Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Mitäs mieltä arvon liigalaiset ovat seuraavanlaisesta vinetyksestä? Tässä yrittää jatkuvasti kehittää omaa pelityyliään ja treenata onlinessa, mutta rupeaa hämärtämään todellisuutta kun näemmä kaikenlainen poketus ja ns. "tuurimaalit" ovat kiellettyjä.

Tullut muutamaan otteeseen parin päivän sisään online yksinpelin jälkeen viestejä tyyliin "Lucky lucky boy!" ja "Tee pelle lotto ku et muuta osaa ku painaa r1 ja tuurimaaleja!" Mielestäni se r1 on ihan sitä varten siinä ohjaimessa että sen kiekon voi riistää toiselta jos ei edes yritä suojata sitä ja maaleja tehdessä kaikki paikat käytetään.

Onko se häviö joillekin noin katkeraa että pitää trollata vai voiko oikeasti olla että joku pärjää tässä pelissä vain hillomunkin sekä eksessiivisen r1 näpyttelyn takia? :D Kuitenkin näitä liigoja pelatessa huomannut että jos vastassa oikeasti kova jantteri niin ei se toimi vaikka tanssisit macarenaa r1 rämpytellen koko kentällisellä. Todellisuudessa se on aina ajoituksesta kiinni vaikka totta onkin että pokettamista helpotettu tähän peliin. Jossain vaiheessa siitä näytti kuitenkin tulevan kielletty taktiikka?? :confused:

Mietteitä muilta? En yleensä ole peppukipeä trolleista, mutta kiinnostaa ihan tietää jos oikeasti teenkin jotain perustavalla tavalla väärin.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Mitäs mieltä arvon liigalaiset ovat seuraavanlaisesta vinetyksestä? Tässä yrittää jatkuvasti kehittää omaa pelityyliään ja treenata onlinessa, mutta rupeaa hämärtämään todellisuutta kun näemmä kaikenlainen poketus ja ns. "tuurimaalit" ovat kiellettyjä.

Tullut muutamaan otteeseen parin päivän sisään online yksinpelin jälkeen viestejä tyyliin "Lucky lucky boy!" ja "Tee pelle lotto ku et muuta osaa ku painaa r1 ja tuurimaaleja!" Mielestäni se r1 on ihan sitä varten siinä ohjaimessa että sen kiekon voi riistää toiselta jos ei edes yritä suojata sitä ja maaleja tehdessä kaikki paikat käytetään.

Onko se häviö joillekin noin katkeraa että pitää trollata vai voiko oikeasti olla että joku pärjää tässä pelissä vain hillomunkin sekä eksessiivisen r1 näpyttelyn takia? :D Kuitenkin näitä liigoja pelatessa huomannut että jos vastassa oikeasti kova jantteri niin ei se toimi vaikka tanssisit macarenaa r1 rämpytellen koko kentällisellä. Todellisuudessa se on aina ajoituksesta kiinni vaikka totta onkin että pokettamista helpotettu tähän peliin. Jossain vaiheessa siitä näytti kuitenkin tulevan kielletty taktiikka?? :confused:

Mietteitä muilta? En yleensä ole peppukipeä trolleista, mutta kiinnostaa ihan tietää jos oikeasti teenkin jotain perustavalla tavalla väärin.

Samaan kitinään itsekkin törmännyt. Tuohon lucky huuteluun oon vastannu että hyvällä pelaajalla on myös tuuria. Huutelu loppuu yleensä siihen
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Samaan kitinään itsekkin törmännyt. Tuohon lucky huuteluun oon vastannu että hyvällä pelaajalla on myös tuuria. Huutelu loppuu yleensä siihen

Sitä vähän minäkin, olen vähän ollutkin sillä asenteella liikkeellä vastaaviin kitinöihin että häviäjien panettelua. Ei kuitenkaan mitään valituksia tullut liigan jampoilta joiden kiekkotaidoissa hieman enemmän näyttöä kuin random online vastustajan. :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Itselle tulee harvoin mitään viestiä kun itse heti pelin jälkeen laitan yleensä "gg", joka usein saa vastustajan hiljaiseksi.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pääsetkö tzun nyt peleille just tulin pleikalle ja oot n.10 min. sitten kirjautunu pois
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Maanantaina en pääse peleille, mut tiistaina kyllä varmaankin olen maisemissa. Mutta tuuppa ottamaan tossa 12-16 välillä matsi jossai vaiheessa pois. Itse olen linjoilla jo nyt! Gendlik kanssa tules tanssaamaan!

Sori ei millään oikeen päässyt pelaamaan tuolloin.. Jos ei huomenna pysty pelaan nii tiistaille sitten. Peetu koitetaas huomenna osua yhtäaikaa kaukalolle!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pääsetkö jamsku tänään nyt illalla pelailemaan? Nashville ois valmiina!

e. Laita vaikka täällä jamsku viestiä millon pääset pelaamaan. Sais tän sykli sitten pakettiin sen pelin myötä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pääsiskö Vilbertto ja Peetu tänään peleille niin sais syklin viimein pakettiin ?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Kohta tulee vieraita, sit katsoon stand-up:ia..

Huomenna 9-11 sulkaa pelaan.. Sit siitä reissuun..

Et käy huomenna klo 7.00 (miksa hylkäs tarjouksen :D )


Tai sitten sunnuntai iltana..


Tai ma, ti päivinä..



Calgaryllä vielä jäljellä juuri Toronto sekä Chicago ja Nyki..

Joo tänää illalla voidaa pelailla pois. Ite varmaa klo 19 alkaen oon pelailemassa.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Capsien GM odottelee Philly onlinessa, heitäppä mulle privaa kun kerkeät pelaa...tunnin verran vielä online!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Pittsburgh
2. Anaheim
3. Dallas
4. Detroit
5. New Jersey
6. Winnipeg
7. Rangers

Sykli paketissa saldoilla 4-1-0. Ihan mukava on välillä voittaakin ja kivoja pelejä ollut muutoinkin :). Pistäkäähän muutkin vauhtia pelien peluuseen, että päästään seuraavaan sykliin :cool:
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Bostonilla olisi vielä Buffalo 2x, San jose, Colorado ja St louis tässä jaksossa vastassa. Pistin teille kaveripyynnöt pleikkarilla ja olen muutenkin pleikkarilla tonne about klo 22 asti.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Bostonilla olisi vielä Buffalo 2x, San jose, Colorado ja St louis tässä jaksossa vastassa. Pistin teille kaveripyynnöt pleikkarilla ja olen muutenkin pleikkarilla tonne about klo 22 asti.
Colorado tulee linjoille siinä 20.00, voisin saman tien pelata columbustakin vastaan niin olis sykli paketissa.
 
Ylös Bottom