Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Avseilla oli ottelu Canadiensia vastaan. Ottelu oli todella tasai.... ja V***T!! :DD 8-2 häviö... Kaikki maalit etukulmii paitsi pari, mut ei mitää... kukin tyylillää. Ei yksinkertaseti riittänyt taito. Duchene teki ekan läpiajost ja toisen teki Landeskog riparist maalinedustal pienen pyörityksen jälkeen. Oli mahis senki jälkee viel yhtee maalii, jolloin peli olis ollu 3-6 mut ei!!

***: M.Del Zotto, 0+2, ehdottomasti avsien kärkipuolustaja. Vähiten VIRHEITÄ tehnyt pelaaja tänään.

**: M.Duchene, 1+1, Nopeudensa takii läpiajosta maali ja syöttöpiste tuli, kun veti ja Lande pisti riparin. Muuten aika näkymätön.

*: G.Landeskog, 1+0, Tosiaan se oli se ripari maali. Toiseenkin oli mahdollisuus läpiajosta mutta ei tehnyt. Muuten aika näkymätön.

Menin suoraan otteluun niin ketjut oli mitä oli.... Vaihtelin niitä sit erätauol, mut Strålmanki oli AHL:s... Kyllä keljuttaa!

Ja Wekinho, sori siit taklauksest. Gionta yli puolet kaudest saikul(46otteluu). Vannon, se ei ollu tahallinen!

ilmoitan vain että senators pääsee peleille aikaisintaan huomenn päivällä/illalla.

Jaahas mitäs lokaa Gm wekinhon päälle täällä ladotaan ;)

Saanko veikata?
pelasit Montrealia vastaan :D

En tiedä tarkottiko juhna "nykimistyylillä" normaalia sitomisalotusta vai sitä että jättää tatit sellaseen asentoon, että oma ukko nylkyttää siinä keskellä mailaansa. Jos ensimmäistä noista tarkotti niin, kyllä, käytän sitomista alotuksissa. Varsinkin, jos tuntuu että ei meinaa alotuksia muuten voittaa. Helppohan se varmaan viime kaudella oli Keslerillä ja Malhotralla kaapia alotusvoittoja niin moraalisesti, eettisesti kuin spirituaalisestikin oikein ;)

Avseilla oli ottelu Canadiensia vastaan. Ottelu oli todella tasai.... ja V***T!! :DD 8-2 häviö... Kaikki maalit etukulmii paitsi pari, mut ei mitää... kukin tyylillää. Ei yksinkertaseti riittänyt taito. Duchene teki ekan läpiajost ja toisen teki Landeskog riparist maalinedustal pienen pyörityksen jälkeen. Oli mahis senki jälkee viel yhtee maalii, jolloin peli olis ollu 3-6 mut ei!!

Ja Wekinho, sori siit taklauksest. Gionta yli puolet kaudest saikul(46otteluu). Vannon, se ei ollu tahallinen!

Jaa, 4 maalia ekassa erässä tein ja kaikki niistä sattu olemaan puhtaita etuyläkulmia, myönnetään. Niin kuin psn puolella jo vastasin viesteihis, niin en niitä yleensä tollalailla viljele. Sattu vaan tulemaan, kun koko ajan pääs hyökillä kääntämään keskelle ja vapaasti laukomaan..

Seuraavista maaleista ykskään ei enää ollu etuyläkulma, eli puolet maaleista oli etuylää, ei kaikki.. Mutta kukin tyylillään.. :) Ens kerralla varmaan sitten täytyy lukee joku NHL-raamattu ennen peliä, jotta ei vahingossakaan pelaa väärällä tavalla.

Sori ei ollu tarkotus itkupotkuraivaroida, mutta just teiltä EASHL-ukoilta oon kaikki "pahat"(tehokkaat) tavat oppinut näissä liigoissa, niin väkisinkin tulee "pata kattilaa soimaa" -fiilis.. :)

Kissaku, en tiedä ehditkö käydä kattomassa sitä trade-ehdotusta minkä pari päivää sitten laitoin. Paha sanoa oisitko muutenkaan hyväksyny sitä, mutta nyt ei kannata välttämättä hyväksyä. Ellei sitten jalkansa juuri murtanut Gionta kiinnosta.. :rolleyes:

Tarkoitin sitä vammasta pilkkimistä. Nyt on muuten motivaatio aivan nolla.

