Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kukas täällä aikasemmin varoittikaan niistä klassisista ohjaimista (yakolev?), itse vielä niin viisaasti vastasin siihen... Noh, pelasin sitten kauden avauksen vahingossa klassisilla ohjaimilla, ja nekkuun sieltä sit tuli... Onneksi kausi on pitkä kuin nälkävuosi!!
Jokos kaikki on liittynyt liigaan?
Tässä tuntee itsensä ihan korppikotkaksi kun koittaa bongailla foorumilla, että jos joku olis ollu epäaktiivinen ja pääsis varasijalta pelaan tätä mielenkiintoista liigaa.
Että tälläisiä ajatuksia varamieheltä (c)
Osaisko ketää neuvoa?
Ensimmäisen pelin jälkeen Rene.Bourque 1 pelin sivussa -> toinen peli osmoa vastaan alkamassa niin menin vaan sinne ketjuihin ja "laita parhaat kokoonpanot", että pääsisin pelailemaan. -> nyt Bourqueta ei näy enää listassa, että vois laittaa kentälle. Joukkueessa pitäis silti vissiin olla. Miten saisi takaisin kokoonpanoon? Ei helvetti, kun on tuskaa etsiä näissä valikoista mistä sais kun jokasen painalluksen jälkeen puolen minuutin odotus.![]()
Niin, tiedä sitten, olisko jopa toiselle samantyyppiselle liigalle tilausta.Jokos kaikki on liittynyt liigaan?
Tässä tuntee itsensä ihan korppikotkaksi kun koittaa bongailla foorumilla, että jos joku olis ollu epäaktiivinen ja pääsis varasijalta pelaan tätä mielenkiintoista liigaa.
Että tälläisiä ajatuksia varamieheltä (c)
Niin, tiedä sitten, olisko jopa toiselle samantyyppiselle liigalle tilausta.
Ite tykkäisin pelata "Be a GM:ää onlinena", eli olis 30 tyyppiä joilla kullakin oma joukkue, aidot rosterit ja treidit tietty mukana yms. Ei oikeastaan haittaisi vaikka osa olis koneenkin ohjastamia, kunhan nyt edes kymmenkunta ihmistä olisi siellä ohjaksissa niin heti tulis lisämaustetta touhuun.Ja tosiaan 1vs1 matseja, toki noita "Guesteja" mukaan sallittaisiin eli kämpillä jos joku muu haluaisi pelata samassa pelissä niin so what.
Sori offtopic kun ei varsinaisesti tähän ketjuun kuulu. Mutta tommonen mua kiinnostais ainakin. Liian myöhään olin liikenteessä tän liigan suhteen.![]()
Mifonikin varmaan liittyy kunhan ehtii...