Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

1. Columbus
2. Detroit
3. Rangers
4. Florida
5. Nashville
6. LA
7. Tampa Bay
8. Buffalo
9. Carolina
10. Islanders
11.Ottawa
12. Phoenix
13. Toronto
14. Colorado
15. Vancouver
16. Minnesota
17.Caps
18. Winnipeg
19. Blues
20. New Jersey
21. Chicago (PHI-CHI simuloidaan)
22. Philadelphia (PHI-CHI simuloidaan)
23. Boston
24. Dallas
25. Calgary
26. Edmonton
27. Anaheim
28. Pittsburgh


Vilbertto vois miettiä vähän tekemisiään, onko siinä mitään järkeä että kun toinen on selvässä johdossa niin toinen vaan ihan jatkuvasti etsii kentältä kiekotonta Malkinia ja Crosbya ja yrittää saada heitä niitattua? Yhdessäkin ylivoimassa sain luistella ihan vapaasti toisella b-pisteellä ympyrää kun kaveri myllyttää kiekotonta viivamiestä siniviivan kulmassa laitaa vasten. Ja aina kun Malkin tai Crosby yritti hakea kiekkoa päädystä, niin puolustaja pysähtyy paikalleen ja ajaa vastapalloon, ja kun M/C nousee ylös, niin uus niitti. Mitä *tun järkeä jos saa kysyä? Yrität vain saada huippuhyökkääjät sairastuvalle tahallaan. :mad:
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

UUSI SYKLI ALKANUT!

Deadline tälle syklille jälleen kerran viikon päästä TI 4.12.

Komissaari pyytää nyt jokaista pelaajaa (varsinkin niitä joilla hommat veny viimetippaan :p) aktivoitumaan peleille jo jakson alussa, että saadaan hommat ajallaan pakettiin ilman aikatauluongelmia ja simulointeja! Käyttäkää enemmän privaviestejä ja ilmoitelkaa tuleville vastuksille hyvissä ajoin omat aikataulunne niin helpompi löytää yhteiset peliajat :)

Onnea peleihin!! (paitsi Rangersin vastuksille :p)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Columbuksella seuraavat jengit: Chicago, St. Louis (varo vaan), Minnesota, New Jersey, Detroit ja Colorado. Pääsen huomemna kolmen aikoihin koulusta, niin siitä eteenpäin johonkin yhteentoista oon peleillä. Laittakaa täällä viestiä että milloin sopii tai sit PSN.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Kingsillä tässä syklissä idän kiertue ( WAS, BUF, NYR) ja peli nashvilleä vastaan.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Ja sama saatanan touhu jatkui kolmannessakin pelissä. Jätkä ei ees yritä hakea kiekkoa suuressa osassa tilanteita vaan järjestelmällisesti koittaa saada mun äijät hengiltä. Crosby loukkaantuikin kun sitä jatkuvasti moukaroitiin, oli loppupelin sivussa mutta ONNEKSI ei ainakaan toistaiseksi löydy Transactions-listalta loukkaantuneena.

Mun puolesta Vilbertto sais suksia tästä liigasta <arvoituksellinen paikka>!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

UUSI SYKLI ALKANUT!

Deadline tälle syklille jälleen kerran viikon päästä TI 4.12.

Komissaari pyytää nyt jokaista pelaajaa (varsinkin niitä joilla hommat veny viimetippaan :p) aktivoitumaan peleille jo jakson alussa, että saadaan hommat ajallaan pakettiin ilman aikatauluongelmia ja simulointeja! Käyttäkää enemmän privaviestejä ja ilmoitelkaa tuleville vastuksille hyvissä ajoin omat aikataulunne niin helpompi löytää yhteiset peliajat :)

Onnea peleihin!! (paitsi Rangersin vastuksille :p)

Ei muuta kuin kukkaiskedolle taas :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Ja sama saatanan touhu jatkui kolmannessakin pelissä. Jätkä ei ees yritä hakea kiekkoa suuressa osassa tilanteita vaan järjestelmällisesti koittaa saada mun äijät hengiltä. Crosby loukkaantuikin kun sitä jatkuvasti moukaroitiin, oli loppupelin sivussa mutta ONNEKSI ei ainakaan toistaiseksi löydy Transactions-listalta loukkaantuneena.

Mun puolesta Vilbertto sais suksia tästä liigasta <arvoituksellinen paikka>!
Aistin adrealiinipurkauksen. Vastasit fyysiseen peliin kyllä täysin samalla tavalla. :P Mulla ukot vaan jykevämpiä etteivät kaadu niin helposti niiteistä. Jäähytkin menivät aika tasan, kun vedit perspommia mun kiekottomiin karvaajiin jatkuvasti.

