Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 1)

Eli tässä vielä nämä aikataulut ja pelaajalista "perintönä" uudelle komissaarille :D:

2. kauden aikataulut:

Drafti kaudelle 2. alkaa MA 21.1.2013
Drafti kaudelle 2 päättyy KE 23.1.2013 klo 24 (joukkuelistat toimitettuna komissaarille!)
Kauden 2 runkosarja alkaa MA 28.1.2013 (Runkosarja pelataan 14 aikataulujaksossa)

1. jakson deadline MA 4.2

2. jakson deadline MA 11.2

3. jakson deadline MA 18.2

4. jakson deadline MA 25.2

5. jakson deadline TI 5.3

6. jakson deadline TI 12.3

7. jakson deadline TI 19.3

8. jakson deadline TI 26.3

9. jakson deadline TI 2.4

10. jakson deadline TI 9.4

11. jakson deadline TI 16.4

12. jakson deadline TI 23.4

13. jakson deadline TI 30.4

14. jakson deadline TI 7.5

Varmistuneet osallistujat (kausi 2) (30/30):

P1 azllu PSN: azllu
P2 baritoni PSN: baritoni
P3 RanBe PSN: Booris84
P4 edson PSN: Edd138
P5 gendlik PSN: gendlik
P6 Harmaahylje PSN: Harmaahylje
P7 Stinger79 PSN: jamsku
P8 jbbsr PSN: jbbsr
P9 JTS PSN: J_T_S_81
P10 Tzun PSN: juhna96
P11 Kissaku PSN: Kissaku
P12 Cavalera PSN: Marley_FIN
P13 MatrimC PSN: MatrimC_
P14 Mifoni PSN: Mifoni
P15 Naikou88 PSN: Naikou88
P16 osmose PSN: osmose_76
P17 Pair4You PSN: Pair4You
P18 Pacho PSN: PetteriFIN
P19 Peetu83 PSN: peetu83
P20 Kalle Pajander PSN: SakeminHerttua
P21 samitzu PSN: samitzuFIN
P22 sammug PSN: sammug_84
P23 Samsonait17 PSN: Samsonai17
P24 Selarit PSN: Selarit
P25 stenis19 PSN: stenis19
P26 wekinho PSN: wekinho
P27 Yakolev PSN: Yakolev
P28 Yarbba PSN: Yarbba
P29 Youngbloo_d PSN: Youngbloo__d
P30 yrjoo PSN: yrjoo

Eli 6 kpl GM:ta jää pois kaudelta 2 (Bahrain, Vilbertto, Moiski, Jani1986, Temetor ja allekirjoittanut) ja tilalle liigaan: Selarit, Samsonai17, samitzuFIN, Yarbba, SakeminHerttua ja paluun liigaan tekevä osmose_76 :).

Ei muuta kuin uutta kautta suunnittelemaan ja uutta topiccia pystyyn.

Isot kiitokset Miksalle täältäkin että halusi ottaa meikäläisen vielä liigaan mukaan! Jos kukaan muu ei tuota liiga laita pystyyn niin minä voin kyllä sen tehdä.

Kiitos Miksalle todella paljon kauden läpivetämisestä, vaikka heti alussa homma näytti kuolevan siihen kun jouduttiin vaihtamaan Connectediin ja jäätävän pitkään täysmittaseen kauteen, mutta loistavasti on sujunut. Siitä kiitos kyllä myös kaikille pelaajille, pelaajat itse tekevät liigasta sellaisen kuin se on.

Itse joudun myös vetäytymään toiselta kaudelta, tämä syksyn mittainen kausi on ollut liian aikaavievä itselleni ja tiedän jo etukäteen, että keväällä ei tule olemaan näin paljoa enää aikaa. Mulla on moottoripyörä palasina parvekkeella ja sekin pitäisi taikoa kasaan ennen kuin lumet sulavat, pitäisi ehtiä käymään töissä ja vielä viettää aikaa avokin kanssa. Jostain on karsittava, ja tiedän ettei se tulisi olemaan hauskaa jos ilmoittautuisin liigaan, koska aina mua vastaan pelattavat pelit ois hankalia järjestää kun en meinaa keretä koneelle. Antaa jonkun sellaisen pelata, jolla on aikaa.

Kiitos kaikille tästä kaudesta, huippuja pelejä olleet kyllä. Vielä vedetään läpi pari viimeistä sarjakierrosta ja sitten katotaan mitä pleijareissa tapahtuu. Sen jälkeen minä vetäydyn ainakin hetkeksi sivuun.

PS. Pingviinit pyytävät anteeksi kun eivät ole olleet joulun aikaan pleikkarilla, olen kerennyt vain kerran kahden viikon aikana avaamaan koko laitetta. On ollut menoja ja matkoja, ja silloin kun pleikalle pääsin niin kello oli sen verran ettei vastustajista tietoakaan. :D

Kiitokset Miksalle tältäkin suunnalta! :)

Sinnikkäästi olet jaksanut hoitaa komissaarin hommia myötä- ja vastoinkäymisissä, ja säälihän se on ettet enää seuraavaa kautta pyöritä. Toivottavasti joku innokas ottaa komissaarin saappaat tulevalle kaudelle!

Kiitokset Miksalle täältäkin päin.
Koska San Jose, Calgary, Phoenix, St.Louis ja Chicago pääsis peleille?

Isokäsi vaan komissaari Miksalle liigan pyörittämisestä ja mahtava on ollut olla mukana tässä ja edellisessä versiossa! :) Toivottavasti saadaan liigaan tilalle motivoitunut vetäjä niin voi hyvillä mielin vetää myös seuraavaa kautta.

Viimesessä syklissä saadaan vielä vääntää yksi derby sentään konkari komissaaria vastaan! ;)

Tänään lähempänä iltaa Philly alottaapi uuden syklin ja kovan viimesen rutistuksen poffipaikasta.

E. Vastassa olis Penguins x2, Boston x2, Carolina, Islanders ja Montreal.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pitkällisen harkinnan myötä minäkin jättäydyn pois toiselta kaudelta. On tulossa matkaa ja muuttoa vuoden alkuun ja siinä ohessa pitäis huolehtia firmasta ja parisuhteestakin, joten minä skippaan. Katsellaan sitten NHL14:sta parissa taas. Pelaan kunnialla kauden loppuun kuitenkin.

Kiitos kaikille kuluneesta ja erityisesti Miksalle.

Sieltähän se tuli.. Oliko nyt 6 simuloitu matsi ja yhtä mones tappio.. Tällä kertaa san jose:lle, mutta onneks ei äijiä loukkaantunut..

Noh onneksi on poffi paikka varmistettu mutta eihän sitä mielellään 12p lahjottaisi ilmatteeksi..

Calgary olisi kohta peleillä..

Detroit kärsinyt tänään kestodarraa ja hyppää huomenissa sitten jäille! Dallasin ja Nashvillen kanssa olisi tuplapelit, tämä onkin koitosten hetki juuri ennen poffeja. :cool:

Colorado kohta puolin tulossa linjoille jos vaikka löytyis vastustajia.
Kiitokset Miksalle täältäkin suunnasta, hyvin on liiga järjestetty harmi että et jatka :(

Columbus olisi huomenna tulossa 16:00-> linjoille. En tiedä ketä vastassa, mutta tuohon aikaan tulen.

Ylös Bottom