Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Perseestä kyllä tää homma.. Toivottavasti moiski pystyt pitämään hermot kurissa EA:n kanssa. Kuitenkin vasta n. 1/8 kaudesta takana. Jos vaikka mun tai Miksan kanssa teet vaihdon, jossa sieltä tulee ukkoa ja vaihdossa varausvuoroja? Tai jos joku oikee vaihto tulee mieleen, jossa saat kalliimpaa ukkoa sinne?

Joo tosiaan koeta moiski nyt jaksaa, vaikka tää onkin todella syvältä... Ei se nyt kuitenkaan maailma kaadu jos sulta yks jakso simuloidaan kun kautta jää n.60 pelii vielä jäljelle. Mä ilmoittaudun tohon vaihtohommaan avuksi niin katotaan josko sillä saataisiin tuo homma ratkeamaan seuraavaan jaksoon. Sopiiko?

Mikähän toi alapalkkaraja on?

Ei mitään hajua...

Rangers askissa, tulisko se idän ihme Osmo krapuloissaan peleille lunastamaan eilisen lupauksensa :D? Tai kaameassa kapulassa piehtaroiva hylje (tuplamatsi odottais) ;)? Rangers ennätti jo hakea tärkeät vieraspinnat vilbertton Montrealista luvuin 5-2. Minnesotasta hankittu D. Heatley oli taas aivan huikeassa tikissä takoen hattutempun! Kyseinen kaveri tehnyt 7 börsää viimeiseen 3 matsiin :cool:

Tossa kun wikipediaa tutkin, niin näyttäis tuo alaraja olevan ainakin viime vuonna ollut 16 miljoonaa palkkakatosta eli, jos palkkakatto on tuo 70,2 milj niin sit olis ton 54,2 milj. toi alaraja... Moiskilla näyttäis olevan 16,252 milj. palkkakattoon (palkkoihin käytetty 53,948 milj.) tilaa eli eipä ole isosta summasta kyse... Eli PERIAATTEESSA kun pistän kaupan tulemaan, jossa Moiski antaa mulle 3 jannua ja mä toiseen suuntaan 2 + varausvuoron niin homma korjautuis...

e. MOISKI!

Laitoin tulemaan seuraavanlaisen treidin:

NYR T. Pyatt VL 75 (palkka 1,550milj.)
D. McIlrath PP 66 (palkka 1,295 milj.)
J. Miller VL 59 (palkka 1,245milj.)

NJD K. Barch OL 67 (palkka 0,750 milj.)
V. Zharkov OL 74 (palkka 0,575milj.)
E. Gelinas KP 69 (palkka 0,870milj.)
M. Hoeffel VL 60 (palkka 0,875milj.)
H. Pesonen VL 60 (palkka 0,595milj.)

Eli sulta 5 jannua mulle ja multa 3 takasin. Sulla palkkakulut kasvaa siten, että puuttuu 15,390 milj. palkkakatosta = pitäisi riittää :). Ja pitäis myös tulla tilaa rosteriin kun enempi jannuja lähtee kuin tulee. Käy hyväksymässä ja seuraavassa jaksossa toivon mukaan taas pelittää. Laitoin ekana vahinkolaakina tulemaan tarjouksen, jossa on molemmilta yhtä monta jannua --> ÄLÄ HYVÄKSY SITÄ VAHINGOSSA!!!!!!

Ylipäätään kun harrastin "tutkivaa journalismia" tulin siihen tulokseen, että ei ole mitään väliä onko pelaajalla 1 vai 2 suunnan sopimus. Ainoa asia mikä vaikuttaa tohon yhteispalkkasummaan on se, että onko pelaaja NHL-rosterin puolella vai ei. Nuo kaksi multa siirtyvää junnua oli melkoisen kovapalkkaisia noin paskoiksi pelaajiksi ja kun vaihdoin ne nhl-rosteriin niin alkoivat muuttaa palkkakattoa kauppaa tehdessä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tossa kun wikipediaa tutkin, niin näyttäis tuo alaraja olevan ainakin viime vuonna ollut 16 miljoonaa palkkakatosta eli, jos palkkakatto on tuo 70,2 milj niin sit olis ton 54,2 milj. toi alaraja... Moiskilla näyttäis olevan 16,252 milj. palkkakattoon (palkkoihin käytetty 53,948 milj.) tilaa eli eipä ole isosta summasta kyse... Eli PERIAATTEESSA kun pistän kaupan tulemaan, jossa Moiski antaa mulle 3 jannua ja mä toiseen suuntaan 2 + varausvuoron niin homma korjautuis...

e. MOISKI!

