Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anaheim/Marley, millon pelataan? Päivällä klo16 asti en pysty pelaamaan mutta illalla tänään sekä huomenna käy milloin vaan, ilmoittele aika niin osaan olla päivystämässä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

I feel you man, se on ikävää kun maalivahtipeli keikkuu ääripäästä toiseen. : (

Linback huikee joka pelis ( kok 78, yks paskimmista ykkösveskoista koko NHL ) %TP 90.3 PMK 1.19 ja voittoja 25. :o I dont feel you man..
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Eiköhän se pelaaja siellä ohjaimissakin vaikuta aika paljon :)

Sitähän vähän tässä hainkin, että se vika saattaa olla enemmänkin siinä pelaajassa, kuin itse tietokonemaalivahdissa. Toki asia saattaa olla noin, mutta henk.kohtaisesti maalivahtini pelaa 95% peleistä samalla tavalla.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Vancouver
2. Edmonton
3. ST Louis
4. Rangers
5. San jose
6. Tampa bay
7. Nashville
8. Calgary
9. Islanders
10. Toronto
11. Phoenix
12. New Jersey
13. Florida
14. Winnipeg
15. Philadelphia
16. Columbus
17. Chicago
18. Detroit
19.Ottawa

Ottawalta ok sykli, 4 voittoa ja pari jatkoaika häviöö.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Tänään ~22:00 peli? Ysiltä alkaa EHL, 2 peliä ja sen jälkeen voisin sitten hetken roikkua linjoilla. Vaihtoehtosesti sitten huomenna 21:00 - 22:00? :)
Mä pelaan kans yhden EHL-pelin n. klo 21.45-21.55 alkaen, koska muut veskarit on jossain menossa. Sen jälkeen käy mulle. :) Myös huominen käy mut kiirettä pitää..
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Linback huikee joka pelis ( kok 78, yks paskimmista ykkösveskoista koko NHL ) %TP 90.3 PMK 1.19 ja voittoja 25. :o I dont feel you man..

True, helppoahan se maalivahdin syyttäminen on. Mutta mikäs siinä kun vielä ei puolustuspeli vielä siellä jumalaisella tasolla ole, joten kun vastustaja pääsee huitaisemaan rannarin siniviivalta ja uppoaa tavattoman helpon näköisesti, niin herkemmin sitä lähtee kiroamaan moken tohellusta kuin sitä ettei juuri sillä hetkellä saanut puolustajaa ottamaan kiekkoa kehollaan vastaan. :o

Motivoi ainakin paikkaamaan vielä niitä monia vajaita osa-alueita omasta pelaamisestani, joten henkilökohtaisella tasolla tekee vain hyvää. Ei tässä missään nappulaliigassa pelata muutenkaan. :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Vancouver
2. Edmonton
3. ST Louis
4. Rangers
5. San jose
6. Tampa bay
7. Nashville
8. Calgary
9. Islanders
10. Toronto
11. Phoenix
12. New Jersey
13. Florida
14. Winnipeg
15. Philadelphia
16. Columbus
17. Chicago
18. Detroit
19.Ottawa
20. Dallas
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Muutos edellisiin tietoihini, mulla onkin huomenna duunista vapaapäivä eli voin pelata jäljellä olevat otteluni (vielä 3) milloin vain välillä klo 9.00-16.30 tai sitten illalla klo 21-22! Tämä siis kaikille joilla peli Penguinsia vastaan! Anteeksi Pairi kun ei keretty nyt pelaamaan, mutta toivottavasti kerkeät huomenna :(
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Muutos edellisiin tietoihini, mulla onkin huomenna duunista vapaapäivä eli voin pelata jäljellä olevat otteluni (vielä 3) milloin vain välillä klo 9.00-16.30 tai sitten illalla klo 21-22! Tämä siis kaikille joilla peli Penguinsia vastaan! Anteeksi Pairi kun ei keretty nyt pelaamaan, mutta toivottavasti kerkeät huomenna :(

Koitetaan tossa neljän aikoihin en täysin varma ole moneltako kotona olen. Matrim mulle käy huomenna parhaiten klo. 16-18, mutta myöhempänäkin jos aika sovitaan.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Mulle sopii huomenna millon vain ennen puol seiskaa, niin vedetään se meidän peli siinä 16-18 välillä!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Vancouver
2. Edmonton
3. ST Louis
4. Rangers
5. San jose
6. Tampa bay
7. Nashville
8. Calgary
9. Islanders
10. Toronto
11. Phoenix
12. New Jersey
13. Florida
14. Winnipeg
15. Philadelphia
16. Columbus
17. Chicago
18. Detroit
19.Ottawa
20. Dallas
21. Montreal

Kolmesta viimeisestä pelistä voitto, kun pokecheckin käyttö loppu ja sikaniiteillä menty. Viimeisessä pelissä ensimmäinen pokecheck yritys kiekkoon ja jäähylle. Näinhän se oikeasti lätkässä menee kiekko otetaan aina pois siten, että vastustajan pelaaja pomppii jäällä kolme kertaa taklauksen jälkeen. Taklauksella lähtee 10x paremmin ja varmemmin kiekko pois hallusta.

Tässä taitaa siis olla Montrealin jatkosuunnitelma. Joukkuetta kiinnostaa kaikki mahdolliset voimahyökkääjät, rouhijat ja kovanaamat kenellä taklausvoimaa löytyy niin, että vastustaja keräilee pari minuuttia kamoja jäältä.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Vancouver
2. Edmonton
3. ST Louis
4. Rangers
5. San jose
6. Tampa bay
7. Nashville
8. Calgary
9. Islanders
10. Toronto
11. Phoenix
12. New Jersey
13. Florida
14. Winnipeg
15. Philadelphia
16. Columbus
17. Chicago
18. Detroit
19.Ottawa
20. Dallas
21. Montreal
22. Los Angeles
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Muutos edellisiin tietoihini, mulla onkin huomenna duunista vapaapäivä eli voin pelata jäljellä olevat otteluni (vielä 3) milloin vain välillä klo 9.00-16.30 tai sitten illalla klo 21-22! Tämä siis kaikille joilla peli Penguinsia vastaan! Anteeksi Pairi kun ei keretty nyt pelaamaan, mutta toivottavasti kerkeät huomenna :(

Capsit tulee linjoille puolen päivän aikaan vedetäänkö sillon sykli pakettiin mun osalta??
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Ti ilta esim klo 22-23?

Herra komissaari tulee käynnistämään seuraavaa jaksoa n. klo 22.30 (tietty venaan jos just ootte matsissa)->

Rangers olis valmis peleille heti sen jälkeen ja sen verran vakoilin tulevan syklin vastuksia että Marley, Moiski ja Jani1986 tulossa vierailulle Madison Square Gardeniin :).

Pystytkö Marley pelailemaan heti jakson vaihdon jälkeen meidän pelin pois?? Samoin Jani ja Moiski,milloin sopis :)?
 
Ylös Bottom