Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

New Jerseyllä taitaa olla jäljellä 2 x bahrain. Joutaakos herra pelaamaan tänään klo 20 jälkeen tai huomenna sama aika?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Nashville saa pelit käyntiin n. 30 min päästä. Vastassa taitaa vielä olla CHI, PHI ja CAR. Huomenna hyvin aikaa pelata, kunhan ajasta sovitaan.
 
New Jerseyllä taitaa olla jäljellä 2 x bahrain. Joutaakos herra pelaamaan tänään klo 20 jälkeen tai huomenna sama aika?

Moiski mulla on ainakin sua vastaan yksi peli pelaamatta, oon huomenna illalla n. klo 18.30 eteenpäin pelaamassa.. Jos ei satu yllätyksiä :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Montreal aloittaa jaksonsa pelit huomenna. Tässä jaksossa vastustajia ovat: Buffalo (2x), Ottawa, Washington, Tampa Bay, Toronto ja Florida.

Mielellään kaikki pelit heti pois alta. Sopiiko kyseisille joukkueille huomenna johonkin aikaan?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Buffalo käytännössä vapaana koko päivä et varmaan siinä illalla saadaan pelattua. Jos haluat nii sano joku tarkempi aika nii voin siihen tähdätä..
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Ei pysty tänään ainakaan pelaan..

Pakko saada uus ohjain hankittua kun molemmat on rikki..

Yritin väkisin äskön pelata mutta eihän siitä mitään tullut, joten ei kannata tänään Calgaryä haastella..

Kallista tämä änärin hakkaaminen stana. :D

Jokos on välineet kunnossa. :D

Huomen päivällä tarvii suhata tuhantee eri paikkaan kahville, mutta joskus illal vois pystyä peleille :)

Jollei huominen käy ni heittele jotain aikoja jossain koska sopis.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Olikin yakolev x 2 ja jbbsr kerran. Eli huomenna oon klo 20 jälkeen linjoilla n.tunnin. Pari peliä voin silloin vetästä
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Montreal aloittaa jaksonsa pelit huomenna. Tässä jaksossa vastustajia ovat: Buffalo (2x), Ottawa, Washington, Tampa Bay, Toronto ja Florida.

Mielellään kaikki pelit heti pois alta. Sopiiko kyseisille joukkueille huomenna johonkin aikaan?

Käykö 14 aikaan?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Vielä olisi Bostonilla jäljellä pelit Floridaa, Winnipegiä ja Washingtonia vastaan pelaamatta ilmoitelkaas milloin teille käy pelata pelit pois.

Zdeno Chara kaupan haussa olisi kovan luokan sentteri, Boston on myös valmis luopumaan Seguinista kaupan yhtedessä. (Chara ja Seguin <--> heikompi pakki ja kovempi sentteri.)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Florida peleillä klo. 14 -->
Bostonin lisäks, Washingtonia ja Montrealia vastaan pelaamatta.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Tänää peleillä mahdollisesti myöhäisillasta, kun päivä menee kissanristiäisissä!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

San Jose tulee jäälle katseleen vastustajia 21.30 vastassa olis Los Angelesx2, Vancouver ja Anaheim.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

New Jersey ei tule tänään linjoille koska ei ole kuulunut herroilta yakolev ja jbbsr vastausta käykö matsit tänään


jbbsr olikin eilen kirjotellu vastausta joten olen linjoilla n.klo 20 alkaen parin matsin ajan jos jompi kumpi on sillon linjoilla
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Moiski mulla on ainakin sua vastaan yksi peli pelaamatta, oon huomenna illalla n. klo 18.30 eteenpäin pelaamassa.. Jos ei satu yllätyksiä :)

Tulen käymään linjoilla n.klo 20. Jos oot paikalla niin vedetään matsi pois
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Tulen käymään linjoilla n.klo 20. Jos oot paikalla niin vedetään matsi pois
Istahdin juuri pleikkarin ääreen ja enköhän tässä ainakin pari tuntia istu, haastetta vaan kun oot valmis. Saatan pelata sparripelejä EASHL:ssä niin sen loppumisen verran joudut korkeintaan odottamaan. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Vieläkö baritoni on hengissä? Olisi mukava kuulla millon sopisi pelata pelit pois.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Millos Vilbertto ois onlinessa?? Allekirjoittaneella enää jäljellä Montreal, tänää 22.30 alkaen varmaa onlinessa valmiina, vaikka pleikkari onkin päällä!
 
Ylös Bottom