Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Voin kyllä luopua hyvinkin paikastani liigasta rupeaa vituttamaan nämä turhaan syyttämiset,että olisi tullut pelleiltyä..

Niin no, en tiedä onko nyt turhaan syyttämistä, mutta kyllähän nä minuakin vastaan otit aina maalivahin käyttöön kun pääsin hyökkäysalueelle kun olin reilussa johdossa siinä vaiheessa. Pelihän tais päättyä jos oikein muistan 8-3 tjs minulle.. Ajattelin asian olla enkä halunnut mitään numeroa tehdä jos muitten kans ei kyseistä toimintaa ole ollut, mutta nyt kun näkyy jatkunu sama homma hyljettä vastaan niin...
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

tän päivän ainut peli joka tuli pelattua lagasi aika paljon juuri hyljettä vastaan..

Voin kyllä luopua hyvinkin paikastani liigasta rupeaa vituttamaan nämä turhaan syyttämiset,että olisi tullut pelleiltyä..
Sen verran vähäsen tullut tätä uutta nhl pelattua,että ei ole ihmekkään jos en pärjää..

Ihan sen verran on komentoitava tätä edellistä lausetta koska siitä saa kuvan että mitään en ole koskaan tehnyt, mutta tuota veskan kanssa leikkimistä olet kyllä minuakin vastaan harrastanut et kyllä tässä liigassa vaan edellisessä versiossa mutta ei siitä sen enempää. Kyseisessä pelissähän totuutta tapahtumista ei voi tietää kuin kyseiset herrat jotka vastakkain olivat joten siihen ei voi ottaa kantaa minä eikä kukaan muu, kyllähän tuo liigasta poistuminen kuitenkin olisi kaikkein huonoin vaihtoehto. Itse toivoisin että kyseinen jupakka unohdettaisiin ja jatketaan pelejä pitäen mielessä mikä näissä liigoissa on tärkeintä eli hyvät ja rehdit väännöt tuttuja pelureita vastaan unohtamatta tietenkään muutamia uusia tuttavuuksia, itsellä kausialkanut mollivoittoisesti mutta jatketaan sillä suo kuokka ja jussi asenteella että p¤#$&¤e periks ei anneta.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Joo, en todellakaan tiedä mikä mun nettiyhteyteen on mennyt viime päivinä. Kaikki tän jakson pelit oli lagia enemmän ja vähemmän, tappaa kyllä tehokkaasti kiinnostuksen pelaamiseen..:(

FIFAssa ei lagaa noin paljoa todellakaan, joten ei mun ymmärrys riitä siihen miksi Änärin kanssa on tällasta. Pelaan siis ihan ethernet-kaapelin kanssa, en millään langattomalla.

Toivottavasti yhteysongelmat selkiää, olisko vika kenties operaattorin päässä?

tän päivän ainut peli joka tuli pelattua lagasi aika paljon juuri hyljettä vastaan..

Voin kyllä luopua hyvinkin paikastani liigasta rupeaa vituttamaan nämä turhaan syyttämiset,että olisi tullut pelleiltyä..
Sen verran vähäsen tullut tätä uutta nhl pelattua,että ei ole ihmekkään jos en pärjää..

No kyllä tässä jonkin aikaa asiaa on pohdittu, ja päätös on tämä:

Julbero poistuu/poistetaan liigasta, ja tekee tilaa varapelaajalistan ensimmäiselle aaweeFIN:lle. Kiitokset Julberolle monista kausista liigan parissa ja hyvää jatkoa :). Toivottavasti et ota tätä henkilökohtaisesti ja ymmärrät että liigan pyörittäjän on sääntöjen puitteissa näin toimittava ja liian monta lausuntoa on sua vastaan. Nyt kun vain on niin, että "varoitustili" on liikaa miinuksella ja sormien läpi ei vaan enää voida näitä juttuja katsella, kun aiempaakin historiaa näistä löytyy...