Kyllä mää kampoihin laitoin, ei numerot kovin pahoja ollut. Kentälliset vaan täynnä voimaa niin pelureilta puuttuu pelisilmää yms ja syötötkin napsahtaa minne sattuu. Voimapelillä pääsen paikoille välillä yrittämään sitä maalia.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Eli pittsburghilla ja montrealilla 2 matsia keskenään jäljellä? Mites onko Sharks jo pelannut omansa kun ei löydy nimeä listasta muttei kukaan huutele peleillekkään...?

No paljoa ei puuttuis kuitenkaan, ja pari tuntia vielä aikaa pelata loputkin alta pois :), sitten vaihtuu sykli (n.22.30-23 aikaan) .

Rangers on heti syklin vaihdon jälkeen valmis askiin, joten pääsiskö joku seuraavista tuolloin peleille:

Moiski NJD x 2
jbbsr PIT
Youngi CAL
azllu LA

?

Juu sorry Miksa pelit oli pelattu unohin vaan lisätä nimen listaa.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Aistin adrealiinipurkauksen. Vastasit fyysiseen peliin kyllä täysin samalla tavalla. :P Mulla ukot vaan jykevämpiä etteivät kaadu niin helposti niiteistä. Jäähytkin menivät aika tasan, kun vedit perspommia mun kiekottomiin karvaajiin jatkuvasti.

Kyllä mää kampoihin laitoin, ei numerot kovin pahoja ollut. Kentälliset vaan täynnä voimaa niin pelureilta puuttuu pelisilmää yms ja syötötkin napsahtaa minne sattuu. Voimapelillä pääsen paikoille välillä yrittämään sitä maalia.
Pahoittelen raivopurkaustani, mutta mun mielestä toi sun peli ei ollut ihan täysin oikein. Peli oli kyllä viihdyttävää ja todella fyysistä, mutta mun mielestä siinä vaiheessa se meni yli kun oikein aloit hakemalla hakemaan numeroa 87 ja 71 jäältä ja kun löytyi, niin yhdellä tai kahdella äijällä ajoit ihan kylmäksi. Ja taklauksen jälkeen jäit odottamaan viereen että kaveri nousee ja taklasit uusiksi. Aivan selvästi hait vaan loukkaantumista näille kavereille.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Columbuksella seuraavat jengit: Chicago, St. Louis (varo vaan), Minnesota, New Jersey, Detroit ja Colorado. Pääsen huomemna kolmen aikoihin koulusta, niin siitä eteenpäin johonkin yhteentoista oon peleillä. Laittakaa täällä viestiä että milloin sopii tai sit PSN.
Heheh heheh, taidanpa peluuttaa sua vastaan AHL miehistöä :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Heheh heheh, taidanpa peluuttaa sua vastaan AHL miehistöä :D

Jahas, nyt jo uusilla GM:lla pukkaa feudia :) Kenet laitoit lasarettiin? :D

Nashville alottaa uuden syklin tossa klo 20 viimeistään. Tunti pari ois aikaa ainakin. Vastustajista ei mitään tietoa, paitsi ilmeisesti LA kohdataan taas kuumassa kamppailussa.

Oma aikataulu muuten vaikuttaa siltä, että pe ilta, la ilta ja koko su hyvin aikaa. Huomenna sitten vähän heikommin.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Jahas, nyt jo uusilla GM:lla pukkaa feudia :) Kenet laitoit lasarettiin? :D

Nashville alottaa uuden syklin tossa klo 20 viimeistään. Tunti pari ois aikaa ainakin. Vastustajista ei mitään tietoa, paitsi ilmeisesti LA kohdataan taas kuumassa kamppailussa.

Oma aikataulu muuten vaikuttaa siltä, että pe ilta, la ilta ja koko su hyvin aikaa. Huomenna sitten vähän heikommin.

M.Backlund lens lasarettiin 34 pelinajaksi :D
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Pahoittelen raivopurkaustani, mutta mun mielestä toi sun peli ei ollut ihan täysin oikein. Peli oli kyllä viihdyttävää ja todella fyysistä, mutta mun mielestä siinä vaiheessa se meni yli kun oikein aloit hakemalla hakemaan numeroa 87 ja 71 jäältä ja kun löytyi, niin yhdellä tai kahdella äijällä ajoit ihan kylmäksi. Ja taklauksen jälkeen jäit odottamaan viereen että kaveri nousee ja taklasit uusiksi. Aivan selvästi hait vaan loukkaantumista näille kavereille.

