Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Kingsit huomenna (su) varmaankin koko päivän enemmän tai vähemmän valmiina peleille, varmaan tulee pelattua muita pelejä, mutta laitelkaa (gendlik - JTS) viestiä niin vaihdan NHL:n puolelle, jos olette pisteitä vailla.

viddy JEE!!!

kertokaas että miten saan mun pelaajat takasin farmista? kun tuli tehtyä ensimmäinen vaihto tällä kaudella ja sitten EA heitti 2 - 3 kentän hyökit + juuri hankkiman puolustajan farmiin, ja nyt niitä ei pysty mukamas nostamaan sieltä...kiva,kiva :mad:

Ylhäällä olevat pelaajat täytyy mahtua 23 pelaajan (max 2 maalivahtia) ja palkkabudjetin rajoihin. Jos alhaalta ei pysty nostamaan pelaajia ylös, jompi kumpi näistä jarruttaa. Toisin sanoen täytyy ensin heittää jotain random pelaajia alas ennen ku nostaa pelaajia ylös. En ainakaan muista että GMC:ssä olis pitäny mitään syklipäivityksiä ootella että saa siirrellä pelaajia ja ihan normaalisti noi on tähän asti toiminu.

Varmaan neljästä eteenpäin olen linjoilla.

Ite pääsisin näillä näkymin n. klo 18 pleikan ääreen. Jos siihen asti jaksat pelailla niin hienoa! :cool:

E. meneekin klo 19 jälkeen toi pelaaminen, pahoittelut.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ylhäällä olevat pelaajat täytyy mahtua 23 pelaajan (max 2 maalivahtia) ja palkkabudjetin rajoihin. Jos alhaalta ei pysty nostamaan pelaajia ylös, jompi kumpi näistä jarruttaa. Toisin sanoen täytyy ensin heittää jotain random pelaajia alas ennen ku nostaa pelaajia ylös. En ainakaan muista että GMC:ssä olis pitäny mitään syklipäivityksiä ootella että saa siirrellä pelaajia ja ihan normaalisti noi on tähän asti toiminu.
oon nyt koittanu kaikkea mitä itel tulee mieleen..aina vaan tulee sama syy ettei voi siirtää että palkkakaton alaraja tulee "vastaan" tms. todella mukavaa huttua...
onhan se ihan nätti pelata jollain öhl kavereilla tätä :rolleyes:

oon nyt koittanu kaikkea mitä itel tulee mieleen..aina vaan tulee sama syy ettei voi siirtää että palkkakaton alaraja tulee "vastaan" tms. todella mukavaa huttua...
onhan se ihan nätti pelata jollain öhl kavereilla tätä :rolleyes:

Käyppä katsomassa, että onko sulla minkä verran palkkakulut maksimista. Veikkaanpa, että sulla on palkat alle minimin ja jos on, niin sit ei auta kuin tehdä treidi jolla nostat palkkakuluja ja siis mun suositus on korkeintaan 15,4 milj maksimista kun se minimiraja on tietääkseni 15,5 ja 16 milj. välillä... Siinä tapauksessa on pakko pelata tää sykli niillä ukoilla mitä rosterissa on :(

Eli näet ton tiedon ainakin sieltä tee vaihtoja kohdasta :).

Käyppä katsomassa, että onko sulla minkä verran palkkakulut maksimista. Veikkaanpa, että sulla on palkat alle minimin ja jos on, niin sit ei auta kuin tehdä treidi jolla nostat palkkakuluja ja siis mun suositus on korkeintaan 15,4 milj maksimista kun se minimiraja on tietääkseni 15,5 ja 16 milj. välillä... Siinä tapauksessa on pakko pelata tää sykli niillä ukoilla mitä rosterissa on :(

Eli näet ton tiedon ainakin sieltä tee vaihtoja kohdasta :).
joo tarttee tehdä treidi sitten :mad:
eli jos jollain on tyrkyllä vanha ja kallis ukko niin antakaapas mulle sitten :rolleyes:

Vieläkö montreal, ottawa, san jose ja oliko muita joilla oli viä buffaloo vastaan ehtii peleille? mulla aikanen lähtö turkkusee ja en ehi myöhään pelaan...
nyt jos löytyy seuraa nii äkkiä voin ottaa 1-2 peliä. muuten palaan kaukaloon tod.näk keskiviikko illassa

Vieläkö montreal, ottawa, san jose ja oliko muita joilla oli viä buffaloo vastaan ehtii peleille? mulla aikanen lähtö turkkusee ja en ehi myöhään pelaan...
nyt jos löytyy seuraa nii äkkiä voin ottaa 1-2 peliä. muuten palaan kaukaloon tod.näk keskiviikko illassa

Tuun just, otetaanko molemmat?

Keskiviikolle tai torstaille menee...

Eihän tätä peliä osaa sitte enää yhtään. Sekään kyllä auta että oli tossa 1,5vk tauko muttamuttamutta.. Tappioputki alkaa kohta läheneen jo kympin pintaa jonka takia heikosti on motivaatiota tällä hetkellä vääntää. Jos ei tästä ala yhtään peli paraneen niin pitää kyllä harkita paikan antamista jollekkin paremmin pärjäävälle vielä kun on mahdollisuuksia näin kauden alusta tuolta vielä nousta.

Voihan tämä olla taas näitä tappion jälkeisiä tunnelmia vaan mutta katsellaa mitäs tästä nyt tulleepi.

Oilers jatkaa varmaan huomenna askissa, tänään ei luultavasti enää luonnistu..

1.Ny Islanders
2. Anaheim

Sainkin ennakkotiedoista poiketen syklin pakettiin jo nyt, kun porukat (joiden luona lomailen) oli päivittäneet netin nopeuden 2000-luvulle :D

Oilersista saatiin kammettua vierasvoitto 2-3 numeroin, ja syklistä sentään 4 pinnaa tienattua saldoilla 2-4-0.

Ilahduttavaa on myös se että ankat nousi vaikeasta syklistä huolimatta konffin sijalle 8 :).

Yakoleville tsemiä, tässä liigassa voiton ja tappion marginaali on usein tosi pieni, kyllä se kurssi voi vielä kääntyä, sisulla vaan loppuun asti ;)

1.Ny Islanders
2. Anaheim
3. Flames

Jaksoon mahtui kaksi tappiota, Geni ja Eddy, toisaalta noista peleistä ei paljoa budejoitu pisteitä.. Geniä vastaan vielä 3min ennen loppua saatiin yv, mutta av:lla soi omissa ohjausmaali, johon hajosi ajatus ja peli päättyi 4-1.. Eddyä vastaan 1-0 aivan loppuun saakka, 2-0 häkki rankkarista joku pari sekuntia ennen loppua.. Kolmas erä meni kokonaan Eddyn päässä, mutta kiekko ei löytänyt tietään maaliin. Syklissä tuli vielä kaksi voittoa Samitzusta, yksi Boorisista, joku matsi taisi olla vielä, oli kuitenkin niin syklin alussa varmaan ettei enää muista..

Ens syklissä nähdään!

Tuutko yakolev ottaa pakolliset pisteet pois? Laitoin jo haasteenkin.

Ylös Bottom