Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1 peli jäljellä HarmaaHyljettä vastaan. Laitoin plegen puolella eilen kaveripyynnön, ei ole hyväksynyt vielä. 21 jälkeen olis linjoilla tänään.

Jamskua vastaan ois viimeinen peli, koskas san jose kerkiäis laatikkoon??

Ok, eli kun katselin näitä tietoja & aikaisempia viestejä, niin ilmeisesti myös Julbero on kaikki pelinsä pelannut (?). Olis kyllä enemmän kuin toivottavaa että jokainen hoitais ton listan päivityksen itse...
Siinä tapauksessa kaikki pelit pelanneita on 26/30 ja taitaa olla jopa niin että enää olis juurikin nuo 2 yllä olevaa matsia pelaamatta? --> Eli jos nuo nyt saisitte tuonne huomisiltaan mennessä pelattua alta pois, niin voisin huomenna illalla joskus 19 jälkeen pyöräyttää liigan seuraavaan aikataulujaksoon, onnistuuko :)?

Täällä päivystellään koko ilta melkein tuonne 24 asti..

Ok, eli kun katselin näitä tietoja & aikaisempia viestejä, niin ilmeisesti myös Julbero on kaikki pelinsä pelannut (?). Olis kyllä enemmän kuin toivottavaa että jokainen hoitais ton listan päivityksen itse...
Siinä tapauksessa kaikki pelit pelanneita on 26/30 ja taitaa olla jopa niin että enää olis juurikin nuo 2 yllä olevaa matsia pelaamatta? --> Eli jos nuo nyt saisitte tuonne huomisiltaan mennessä pelattua alta pois, niin voisin huomenna illalla joskus 19 jälkeen pyöräyttää liigan seuraavaan aikataulujaksoon, onnistuuko :)?

Olen kyllä ilmotellu aikasemmin jo että varmuudella sunnuntaina pääsen pelaamaan ja muista päivistä en pysty lupailee enkä aikoja sopimaan, mut katellaa jos onnistuu.

Täällä päivystellään koko ilta melkein tuonne 24 asti..

Kuten sanonut niin teen työsykliä 1 vuorokausi töissä ja 3 vapaalla. Huomen aamulla pääsen kotiin, joten huomenna monelta sulle gendlik käy ni pistetää sykli pakettiin. La aamupäivällä olen vielä maisemissa, mutta sitten kutsuu kaudenpäätös saunat! Sitten MA olen töissä jo taas :D, Sunnuntaina en kykene pelaamaan (kaamea kapula).

Tässä jengi päivitykseni sori kun kesti.. (=Tietokone sanoi sopimuksensa irti niin pääsin vasta nyt päivittelemään listaa..)

1. Winnipeg
2. Chicago
3. Ny Islanders
4. Edmonton
5. los angeles
6. Ottawa
7. Toronto
8. Buffalo
9. Phoenix
10. Philadelphia
11. New Jersey
12. Dallas
13. Columbus
14. Minnesota
15. Anaheim
16. Rangers
17. Detroit
18. Nashville
19. Pittsburgh
20. Florida
21. Carolina
22. Boston
23. Vancouver
24. Montreal
25. Calgary
26 St Luis

Pelit suoritettu..

Miksa?
Onko muuten mun ja mifonin siirto tullut jo sulle hyväksyttäväks?
Laittelin viikko kaks sit Halak-Crawford ehdotusta liikkeelle?

Olen kyllä ilmotellu aikasemmin jo että varmuudella sunnuntaina pääsen pelaamaan ja muista päivistä en pysty lupailee enkä aikoja sopimaan, mut katellaa jos onnistuu.

Kuten sanonut niin teen työsykliä 1 vuorokausi töissä ja 3 vapaalla. Huomen aamulla pääsen kotiin, joten huomenna monelta sulle gendlik käy ni pistetää sykli pakettiin. La aamupäivällä olen vielä maisemissa, mutta sitten kutsuu kaudenpäätös saunat! Sitten MA olen töissä jo taas :D, Sunnuntaina en kykene pelaamaan (kaamea kapula).

Ok, eli liigalaisille tiedoksi, että uuteen jaksoon siirrytään joko tänään illalla (JOS ylläolevat matsit on pelattu) tai sitten aikaisintaan SU-myöhäisillassa/MA-myöhäisillassa johtuen herra Iso herra herra Bettmanin viikonloppusuunnitelmista :D. Ilmoitelkaa viipymättä ketjuun, kun pelit on paketissa!

Tässä jengi päivitykseni sori kun kesti.. (=Tietokone sanoi sopimuksensa irti niin pääsin vasta nyt päivittelemään listaa..)

Miksa?
Onko muuten mun ja mifonin siirto tullut jo sulle hyväksyttäväks?
Laittelin viikko kaks sit Halak-Crawford ehdotusta liikkeelle?