Anyway aaweelle laitettu privaviestiä täällä kfinissä ja plegellä ja nyt vaan odotellaan vastausta. Mikäli aawee lähtee liigaa pelaamaan, ottaa hän St. Louisin GM:n paikan ja jatkaa liigaa siitä tilanteesta mihin Blues Julberon käsissä jäi. Mikäli aawee ei ota paikkaa, tai mitään ei kuulu niin tulen tarjoamaan paikkaa seuraaville pelaajille jotka ovat aktiivista keskustelua käyneet liigan johtoportaan kanssa ja osoittaneet motivaatiota liigapeluuseen (nimiä kerrotaan sitten tarvittaessa :D). Tärkeintähän liigan etenemisen kannalta on se, että kaikki pelaajat ovat motivoituneita ja aktiivisia pelaamaan ja näitä asioita painotetaan myös uuden pelaajan rekrytoinnissa!

Komissaari on puhunut

e. Julbero potkaistu liigasta, ja St. Louisin GM julkaistaan heti, kun "sopimusneuvottelut" on käyty :D. Todella harmillista, että näin kävi mutta tästä on nyt vaan luovittava eteenpäin ja saatava homma taas raiteilleen.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Itse otin asian esille, koska aina kun Julberon kanssa olen pelannut ja pelit ei ole mennyt siten kuin hän haluaa on tuo veskarin kanssa pelleily tullut kuvioihin. Muiden kanssa ei koskaan kyseistä ongelmaa ole ollut. Mua vaan alkoi vituttamaan, koska jokainen liigalainen aika paljon käyttää tähän aikaa! Itse rehellisesti otan tappion sellaisena kuin se tulee ja vinkumiset jää foorumin otteluraportteihin ja oman pelin analysointiin ja tähtipelaajien pois potkimiseen! (ovechkinin lähdön jälkeen 4 ottelun voittoputkessa). Kuten suurin osa täällä tietää olen ollut mukana miksan liigoissa nhl 11:sta asti ja harvemmin osoitan muita syyttävällä sormella! Yleensä se vika löytyy sieltä peilistä kun katselee tarpeeksi pitkään! Henkilökohtasesti ei julberoa vastaan ole mitään ja kuten tuolla totesin 3 pistettä kelpasi vallan mainiosti kyse ei ollut siitä vaan siitä, että kun mielellään pelaisi täysillä loppuun asti pistää toinen ihan lekkeriksi! Allekirjoittanut on ottanut monta kertaa +10 maalilla turkkiinsa, mutta siltikin pelannut omasta mielestään pelit rehdisti loppuun asti! (jos joku on toista mieltä niin voi korjata) Aikasemmin vinguin Gendlikille jostain matsi ajankohdista ja lopulta tajusin että itse ei ollut sopinu aikaa tarkemmin! Tästä pahoittelut! Menipähän vuodatukseksi. Mut ei mulla muuta, ja onneksi en ollut näköjään ainoa jota vastaan julberon veskahöntyilyä on ollut! Mutta kertoohan sen mun viimeistelystäkin jotai ku ei onnistu tekemään ku 9 kaappia manuaaliveskarille :D. Mut jos nyt tein 9 maalia ni edellisissä matseissa maksimissaan tehnyt 3-4 maalia joten voihan tota nyt pitää jotenkin poikkeusellisena!
Kiitos ja anteeksi! Hylje palaa laatikkoon perjantai iltapäivällä varmaankin tarkasti en osaa sanoa, jäljellä Jamskun ´hose ja Floridan pojat!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Nashville
2. Calgary
3. Edmonton
4. Buffalo
5. Islanders
6. Colorado
7. Vancouver
8. Phoenix
9.Ottawa
10. Toronto
11. Dallas
12. Columbus
13. Rangers