KAIKKI KAUPAN!

Kiinnostaa: Ladd, Little, Pavelec ja kaikki Columbuksen pelaajat (Geni huom!)

Kissaku, en tiedä ehditkö käydä kattomassa sitä trade-ehdotusta minkä pari päivää sitten laitoin. Paha sanoa oisitko muutenkaan hyväksyny sitä, mutta nyt ei kannata välttämättä hyväksyä. Ellei sitten jalkansa juuri murtanut Gionta kiinnosta.. :rolleyes:

Mulla muutenki 50 dudee jengissä nii en voi ottaa ylimääräisiä. Plus näinä vaikeina aikoina on Ilya ruvennu vähän kelluttaa tätä laivaa. Teki eilen J_T_S pelissä arvokkaan tasoituksen, peli kuitenkin hävittiin runkkareilla.

Ja mitä tohon etuyläkulmaan, se nyt vaan sattuu olemaan toimiva tässä pelissä. Vähän kun viime pelissä olisi sanonut ettei onetimereitä saa tehdä. Kyllä noita vastaan pystyy puolustamaan. Tosin mikä olen sanomaan kun oma pelini ollut taas vähän mitä on. :D

Tähän väittelyyn voin ottaa kantaa jonkun verran. Fakta on se, että tässä pelissä on tapoja, paikkoja, "bugeja" ja näiden "hyödyntäminen" on prosentuaalisesti tehokkaampaa kuin "normaalien" paikkojen käyttäminen. Ne tavat löytää suht nopeasti, kunhan pelaa tarpeeksi tätä peliä. Itse henkilökohtaisesti yritän välttää kaavamaista pelaamista, koska se on todella arvattava tapa pelata. Toisaalta, jos on käynnissä vaikka todella tiukka ottelu ja olen tappiolla, niin kumpaa tekisitte, yrittäisitte käyttää prosentuaalisesti varmempaa tapaa tehdä maalia, vai huitaista kiekkoa jonnekkin, ja toivoa että se menisi maaliin? Tyhmä(tai todella reilu ja sinisilmäinen) on siinä vaiheessa jos ei toteutua ensimmäistä . Oon muutamia huippuja vastaan pelannut ja ette haluakkaan tietää minkälaista heidän pelinsä on.. Voitte varmaan arvata.

Kitisijöille vinkiksi voin esittää konkreettisen esimerkin. Vastustaja yrittää vain etukulmaan. Menkää sillä pakilla vaikka sinne etukulman eteen seisomaan, niin ei varmasti mene. Jos tämä vastustaja käyttää sitten "vain", etukulmaa niin se on niin naurettavan helppoa puolustaa pois. Jos vastustaja kuitenkin muuttaa pelityyliään huomattuaan että seisotte siellä etunurkan edessä ja päättää tehdä jotakin muuta, se on mielestäni vastustajan hyvyyttä.

Oman pelini yritän perustaa juuri siihen, että vastustaja ei pysty arvaamaan tai aavistamaan mihin seuraavaksi pelaan kiekon. Välillä ränniin, välillä ripareita, välillä suoria vetoja, välillä one-timereitä, tai pitkiä kuljetuksia. Nämä "yhden taidon" ihmiset eivät yleensä pötki pitkälle. Siis jos tietenkin vastustaja osaa muokata omaa peliään vastustajan mukaan. Taito se on sekin.

Tätä peliä ei opi pelaamaan millään muulla tavalla kuin pelaamalla. Menkää vaikka harjoitukseen harjoittelemaan hyökkäämistä, puolustamista tai laukomista. Se on yllättävän kehittävää. Monet ovat sanoneet suurinpiirtein näin, "olin parempi, mut olit vaan tehokkaampi". Se ei ole sattumaa, että tän tapainen viesti on tullut minulle todella monta kertaa. Etsikää omat vahvuutenne ja käyttäkää niitä.