Joo, kyllä muistan hyväksyneeni tuon kaupan, kuten kaikki muutkin jotka mulle on tullut :). Tee Julbero nyt viimein se treidi-ikkuna tonne pelaajavaihtoketjuun! En ole enää erikseen alkanut ilmoitella jokaista hyväksyttyä kauppaa tänne, koska niitä on niin paljon että veisi aivan tolkuttomasti aikaa... Mutta ilmoitan kyllä tänne perusteluiden kera, jos en jotain kauppaa hyväksy.
Kaikki kaupat on tosiaan tähän mennessä hyväksytty ja tämä ei johdu Komissaarin hövelistä suhtautumisesta treideihin, vaan siitä että kaupat on tehty reilussa hengessä eikä älyttömyyksiä ole edes ehdotettu, HIENOA :)!

Washington odottelee Gendlikiä ja tampaa kylään kello 12:sta asti ainakin ja sitten klo 16:sta eteepäin johonkin 6:een tai 7:aan. Sitten ehkä myöhäisillasta. Laita pleikan puolella tai sitten täällä mikä aika käy, huomenna aamusta tonne kello 14:sta asti maisemissa! Tänää kuitenkin mielummin pelaisin ton matsin pois alta!

Vaivataan nyt vielä Miksaa eli onko Montrealin ja Ducksien välinen vaihto tullut perille? Pistin sen ehdotuksen alunperin iPhonen appsilla ja Ducksit hyväksyi sen, mutta mulle oli kanssa tullut tuollainen pyyntö. Tämä on ensimmäinen vaihto niin en tiedä millai tuo oikein toimii eikä sitä näy missään, että olisi siirtymässä tjsp. :D Eli mahtoko mennä perille, vaikka kännykällä vaihdot tehtiinkiin?

Pakko tulla avautumaan!!! Gendlik paukauttaa onlineen, laitan haasteen ja viestin että tuutko tanssaamaan,, kaveri ilmoittaa että nyt ei käy ku hupipelei kaverin kanssa. Alkaa vituttamaan, mulla kyseisessä tilanteessa deadline liigat painais hupipelien edelle mutta ei näemmä kaikilla. Toivottavasti kyseisen jan-arin kanssa ei montaa matsia tänä vuonna ole! Katellaan uudestaa joskus parin tunnin päästä sitten jos vaikka sopisi pelailla peliä pois!

Harvemmin avaudun mutta nyt alkoi väsyttää!

Vaivataan nyt vielä Miksaa eli onko Montrealin ja Ducksien välinen vaihto tullut perille? Pistin sen ehdotuksen alunperin iPhonen appsilla ja Ducksit hyväksyi sen, mutta mulle oli kanssa tullut tuollainen pyyntö. Tämä on ensimmäinen vaihto niin en tiedä millai tuo oikein toimii eikä sitä näy missään, että olisi siirtymässä tjsp. :D Eli mahtoko mennä perille, vaikka kännykällä vaihdot tehtiinkiin?

Joo on tullut kahteenkin kertaan perille ja myös hyväksytty :)

Pakko tulla avautumaan!!! Gendlik paukauttaa onlineen, laitan haasteen ja viestin että tuutko tanssaamaan,, kaveri ilmoittaa että nyt ei käy ku hupipelei kaverin kanssa. Alkaa vituttamaan, mulla kyseisessä tilanteessa deadline liigat painais hupipelien edelle mutta ei näemmä kaikilla. Toivottavasti kyseisen jan-arin kanssa ei montaa matsia tänä vuonna ole! Katellaan uudestaa joskus parin tunnin päästä sitten jos vaikka sopisi pelailla peliä pois!

Enhän mä voi tietää, et kun tulee kaveri kylään ja otetaan parit matsit, nii sit sä oot hätäsee heti kyselemäs et pelataa nopee nopee kiire kiire.. Olisit varoittanut vähä aikasemmin (esim. eilen illalla) ja kysyny mult vähän aikasemmin, etkä heti mua vaadi pelaamaan, jos mulla on kaveri kylässä.. Olisko pitäny heittää sit kaveri pihalle vai? Ei tää nyt niin vakavaa oo eikö..? Oon nyt kahtena iltana ollu 21-> eteenpäin linjoilla, ja nyt kun sä oot linjalla 30 min ja kun mulle ei käy juuri nyt nii sit otat hirveet pultit siitä? Kumpikohan meistä on venaillut kauemmin pleikkarilla tän viikon aikana peliseuraa..? Vähän valoja nyt päälle siellä päässä. Mut jos pääset vaikka tossa 16 aikaa pelaa nii oon kyl linjoilla, et älä huolehdi..

