitan ketjut kasaan ennenkuin pelaan yhtään peliä!

Ovechkin lähti Minnesotaan Mikko Koivun aisapariksi ja pari muutakin kaveria vaihtoi paikkoja. Capsit sai Bäckstörmin,Gilberti,Parisen ja Bouchardin. Minnesotaan matkasi puolustaja Schultz,Ovechkin,Neuvirth ja joku jota en nyt jaksa muistaa :D...oisko ollu Johansson.

Mites tuo treidi ei oo mennyt läpi??

Tätä treidiä ei ole mulle hyväksyttäväksi edes tullut :confused:

Onko hylje hyväksynyt treidin washingtonin päässä? :o

Vai olisiko käynyt niin että hylje on hyväksynyt sen vasta blockin vaihdon jälkeen, eli nuo tulisivat voimaan vasta "kahden viikon" päästä...

Ootko miksa nyt miten menossa plegelle että voitko katsoa onko tuo kauppa nyt siellä näkyvissä? Ei tosin kiirettä enää, seuraavat 6 matsia mennään joka tapauksessa tällä miehistöllä.

E. Ja koitin vielä miksa kysyä privalla siulta et menikö diili läpi mutta siun posti ilmeisesti oli täynnä... Ei voi mitään, paskaa tsägää taas... :(

E2. Jonnekin bittiavaruuteen ilmeisesti kauppakirjat kadonneet, varmistin vielä hylkeen privaviestistä että kauppa oli laitettu liigan hyväksyttäväksi jo toissailtana...

Näillä näkymin huomisiltana jossain vaiheessa minnesota ehtii taas askiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Carolinan toinen jakso alotettu kuuden vierasmatsin jälkeen kahdella kotiottelulla. Islandersista kammettiin 3-2 voitto jatkoajalla. Heti ensimmäisessä erässä alkoi draama kun Tavares törmäsi Hurricanes pelaajaan keskialueella ja talutettiin pukuhuoneeseen. Islandersin GM ilmoitti pelin jälkeen, että mies otettiin varotoimenpiteenä sivuun ja jatkaa seuraavassa pelissä. Carolinan ykköskentän laituri Larose puolestaan klenkkasi puolet pelistä neloskentässä, joukkueen lääkäri pakotti miehen pelin jälkeen 5 ottelun huilille. Kapteeni Staal otti ratkaisian viittaa iskemällä 2+1.

Columbusta vastaan kenttämuutokset näkyivät ja nopeasti vieraat iskivät 1-0. Kotiyleisön tukemana peli tasoittui ja Columbus joutui kahdesti kaataamaan rankkarin arvoisesti. Juuri Columbuksesta treidattu J.Boll iski rankkarista häkin kuin myös Staal myöhemmin. Jokinen heräsi syväjäästä ja latoi 1+2 tehot. Lopulta kotijoukkueelta tuntui onnistuvan kaikki ja loppunumeroiksi sinetöityi 6-1. Carolina hankki isolla rahalla Seminin mättämään maaleja, mutta venäläinen on aloittanut uuden uran syöttelijänä; 8 ottelussa 2+9!

Pahoja menetyksiä joukkueilla kun uutisia lukee.

Matsit vielä:

N.Y
NJ
BUF
FLO

Eikö toi Jagr kelpaa kellekkään? :p Sentteriä ois hakusessa... :rolleyes:

New Jerseyllä matsit 2xbuffalo, carolina, philly ja pingviinit. Huomenna n.klo 20 alkaen pleikalla kyttäilemässä. Yx matsi pelattu toisesta jaksosta floridaa vastaan tiukalla 2-1 voitolla

Mä vihaan tätä peliä.

Alkaa motivaatio taas olemaan kiikun kaakun. Oon valittanut tästä aiemminkin, mutta mietin, kiusaako ketään muuta tässä pelissä tietyt jutut.
Nyt tilitän kauheessa raivossa muutaman asian, mikä tässä pelissä mielestäni kusee:

1. Kaikista ärsyttävin, eli aivan liian helposti vihelletyt rankkarit.

- Näitä tuomitaan täysin älyttömistä paikoista, esim pelaaja pääsee laitaa pitkin puoli senttiä ennen puolustajaa siniviivan yli. Jos pakki ehtii maalille eteen, mutta joku pokettaa vähän hyökkääjää takaa luistimille, tuloksena rankkari.
- Ennätys rankkareita on neljä yhdessä pelissä, joista yksi oli oikeasti läpiajo. Siis ihan oikeasti, rankkari vihelletään kun pelaajaa koukitaan kunnolla läpiajossa, ei puolittaisessa pinkaisussa pienestä kopautuksesta kantapäille.

