Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Niin mutta ajattelin että vain Youngilla se ongelma niin oli minullakin. Varmaan sitten muillakin?

Joo no en tiedä miksi se siellä näkyy (Anaheim) mutta kuten sanottua: TASAN Froloville olen pahvia heilutellut. Jostain syystä kaikkien pelaajien kohdalla, joita olen katsellut lienee sitten Anaheim kiinnostuneissa syystä X tjtn.
 
Joo no en tiedä miksi se siellä näkyy (Anaheim) mutta kuten sanottua: TASAN Froloville olen pahvia heilutellut. Jostain syystä kaikkien pelaajien kohdalla, joita olen katsellut lienee sitten Anaheim kiinnostuneissa syystä X tjtn.

Kavereiden kanssa liigaillessa oon huomannu että botin ohjastama anaheim on usein kiinnostunut (useammin kuin muut) vapaista pelaajista. Onkohan jokin bugi kyseessä...
 
Vastaus: Re: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Kavereiden kanssa liigaillessa oon huomannu että botin ohjastama anaheim on usein kiinnostunut (useammin kuin muut) vapaista pelaajista. Onkohan jokin bugi kyseessä...

Joo saattaa olla että joku tollanen syy siihen...




Sitten pelaajavaihtoketjusta!

Kokonaan puuttuu vielä Toronton (Mifoni) ja Phoenixin (jamsku) treidi-ikkunat --> Pistäkäähän laittaen asia kuntoon. Myös kaikki, joilla treidi-ikkuna ei ole ohjeitten mukainen niin korjailkaahan se edustuskuntoon ASAP! Kovasti helpottaa treidien tekemistä muulloinkin kuin plegellä kun voi tsekkailla omaa tiimiä että mille paikalle kaipailisi vahvistusta ja ENNEN KAIKKEA mitä pelaajia muilla on tarjolla! Kerran se vaan kirpasee kun homman hoitaa :D

Muistutan vielä, että jos treidi-ikkunaa ei päivitä niin Komissaari ei tule tälläisen joukkueen treidejä jatkossa hyväksymään ;)

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

1. Edmonton
2. Florida
3. St Louis
4. San Jose
5. Nashville
6. New Jersey
7. Tampa
8. Detroit
9. Colorado
10. ChicaGo
11. Philadelphia
12. Vancouver
13. Pittsburg
14. Carolina
15. NY Rangers
16. LA Kings
17. Anaheim
18. Columbus
19. Montreal
20. Boston
21. Winnipeg
22. Ny Islanders
23. Buffalo
24. Flames
25. Minnesota
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Millos jamskulle sopii pelata?

Kävin tuossa linjoilla mutta ilmeisesti sulla oli sovittuna peli toisen kanssa kun siirryit ottelua pelaamaan, en jaksanut jäädä ootteleen mut katellaa viimestää maanantaina sillon oon ainakin linjoilla iltasella. toki voidaan pelata aikasemminkin jos kerkeen/jaksan tulla peleille kun tämä viikko melko veemäisen pitkiä päiviä ja la-su menee reissussa+darrassa
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Kävin tuossa linjoilla mutta ilmeisesti sulla oli sovittuna peli toisen kanssa kun siirryit ottelua pelaamaan, en jaksanut jäädä ootteleen mut katellaa viimestää maanantaina sillon oon ainakin linjoilla iltasella. toki voidaan pelata aikasemminkin jos kerkeen/jaksan tulla peleille kun tämä viikko melko veemäisen pitkiä päiviä ja la-su menee reissussa+darrassa

Njoo, enpä ollu huomannu että oot linjoille ilmestyny kun söin juuri ja menin sitte peliin, sitten vasta huomasin ku yläkulmaan välähti että "jamsku on nyt offline". :( Oisit toki voinut laittaa jotain viestiä... :) Mutta joo, ite linjoilla huomenna 17 eteenpäin, viikonlopusta en osaa vielä sanoa. Noh, maanantaina kai sitten, jos vaan komissaarille ja muille liigalaisille sopii odottelu... :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Njoo, enpä ollu huomannu että oot linjoille ilmestyny kun söin juuri ja menin sitte peliin, sitten vasta huomasin ku yläkulmaan välähti että "jamsku on nyt offline". :( Oisit toki voinut laittaa jotain viestiä... :) Mutta joo, ite linjoilla huomenna 17 eteenpäin, viikonlopusta en osaa vielä sanoa. Noh, maanantaina kai sitten, jos vaan komissaarille ja muille liigalaisille sopii odottelu... :rolleyes:

Kyllä tässä nyt toimitaan niin, että liiga siirtyy seuraavaan sykliin myöhemmin tänään. Sen verran on epävarman kuuloista tuleva mahdollinen peliaika. Tietty harmillista että edsonille ja boorikselle tulee 3 simumatsia tähän jaksoon, mutta on tässä ollut aikaa pelata 1,5 viikkoa. En kannata simulointeja todellakaan, mutta ei ole kyllä järkee odotella mahdollisesti päiviä paria matsia. Toivottavasti ei mene herne nenään :)?