Rangers sai syklin pakettiin, kun etelässä juopotellut GM jani & Panthers eksyi linjoille ja Rangers vei vieraspinnat Nabokovin suosiollisella avustuksella 1-4 :). Kovin on ailahtelevaa Rangersin taival, mutta on tässä vielä 60 peliä aikaa opetella tän änärin salaisuuksia & taktiikoita. Nyt taitaa olla vasta 21pinnaa 22 matsista kasassa, joten tahtia pitää kyllä parantaa roimasti jos poffeista viitsii edes haaveilla... No ehkä ensi syklissä sitten :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Itse otin asian esille, koska aina kun Julberon kanssa olen pelannut ja pelit ei ole mennyt siten kuin hän haluaa on tuo veskarin kanssa pelleily tullut kuvioihin. Muiden kanssa ei koskaan kyseistä ongelmaa ole ollut. Mua vaan alkoi vituttamaan, koska jokainen liigalainen aika paljon käyttää tähän aikaa! Itse rehellisesti otan tappion sellaisena kuin se tulee ja vinkumiset jää foorumin otteluraportteihin ja oman pelin analysointiin ja tähtipelaajien pois potkimiseen! (ovechkinin lähdön jälkeen 4 ottelun voittoputkessa). Kuten suurin osa täällä tietää olen ollut mukana miksan liigoissa nhl 11:sta asti ja harvemmin osoitan muita syyttävällä sormella! Yleensä se vika löytyy sieltä peilistä kun katselee tarpeeksi pitkään! Henkilökohtasesti ei julberoa vastaan ole mitään ja kuten tuolla totesin 3 pistettä kelpasi vallan mainiosti kyse ei ollut siitä vaan siitä, että kun mielellään pelaisi täysillä loppuun asti pistää toinen ihan lekkeriksi! Allekirjoittanut on ottanut monta kertaa +10 maalilla turkkiinsa, mutta siltikin pelannut omasta mielestään pelit rehdisti loppuun asti! (jos joku on toista mieltä niin voi korjata) Aikasemmin vinguin Gendlikille jostain matsi ajankohdista ja lopulta tajusin että itse ei ollut sopinu aikaa tarkemmin! Tästä pahoittelut! Menipähän vuodatukseksi. Mut ei mulla muuta, ja onneksi en ollut näköjään ainoa jota vastaan julberon veskahöntyilyä on ollut! Mutta kertoohan sen mun viimeistelystäkin jotai ku ei onnistu tekemään ku 9 kaappia manuaaliveskarille :D. Mut jos nyt tein 9 maalia ni edellisissä matseissa maksimissaan tehnyt 3-4 maalia joten voihan tota nyt pitää jotenkin poikkeusellisena!
Kiitos ja anteeksi! Hylje palaa laatikkoon perjantai iltapäivällä varmaankin tarkasti en osaa sanoa, jäljellä Jamskun ´hose ja Floridan pojat!

Erittäin hyvä, että otit asian esille, ja näin komissaarinkin ominaisuudessa on pakko ottaa omallekin kontolle sen verran, että liian kauan tämä sai jatkua :(. Sen verran (liikaa) oli luottoa pitkään liigassa pelanneeseen kaveriin... No toivotaan, että aaween (tai jonkun muun) myötä liiga toimii entistäkin jouhevammin ja rehtien pelien osuus liigassa on jatkossa 100%. Tosiaan videopelihän tämä vaan on, mutta ainakin allekirjoittaneelle (ja uskon että monelle muullekin) kyseessä on rakas harrastus johon tulee käytettyä paljon aikaa (kuten hylje mainitsi) ja vastapelaajilta odottaa samanlaista reilua ja rehtiä peliä kuin itseltäänkin kun ajallinen panostus on suuri. Kyllähän häviäminen syö miestä rotan lailla (ja kyllä myös herra komissaaria :D), mutta Hylje ollut kyllä malliesimerkki siinä miten pelit pelataan loppuun tilanteesta riippumatta. Sen allekirjoitan 100% :sti :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Noh ei muuta kun miksalle ja muille liigalaiselle hyviä jatkoa tän uuden nhl parissa. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Ehtiskö Yakolev tänään pelaamaan pelin pois? Se Netflix kiinni ja änäri koneeseen. :D
(jos nyt koko NHL toimii tänään, eilen yöllä toiminu enää ollenkaan. Pelkkää looppia vaan.)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Erittäin hyvä, että otit asian esille, ja näin komissaarinkin ominaisuudessa on pakko ottaa omallekin kontolle sen verran, että liian kauan tämä sai jatkua :(. Sen verran (liikaa) oli luottoa pitkään liigassa pelanneeseen kaveriin... No toivotaan, että aaween (tai jonkun muun) myötä liiga toimii entistäkin jouhevammin ja rehtien pelien osuus liigassa on jatkossa 100%. Tosiaan videopelihän tämä vaan on, mutta ainakin allekirjoittaneelle (ja uskon että monelle muullekin) kyseessä on rakas harrastus johon tulee käytettyä paljon aikaa (kuten hylje mainitsi) ja vastapelaajilta odottaa samanlaista reilua ja rehtiä peliä kuin itseltäänkin kun ajallinen panostus on suuri. Kyllähän häviäminen syö miestä rotan lailla (ja kyllä myös herra komissaaria :D), mutta Hylje ollut kyllä malliesimerkki siinä miten pelit pelataan loppuun tilanteesta riippumatta. Sen allekirjoitan 100% :sti :)

