Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yakolev! Kuva näkyy mut mitään ei kuulu. Sais runkosarjan pakettiin.
15-20min niin tuun pelaan ku TV hetken vielä varattuna.
Pääseekö baritoni huomenna iltapäivästä pelaamaan? Sori ku en tienny että ei ollu enempää sulla aikaa. Taisi myös varmistua pingviini pestikin Miksalle kun melko epätodennäköistä että itse ainakaan nousen enää tasapisteisiin.
Noista loukkaantumisista vielä. En ymmärrä EA:n ideologiaa noissa loukkaantumisten ilmoittamisessa. Kannattaa pelata sitten täysiä 7 pelin pleijarisarjoja, jos on joku/ joitakin tärkeitä miehiä tyyliin yli 10 peliä sivussa. Eli 4 pelin pleijarisarjassa "kuluu" vain se 4 peliä, vaikka päivissä laskettuna voisi kulua seitsemänkin...
Ymmärsiköhän kukaan tätä tekstiä...
Pääseekö baritoni huomenna iltapäivästä pelaamaan? Sori ku en tienny että ei ollu enempää sulla aikaa. Taisi myös varmistua pingviini pestikin Miksalle kun melko epätodennäköistä että itse ainakaan nousen enää tasapisteisiin.
Melko kryptoniittia ollu tuo Rangers tällä kaudella lukuunottamatta ensimmäisiä matseja. Melko hyvin saanu aikaan tilanteita mutta Henrik on pelannu niinku kuuluuki.
Juu ei mitään, eihän tässä mikään kiire vielä ole. Tää päivä menee aika lailla töissä vielä, myöhäisillasta vois olla mahdollista. Viikonloppuna tai ens viikon alussa pitäis onnistua aika hyvin et eiköhän tuolta joku hetki löydy.
ps. jokohan se 7. sija meni? Jättäkää viimeisissä matseissa se MatrimC nollille tai vaikka edes yhteen pisteeseen... mulla on näköjään ihan hyvä maalisuhde.
Jos en nyt ihan väärin muista niin NHLssä tasapisteissä ratkasee voittojen määrä (ei rankkarivoitot), sitten keskinäiset pelit ja lopuks vasta maaliero
Oottelen nyt täällä...Huomenna klo:12 eteenpäin sopii mulle.
Oottelen nyt täällä...