Laitoin tulemaan seuraavanlaisen treidin:

NYR T. Pyatt VL 75 (palkka 1,550milj.)
D. McIlrath PP 66 (palkka 1,295 milj.)
J. Miller VL 59 (palkka 1,245milj.)

NJD K. Barch OL 67 (palkka 0,750 milj.)
V. Zharkov OL 74 (palkka 0,575milj.)
E. Gelinas KP 69 (palkka 0,870milj.)
M. Hoeffel VL 60 (palkka 0,875milj.)
H. Pesonen VL 60 (palkka 0,595milj.)

Eli sulta 5 jannua mulle ja multa 3 takasin. Sulla palkkakulut kasvaa siten, että puuttuu 15,390 milj. palkkakatosta = pitäisi riittää :). Ja pitäis myös tulla tilaa rosteriin kun enempi jannuja lähtee kuin tulee. Käy hyväksymässä ja seuraavassa jaksossa toivon mukaan taas pelittää. Laitoin ekana vahinkolaakina tulemaan tarjouksen, jossa on molemmilta yhtä monta jannua --> ÄLÄ HYVÄKSY SITÄ VAHINGOSSA!!!!!!

Ylipäätään kun harrastin "tutkivaa journalismia" tulin siihen tulokseen, että ei ole mitään väliä onko pelaajalla 1 vai 2 suunnan sopimus. Ainoa asia mikä vaikuttaa tohon yhteispalkkasummaan on se, että onko pelaaja NHL-rosterin puolella vai ei. Nuo kaksi multa siirtyvää junnua oli melkoisen kovapalkkaisia noin paskoiksi pelaajiksi ja kun vaihdoin ne nhl-rosteriin niin alkoivat muuttaa palkkakattoa kauppaa tehdessä.

Minä hyväksyn tuon vaihdon klo 16 jälkeen kun pääsen töistä

Rangers askissa, tulisko se idän ihme Osmo krapuloissaan peleille lunastamaan eilisen lupauksensa :D? Tai kaameassa kapulassa piehtaroiva hylje (tuplamatsi odottais) ;)? Rangers ennätti jo hakea tärkeät vieraspinnat vilbertton Montrealista luvuin 5-2. Minnesotasta hankittu D. Heatley oli taas aivan huikeassa tikissä takoen hattutempun! Kyseinen kaveri tehnyt 7 börsää viimeiseen 3 matsiin :cool:

Ei kyennyt tulemaan eilen peleille, tänä iltana pitäisi onnistua!

Jamsku sun treidiehdotus ei oo tullu mun postilaatikkoon änärissä, viitsisitkö laittaa uudestaan niin hyväksyisin sen?

Minä hyväksyn tuon vaihdon klo 16 jälkeen kun pääsen töistä

Ok, joo tee se. Toivotaan, että tällä selvittäis tästä EA:n aivopierusta :)

Ei kyennyt tulemaan eilen peleille, tänä iltana pitäisi onnistua!

Ok, katellaan josko Rangers pääsis kanssa askiin (voi tosin mennä aika myöhälle)... Tossa 18.15--> voisin EHKÄ kanssa yhden matsin ennättää...?

Eilen myöhäisillassa tuli otettua kaks uutta tappiota niskaan ja Montreal vei mennessään neljä pistettä. Tiukille tosin laitettiin, sillä myös Winnipegiin matkasi pisteitä peräti kaksi jatkoaika- ja rankkaritappioiden myötä.

Moiskinko kanssa siis jää peli nyt väliin? Simuloituis nyt edes kaksi pistettä sitten :D

Sitten ois vielä Pairi ja Boston jäljellä. Ei olla satuttu samaan aikaan linjalle, mutta jos joku myöhäisilta esim. sopii niin saa huudella.

Tampa Bay KOKO PÄIVÄN linjoilla. Eli jos nyt Carolina, Anaheim, Tai Los Angeles eivät saa päiväänsä mahtutettua yhtä 30min Änäri-hetkeä, niin Tampa Bayn General Manager on hyvin hyvin vihainen :mad:

Eilen myöhäisillassa tuli otettua kaks uutta tappiota niskaan ja Montreal vei mennessään neljä pistettä. Tiukille tosin laitettiin, sillä myös Winnipegiin matkasi pisteitä peräti kaksi jatkoaika- ja rankkaritappioiden myötä.