Kiitoksia viimeisimmästä lauseesta, lämmittää virtuaalihoki miehen sydäntä ;). Mutta edellisissä versioissa murskatappion hetkellä olen yrittänyt suojella omaa maalia ja mahdollisesti vähän kavennellakkin tilanetta. Tässä versiossa se on mennyt "hurlumhei"-kiekoksi, jossa taklataan kaikkea mikä liikkuu luistimet jalassa jos vain suinkin mahdollista :D. Vieläkään ei ole yhtään loukkaantumista onnistunut kaverille hankkimaan eikä omatkaan jätkät ole loukkaantunut, vaikka laitoja päin ollaan menty oikein vauhdilla muutaman kerran :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

gendlik sopisiko meidän ottelu tänään?

Ei kyllä pysty pelaamaan änäriä ainakaan tänään ollenkaan. Huomenna aamupäivästä? Viimeistään sitten sunnuntaina koko päivä aikaa pelata. Ilmottele mahdollisimman pian mitkä ajat sulle sopii, nii yritän sovittaa mun viikonloppuun jonkun ajan meidän pelille. Samoin Sammug ja Jani ilmoitelkaa millo teille sopii ( miellumin enemmän kuin yksi aika) niin yritän järjestää aikaa myös meidän välisille peleille :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Itekki voisin siinä yhden nurkilla huomenna tulla linjoille :)
Mites Kissaku ja Harmaahylje pääsis peleille?

Panttereilla on sellanen syöksy menossa, että Gm:ää hirvittää. Tällä hetkellä konferenssin jumbona :eek:
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Itekki voisin siinä yhden nurkilla huomenna tulla linjoille :)
Mites Kissaku ja Harmaahylje pääsis peleille?

Tänää tässä yön tunteina päivystän pleikalla ja eiköhän huomenna sitten pitkin päivää vois tulla tähyilemään peliä. Julbero olisi ollut vastassa myös, eli aaweeFIN (sori jos meni väärin) peliä sitten kun tässä törmätään samaan aikaan online. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Tänään ja koko viikonlopun new jersey linjoilla viimeistään klo 21 alkaen. Ja n.puoleen yöhön paikalla. Joten jbbsr ja pairi jos teille käy niin huudelkaa täällä. Tai jos ei käy ajankohta niin koitetaan jotain keksiä


Sunnuntaina en ehkä noin myöhään oo paikalla
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Itekki voisin siinä yhden nurkilla huomenna tulla linjoille :)
Mites Kissaku ja Harmaahylje pääsis peleille?

Panttereilla on sellanen syöksy menossa, että Gm:ää hirvittää. Tällä hetkellä konferenssin jumbona :eek:

Hylje on laatikossa nyt!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Tänään ja koko viikonlopun new jersey linjoilla viimeistään klo 21 alkaen. Ja n.puoleen yöhön paikalla. Joten jbbsr ja pairi jos teille käy niin huudelkaa täällä. Tai jos ei käy ajankohta niin koitetaan jotain keksiä


Sunnuntaina en ehkä noin myöhään oo paikalla

Koitetaan tänään vaikka pelata siinä ysin aikoihin peli pois.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Ei kyllä pysty pelaamaan änäriä ainakaan tänään ollenkaan. Huomenna aamupäivästä? Viimeistään sitten sunnuntaina koko päivä aikaa pelata. Ilmottele mahdollisimman pian mitkä ajat sulle sopii, nii yritän sovittaa mun viikonloppuun jonkun ajan meidän pelille. Samoin Sammug ja Jani ilmoitelkaa millo teille sopii ( miellumin enemmän kuin yksi aika) niin yritän järjestää aikaa myös meidän välisille peleille :)
Sunnuntaina sopii lähes mikä aika tahansa, mutta mielummin pelaisin illalla.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Tervehdys kaikille tasapuolisesti! Laitoin liittymispyynnön liigaan.
 
Ylös Bottom