Pakko kompata. Voitin vilbertton viime pelissä 10-0, jossakin 6-0 paikkeilla ei tehny muuta ku ajeli kiekottomia pelaajia. En nyt muista oliko just stamkos kohteena, mut ei tainnu olla hirveesti mieles sil hetkel ku kiekottoman ajeleminen. Järki?
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Capsin sykli alkanut ailahdellen kuten koko kausikin on mennyt, ensiksi Ottawalta ja Torontolta Pannuun ja sitten voitto Azllun Los Angelesista! Nash tehnyt 3 peliin 3 maalia, Palmieri 3:een 2 maalia ja McMillan myös avannut maalihanat! Vaihot on piristäny kummasti myös viiva pelaamista kun viivasta on tehty nyt jo 2 maalia ohjureilla varsinkin Marc Staal on ollut hyvä!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Florida tänään peleillä noin klo. 19-21. Torstaina myös linjoilla, mutta pe ja la olen reissussa, eli sitten sunnuntaina mahdollisuus pelata seuraavan kerran.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Detroit peleillä kohta joku vajaan tunnin verran ja treenien jälkeen n. 22 palaan pleikalle päivystään josko olis haasteita. :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Nash tehnyt 3 peliin 3 maalia, Palmieri 3:een 2 maalia ja McMillan myös avannut maalihanat! Vaihot on piristäny kummasti myös viiva pelaamista kun viivasta on tehty nyt jo 2 maalia ohjureilla varsinkin Marc Staal on ollut hyvä!
Vaihdot piristi myös Anaheimia: ekassa pelissä Larose ja Brouwer nasauttivat heti maalin sekä Alzner ja Berglund syöttivät kaksi mieheen. Tuloksena tiukka jatkoaika-voitto Phoenixista, erityisesti miellytti pariinkin kertaan taka-ajoasemasta nousu.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Florida tänään peleillä noin klo. 19-21. Torstaina myös linjoilla, mutta pe ja la olen reissussa, eli sitten sunnuntaina mahdollisuus pelata seuraavan kerran.

Tuun tuolla välillä pelaamaan pelin pois :) Myös Capsia, Tampaa ja Wildia vastaan voisi otella jos vaan pääsette tässä iltasella.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Juu. KYllä PE käy hyvin. Vedetään sitten klo 21 matsit pois

Kuitti, homma sovittu :). Paikallispelejä odotellessa ;)

Aistin adrealiinipurkauksen. Vastasit fyysiseen peliin kyllä täysin samalla tavalla. :P Mulla ukot vaan jykevämpiä etteivät kaadu niin helposti niiteistä. Jäähytkin menivät aika tasan, kun vedit perspommia mun kiekottomiin karvaajiin jatkuvasti.

Kyllä mää kampoihin laitoin, ei numerot kovin pahoja ollut. Kentälliset vaan täynnä voimaa niin pelureilta puuttuu pelisilmää yms ja syötötkin napsahtaa minne sattuu. Voimapelillä pääsen paikoille välillä yrittämään sitä maalia.

Pahoittelen raivopurkaustani, mutta mun mielestä toi sun peli ei ollut ihan täysin oikein. Peli oli kyllä viihdyttävää ja todella fyysistä, mutta mun mielestä siinä vaiheessa se meni yli kun oikein aloit hakemalla hakemaan numeroa 87 ja 71 jäältä ja kun löytyi, niin yhdellä tai kahdella äijällä ajoit ihan kylmäksi. Ja taklauksen jälkeen jäit odottamaan viereen että kaveri nousee ja taklasit uusiksi. Aivan selvästi hait vaan loukkaantumista näille kavereille.

Pakko kompata. Voitin vilbertton viime pelissä 10-0, jossakin 6-0 paikkeilla ei tehny muuta ku ajeli kiekottomia pelaajia. En nyt muista oliko just stamkos kohteena, mut ei tainnu olla hirveesti mieles sil hetkel ku kiekottoman ajeleminen. Järki?

Otetaas tähänkin keskusteluun kantaa komissaarin ominaisuudessa:

Minusta tässä pelissä saa pelata kovaa ja ajaa jannuja kylmäksi pelin tuoksinassa jos niikseen on, MUTTA se että keskitytään pelkästään telomaan vastustajan tähtiä on kyllä liigan hengen vastaista toimintaa (pelit pelataan reilussa hengessä jne.). Liigan johto antaa Vilberttolle varoituksen aiheesta ja Montreal keskittyköön jatkossa pyrkimykseen pelien voittamiseen (toki kovaa peliä unohtamatta, ei tää mikään neitiliiga ole :D). Näitä juttuja on mahdotonta komissaarin valvoa, kun ei pääse pelejä itse näkemään. Pidetään rehtiydestä kiinni loppuun saakka kaikissa olosuhteissa :),

- Komissaari (Bettman :p)
 
Ylös Bottom