Ens jaksossa sit jokainen hoitaa matsinsa kunnolla ja ajoissa KIITOS :D

Laitan tänne viestiä, kun sykli vaihtunut( 22.30 paikkeilla)
- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Kyllä tässä nyt toimitaan niin, että liiga siirtyy seuraavaan sykliin myöhemmin tänään.

Laitan tänne viestiä, kun sykli vaihtunut( 22.30 paikkeilla)
- Komissaari


Loistava uutinen, mutta perkele tässä pitää sitten olla valveilla ja odotella vapaiden pelaajien ratkaisut vaikka aamulla 06.00 auto starttaakin :)
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Kyllä tässä nyt toimitaan niin, että liiga siirtyy seuraavaan sykliin myöhemmin tänään. Sen verran on epävarman kuuloista tuleva mahdollinen peliaika. Tietty harmillista että edsonille ja boorikselle tulee 3 simumatsia tähän jaksoon, mutta on tässä ollut aikaa pelata 1,5 viikkoa. En kannata simulointeja todellakaan, mutta ei ole kyllä järkee odotella mahdollisesti päiviä paria matsia. Toivottavasti ei mene herne nenään :)?

Ens jaksossa sit jokainen hoitaa matsinsa kunnolla ja ajoissa KIITOS :D

Laitan tänne viestiä, kun sykli vaihtunut( 22.30 paikkeilla)
- Komissaari

Eipä tolla itelle oo mitään väliä, muutenki menny jakso ihan penkin alle, 3 pelistä 1 piste jäänyt käteen... :D:D Ainut mikä vähän huolettaa on noi loukkaantumiset mitä noissa simu-peleissä tuntuu tulevan oikeen urakalla... :) Ainiin ja Samsonai17 vois vastailla treidiehdotukseen nyt ennen syklin vaihtumista!! :o
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Jos sykli vaihtuu ennen 24:00 niin Rangers heti pelivalmiina! Jänskättää nuo vapaat pelaajat.
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Devils myös pelivalmiudessa myöhään yöhön asti! Jäät liukkaiks!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Flames valmiina nöyryyttämään vihuja tarpeen tullessa.

edit. Edmonton, Tampa, Washington, Montreal, Detroit, Columbus, teitä odotellaan linjoilla!
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

2. SYKLI ALKAA!!!

Eli uuteen sykliin siirrytty juuri äsken :), deadline tälle jaksolle MA 11.2!

- Komissaari
 
Elikkäs San Josen seuraavan syklin vastukset: 3xColorado, Detroit, Chicago, Nashville ja St.Louis. Huomenna olen itse peleillä viimeistään klo 19, mutta näillä näkymin 20.30 asti vaan aikaa. Viikonloppuna satunnaisesti saatan olla myöhäisilloissa, mutta viimeistään ensi viikon alussa täysi rähinä päällä. :)

Huomiseksi tärskyjä? ;)

E. Hoidan tuon treidiviestin kuntoon viimeistään vkl, nyt on nii väsy ettei pysty...

E2. Siis mitä vit#%^! Sain loukkaantuneen Voracekin sit... Ketähän herraa tästä on kiittäminen? :p
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Hyi Tampa!


Zerdeville 74 overalin sepälle 5,8 miltsin sopimus..

HYI!


Kaveri pyysi 2-suuntasta niin vähän lähti käsistä tää tapaus yhden pelaajan erheestä :)


Onneks Detroit sai pari pakkia tuomaan hieman syvyyttä kun aiemmin 7 pakki taisi olla overal 68 :p
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Ei syttyny PS3 tuleen tai maapallo räjähtäny eli ihan 3 vapaata pelaajaa tuli.

Olisi tässä syklissä:
Pittsburgh
Carolina
2x Ottawa
Dallas
Philadelphia
 
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Aika mielenkiintoista että Anaheimiin matkaa VL M. Bell jolle en edes tarjonnut sopimusta :confused::confused:
 
Ylös Bottom