2. Jäähyissä ei ole MITÄÄN järkeä.
- Botit saa hakata miestä kumoon miten paljon vaan, niille ei jäähyä anneta, vaikka rikottaisi kiekotonta miestä.
- Koskaan ei myöskään tiedä, tuleeko laitakahinassa taklatessa olkapää olkapäätä vasten jäähy vai ei. Ajoittain saa taklata metrin laidasta irti olevaa ukkoa ryntäämällä selkään, välillä taas pikkutönäisy maalintakana on estäminen. Erityisesti edellisen kohdan huomioon ottaen tämä kyrpii todella asiallisesti.
- Kiekotonta miestä taas saa maalin edessä ottaa vaikka miten kovaa ja sitoa jeesusteipillä luistimet yhteen.
- Kiekollisenkin kaatamisesta tulee jäähyä lähinnä silloin kun huvittaa, vaikka taklaus olisi vuoden myöhässä.

3. Maalinteko on taas parin kikan varassa.
- Täysin mautonta pelata, kun takoo one-timeria ja rakentaa monipuolisesti avopaikkoja vaikka millä mitalla, mutta mikään ei uppoa. Sitten kaveri iskee viiden minuutin pyörityksen jälkeen vastahyökkäyksestä ja tekee maalit nopealla ranneveivillä puolustuspisteeltä.

4. ...ja viimeisin, mutta ei vähäisin: tuo niiiin ihana momentum-engine!

- Mulla on nyt kaks kertaa käynyt niin, että kaveri on tullut vikassa erässä ohi kahden-kolmen maalin takaa niin, että yhden maalin jälkeen mun koko joukkue vaihtuu AHL-pelaajiksi: veska päästää yhtäkkiä pari-kolme ihan hel-ve-tin helppoa maalia ilman maskia, ja voittomaali syntyy tietysti jotain 15 sek ennen loppua. Siis ihan oikeasti, mikään ei syö enempää. Peli täysin hallussa, mutta yhtäkkiä oman joukkueen nopeus putoaa puoleen vaikka olis freesit miehet boksissa, ja taidot katoaa jonnekin Siperiaan menevän junan mukana.

Ja ei, se ei lohduta, että muilla tapahtuu samaa ja että kyllä se siitä. Tämä pelin realismi on luokkaa Aku Ankan housut.

Nyt jumalauta kerrotte, miten te teette niitä "bugimaaleja" sieltä puolustuspisteen kaarelta takanurkkaan. Ottaa muutenkin kuulaan puolustaa pelkästään niitä pois. Tai muuten tästä tulee pitkä kausi meille kaikille ;)

Mainitsinko jo, että vihaan tätä peliä - vaikka se onkin erittäin hyvä. Ja hauskakin, hetkittäin, eli silloin kun en vihaa sitä. Argh.

Joo siis mä luulen, että laitan palautetta asiallisesti EA:llekin, kerään uusintoja noista haistapaska-tilanteista ja lähetän niille videot :D
Sapettaa vuodesta toiseen pelaa peliä, jossa on palikat pitkin poikin miten sattuu.

Cavaleran avautuminen vetää vertoja tälle :D.(sori yksi video taas)
[video=youtube;mTmKZ26gmj8]http://www.youtube.com/watch?v=mTmKZ26gmj8[/video]

Ja Osmosen ja mun kauppa on lähetetty hyväksyttäväksi, mutta kadonnut johonkin! Prkl joutuu kattelee Oven surffausta seuraavankin setin! PRKL!

Montreal sai 4 peliä pelattua kuudesta. 3 voittoa ja yksi jatkoaikatappio Edmontonille.

Calgary ja Vancouver jäljellä, mutta nyt täytyy vähän kouluun panostaa seuraavan viikon kokeita varten ettei mee ihan penkin alle. Täytyy katsoa sitten jos jossain kohtaan kerkeän kyseiset pelit pelaamaan vielä.

Suurin osa tuli onneksi tänään pelailemaan pois alta kiitos tästä. :D

Ylös Bottom