Moiskinko kanssa siis jää peli nyt väliin? Simuloituis nyt edes kaksi pistettä sitten :D

Sitten ois vielä Pairi ja Boston jäljellä. Ei olla satuttu samaan aikaan linjalle, mutta jos joku myöhäisilta esim. sopii niin saa huudella.

Joo ikävä kyllä se menee simuloinniks. Ei paljoo ainakaan minua riemastuta vaikka voitto tulis. Pelattu on aina pelattu

Tuli vaan mieleen että antaakohan tämä aina niin rakas ea edes simuloida minun matseja

Tuli vaan mieleen että antaakohan tämä aina niin rakas ea edes simuloida minun matseja

Niin, sekin vielä. Tuskinpa antaa simuloida :mad: Jos kävis niin hyvä tuuri, että antaa simuloida ensimmäisen pelin ja tietokone värkkää automaattisesti kokoonpanot kuntoon eka peliin ?. Näin ei tarvis simuloida kun yks peli ja loput normisti pelata. Tämä nyt vaan tämmöstä spekulointia :rolleyes:

Jos ei onnistu niin jääkö enää eroaminen liigasta ja koittaa tulla takasin..

Niin luulis että aika sama juttu. Ei kai nyt tällänen voi koko liigaa pysäyttää... siinähän on hyvin pelattu ea:lta. :D

Toi liigasta eroaminen tuskin auttaa sen enempää. Pakko kai tähän joku keino on olla, onkos kukaan kysellyt ihan suoraan EA:lta?

Käsittääkseni pelaamatta olevat ottelut simuloituvat kun liigan komissaari pyöräyttää sykliä eteenpäin, eli jätätte vaan pelaamatta nuo Devilsin matsit, ja kun muut on saaneet pelit alta pois niin siirrytään vaan normisti seuraavaan jaksoon, pitäisi onnistua. :)

Montreal saanut siis jo pelit pelattua jos ei kerran Moiskia vastaan pysty pelaamaan. Viikon kuluttua torstaina taas Montreal peleillä.

Toronto ottaa haasteita vastaan ysiin asti. Vastassa olis Pittsburgh x2, Carolina, St. Louis, Washington ja Ottawa. New Jersey matsi menee sit ilmeisesti simuloimalla.

Miksan ehdottama treidi hyväksytty. Kokeilin myös että pääsenkö itse simuloimaan ja en päässyt. Joten nyt vaan odotellaan mitä tapahtuu

Tampa Bay KOKO PÄIVÄN linjoilla. Eli jos nyt Carolina, Anaheim, Tai Los Angeles eivät saa päiväänsä mahtutettua yhtä 30min Änäri-hetkeä, niin Tampa Bayn General Manager on hyvin hyvin vihainen :mad:

Kings saapuu raiskattavaksi n. puolen tunnin sisään!

Käsittääkseni pelaamatta olevat ottelut simuloituvat kun liigan komissaari pyöräyttää sykliä eteenpäin, eli jätätte vaan pelaamatta nuo Devilsin matsit, ja kun muut on saaneet pelit alta pois niin siirrytään vaan normisti seuraavaan jaksoon, pitäisi onnistua. :)

Montreal saanut siis jo pelit pelattua jos ei kerran Moiskia vastaan pysty pelaamaan. Viikon kuluttua torstaina taas Montreal peleillä.

Miksan ehdottama treidi hyväksytty. Kokeilin myös että pääsenkö itse simuloimaan ja en päässyt. Joten nyt vaan odotellaan mitä tapahtuu

Hyvä homma. Voitas tietty vielä varmistaa tuo homma sillä, että teet jonkun oikeen treidin jonku toisen kanssa -->sun suuntaan kalliimpi ukko luonnollisesti jne.

Joo eli tosiaan näin ton homman pitäis toimia että matsit simuloituvat kun edetään seuraavaan sykliin (connected varoittaa ennen siirtymistä että kaikki pelaamattomat / kesken olevat matsit simuloidaan), mutta EA:n tuntien vannomatta paras :/

Eli tosiaan kaikilla joilla matsi Devilsiä vastaan, niin EA sit arpoo tulokset näihin matseihin, muita keinoja ei valitettavasti ole. Pahoittelut asianosaisillen :(

Ylös Bottom