Jottei mene aivan offiksi, niin Columbus on tänään pelivalmiudessa tuohon 16-17 asti. Vastassa ainakin muistaakseni LA x2 , STL SJ ja ANA. Ja kulissien takana kuuluu sellaisi huhuja, että Rick Nash saattaa palata "kotiin". Saa nähdä.

PS. Anteeksi jos viesti on vähän sekava, pientä krapulaa pukkaa..

Jaahas mitäs lokaa Gm wekinhon päälle täällä ladotaan ;)

jooh se oli taas sarjaamme perjantai-illan hauskaa. Satuin "juuri" sopivasti foorumille juhnan perästä ja siinä muutamassa oluessa sain tällaisen hauskan päähänpiston. Ei mitään henkilökohtaista. Pahottelut siitä.

Kolmesta eteenpäin ite paikalla. Calgaryn kauan odottama kohtaaminen ainakin edessä, sekä Young x2, Juhna & Pairi. Jos pääsette paikalle niin ainakin viiteen asti linjoilla.

Hyvää settiä, samaa mieltä!

jooh se oli taas sarjaamme perjantai-illan hauskaa. Satuin "juuri" sopivasti foorumille juhnan perästä ja siinä muutamassa oluessa sain tällaisen hauskan päähänpiston. Ei mitään henkilökohtaista. Pahottelut siitä.

Joo ei mitään, oli vaan pakko vastata kuittaksees. Ihan hyvä heitto se oli :)

Löytyisikö Pingviineille tänään vastusta joskus putouksen jälkeen??
Hyvää tekstiä oli Gendlik.

Vielä olis Minnesota ja Winnipeg jälellä. Milloinkas herroille sopisi?

Tähän väittelyyn voin ottaa kantaa jonkun verran. Fakta on se, että tässä pelissä on tapoja, paikkoja, "bugeja" ja näiden "hyödyntäminen" on prosentuaalisesti tehokkaampaa kuin "normaalien" paikkojen käyttäminen. Ne tavat löytää suht nopeasti, kunhan pelaa tarpeeksi tätä peliä. Itse henkilökohtaisesti yritän välttää kaavamaista pelaamista, koska se on todella arvattava tapa pelata. Toisaalta, jos on käynnissä vaikka todella tiukka ottelu ja olen tappiolla, niin kumpaa tekisitte, yrittäisitte käyttää prosentuaalisesti varmempaa tapaa tehdä maalia, vai huitaista kiekkoa jonnekkin, ja toivoa että se menisi maaliin? Tyhmä(tai todella reilu ja sinisilmäinen) on siinä vaiheessa jos ei toteutua ensimmäistä . Oon muutamia huippuja vastaan pelannut ja ette haluakkaan tietää minkälaista heidän pelinsä on.. Voitte varmaan arvata.

Kitisijöille vinkiksi voin esittää konkreettisen esimerkin. Vastustaja yrittää vain etukulmaan. Menkää sillä pakilla vaikka sinne etukulman eteen seisomaan, niin ei varmasti mene. Jos tämä vastustaja käyttää sitten "vain", etukulmaa niin se on niin naurettavan helppoa puolustaa pois. Jos vastustaja kuitenkin muuttaa pelityyliään huomattuaan että seisotte siellä etunurkan edessä ja päättää tehdä jotakin muuta, se on mielestäni vastustajan hyvyyttä.

Oman pelini yritän perustaa juuri siihen, että vastustaja ei pysty arvaamaan tai aavistamaan mihin seuraavaksi pelaan kiekon. Välillä ränniin, välillä ripareita, välillä suoria vetoja, välillä one-timereitä, tai pitkiä kuljetuksia. Nämä "yhden taidon" ihmiset eivät yleensä pötki pitkälle. Siis jos tietenkin vastustaja osaa muokata omaa peliään vastustajan mukaan. Taito se on sekin.

Tätä peliä ei opi pelaamaan millään muulla tavalla kuin pelaamalla. Menkää vaikka harjoitukseen harjoittelemaan hyökkäämistä, puolustamista tai laukomista. Se on yllättävän kehittävää. Monet ovat sanoneet suurinpiirtein näin, "olin parempi, mut olit vaan tehokkaampi". Se ei ole sattumaa, että tän tapainen viesti on tullut minulle todella monta kertaa. Etsikää omat vahvuutenne ja käyttäkää niitä.

Jottei mene aivan offiksi, niin Columbus on tänään pelivalmiudessa tuohon 16-17 asti. Vastassa ainakin muistaakseni LA x2 , STL SJ ja ANA. Ja kulissien takana kuuluu sellaisi huhuja, että Rick Nash saattaa palata "kotiin". Saa nähdä.

PS. Anteeksi jos viesti on vähän sekava, pientä krapulaa pukkaa..
AAMEN :rolleyes:

Oon tääl valmiina.

No jumpotaistelu käyntii si, haastan iha justiinsa.

e. hei fart ass, hokkarit jalkaa!
e. ***** ***** ja häviö ***** jumpotaistelija rangersille. Oli aika fyysinen peli puolin ja toisin. Nash meni kylmäksi kyllä aika hepposessa tilanteessa, että sinänsä. Paskaahan tämä on, mutta ei kai täsä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Winnipeg antoi kenkää Gm-sammugille. Rangersia vastaan koettu tappio sinetöi työpaikan.

Todellakin, jätän leikin kesken, pahoittelut heti siitä kaikille. Joukkuetta ei ole treidattu "pilalle" (yhtään) ja statsit 1-9-1 antavat uudelle Gm:lle kuitenkin taistelun saumat.
Tiedoksi vielä kaikille (uusille naamoille), että olen ollut useamman kauden mukana, enkä koskaan ole jättänyt kautta kesken. Perseilyksi ei ole mennyt koskaan. Nyt vaan ei natsaa, nautinto-kärsimys -suhde ei ole balanssissa, kyl työ tiiätte. NHL -pelisarja ei ole mitään ilman Miksan liigaa, siksi siellä ei puolivaloilla jatsata. Kiitos kaikille hyvistä peleistä!

Komissaarille on jätetty erohakemus.

Minä tulen vielä.

Winnipeg antoi kenkää Gm-sammugille. Rangersia vastaan koettu tappio sinetöi työpaikan.

Todellakin, jätän leikin kesken, pahoittelut heti siitä kaikille. Joukkuetta ei ole treidattu "pilalle" (yhtään) ja statsit 1-9-1 antavat uudelle Gm:lle kuitenkin taistelun saumat.
Tiedoksi vielä kaikille (uusille naamoille), että olen ollut useamman kauden mukana, enkä koskaan ole jättänyt kautta kesken. Perseilyksi ei ole mennyt koskaan. Nyt vaan ei natsaa, nautinto-kärsimys -suhde ei ole balanssissa, kyl työ tiiätte. NHL -pelisarja ei ole mitään ilman Miksan liigaa, siksi siellä ei puolivaloilla jatsata. Kiitos kaikille hyvistä peleistä!

Komissaarille on jätetty erohakemus.

Minä tulen vielä.

Eroanomus on haikein mielin hyväksytty, ja varapelaajalle privaa laitettu. Kyllähän äijä on yks pisimpään liigaa pelanneista GM:sta ja kyllä tähän liigaan voit tulevaisuudessa ilmoittautua uudelleen, sen verran on luottoa kertynyt äijään :).

Komissaari palaa asiaan, kun Jetsin uusi GM on selvillä!

Komissaari

Täytyy sanoo tämän hienon miehen (sammugin) seuraajana, että tuollaista GM:ää on todella vaikea korvata, mutta teen parhaani ja aion kääntää heikommin alkaneen kauden kurssin. Isoihin saappasiin hyppäsin, mutta haasteistahan mä tykkään. Kiitokset sammugille, vaikken tunnekkaan, mutta tuollaisia herrasmiehiä on tosi harvassa nykyään, joten hatunnostot ja hyvät jatkot sulle!:) Toivottavasti tavataan joskus kaukaloissa, toivon ainakin näin:)

Millos uus Pegin GM ehtis peleille? Ois tuplamatsi omaa poppoota, eli Montrealia, vastaan.

Muut syklin vastustajat ois Kissaku ja Selarit, joista jälkimmäinen kai huomenna pääs pelaamaan? Miten Mr. Kovalchuk?

Ylös Bottom