1. Winnipeg
2. Chicago
3. Ny Islanders
4. Edmonton
5. los angeles
6. Ottawa
7. Toronto
8. Buffalo
9. Phoenix
10. Philadelphia
11. New Jersey
12. Dallas
13. Columbus
14. Minnesota
15. Anaheim
16. Rangers
17. Detroit
18. Nashville
19. Pittsburgh
20. Florida
21. Carolina
22. Boston
23. Vancouver
24. Montreal
25. Calgary
26 St Luis
27.Washington
28. TampaBay

Noniin Jamsku, tää on sitten meistä kiinni, etkö tosiaan pääse ennen sunnuntaita peleille??? Mulle taas ei sunnuntai käy vasta kun ehkä kasin jälkeen illalla.

Enhän mä voi tietää, et kun tulee kaveri kylään ja otetaan parit matsit, nii sit sä oot hätäsee heti kyselemäs et pelataa nopee nopee kiire kiire.. Olisit varoittanut vähä aikasemmin (esim. eilen illalla) ja kysyny mult vähän aikasemmin, etkä heti mua vaadi pelaamaan, jos mulla on kaveri kylässä.. Olisko pitäny heittää sit kaveri pihalle vai? Ei tää nyt niin vakavaa oo eikö..? Oon nyt kahtena iltana ollu 21-> eteenpäin linjoilla, ja nyt kun sä oot linjalla 30 min ja kun mulle ei käy juuri nyt nii sit otat hirveet pultit siitä? Kumpikohan meistä on venaillut kauemmin pleikkarilla tän viikon aikana peliseuraa..? Vähän valoja nyt päälle siellä päässä. Mut jos pääset vaikka tossa 16 aikaa pelaa nii oon kyl linjoilla, et älä huolehdi..

Tähän hässäkkään komissaarilta sellainen kommentti, että tosiaan olkaa tarkempana jatkossa itse kukin että sovitte peliajan suoraan kyseisen vastustajan kanssa. Tässähän nyt selkeesti oli kyse vaan kommunikaatio-ongelmista ja matsi tuli kuitenkin pelattua :). Molemmat ilmoitteli peliaikoja ketjuun vähän ristiin ja sitten ilmeisesti väärinymmärrystä pukkasi...

Noniin Jamsku, tää on sitten meistä kiinni, etkö tosiaan pääse ennen sunnuntaita peleille??? Mulle taas ei sunnuntai käy vasta kun ehkä kasin jälkeen illalla.

Joo tosiaan JOS jamsku nyt yllättäen ehtiikin tänään pelaamaan, niin tästä hetkestä eteenpäin komissaari on valmiudessa pyöräyttämään liigan seuraavalle kierrokselle. Ilmoittakaa tänne HETI, jos ei löydy yhteistä peliaikaa niin pistetään sitten simuloiden (tämä ei tietenkään hyvä vaihtoehto :( )...

Nyt haiskahtaa vahvasti että on eka stimulointi tulossa

Eläsny, maanantaina deadline. Toki oishan hianoo, jos boijaat vlopun aikan pystyi klaaraa.

Juurikin näin, että kyllä tuo nyt on odoteltava maanantaihin, ellei sitten yllä olevat herrat saa pelattua TAI jos molemmille sopii että ottelu simuloidaan.

Tulin just töistä ja muutaman tunnin voin päivystää tuolla linjoilla jos satuttais vaikka samaa aikaa linjoille, huomenna en myöskää kerkiä ennen puolta yötä linjoille. Sunnuntaina käy kyllä 14.00 eteenpäin mikä aika tahansa.

1. Winnipeg
2. Chicago
3. Ny Islanders
4. Edmonton
5. los angeles
6. Ottawa
7. Toronto
8. Buffalo
9. Phoenix
10. Philadelphia
11. New Jersey
12. Dallas
13. Columbus
14. Minnesota
15. Anaheim
16. Rangers
17. Detroit
18. Nashville
19. Pittsburgh
20. Florida
21. Carolina
22. Boston
23. Vancouver
24. Montreal
25. Calgary
26 St Luis
27.Washington
28. TampaBay
29. San Jose

Pelit pelattu:). Miksa ennen kuin vaihat seuraavaa syklii niin kato se pittsburgh treidi et pääsen tosta Niemestä eroon jo seuraavaan sykliin:D

1. Winnipeg
2. Chicago
3. Ny Islanders
4. Edmonton
5. los angeles
6. Ottawa
7. Toronto
8. Buffalo
9. Phoenix
10. Philadelphia
11. New Jersey
12. Dallas
13. Columbus
14. Minnesota
15. Anaheim
16. Rangers
17. Detroit
18. Nashville
19. Pittsburgh
20. Florida
21. Carolina
22. Boston
23. Vancouver
24. Montreal
25. Calgary
26 St Luis
27.Washington
28. TampaBay
29. San Jose
30. Colorado

Joo kaikki pelattu. Stastny ja Duchene tosissaan kilpailee ykkös KH paikasta. Stastny noussu jo pistepörssin kakkoseksi, ja Duchene maalipörssin kolmoseksi.
Kun kaikki pelais samalla tavalla niin Colorado vois vielä päästä kärki kahinoihin mukaan ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom