Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Detroitilla vielä jäljellä Pingviinit sekä Losi.. (stenis ja PetteriFin)
Jos ukot ei pääse tänään illalla 20 jälkeen pelailemaan, niin seuraavan kerran mahdollisuus pelata vasta sunnuntai iltana..
baritoni ja matrim, tänään peleille? ite oon nyt linjoilla jonkin aikaa ja illasta taas.
on tää kyl nii nättii HEI
koitin saada vaihdolla palkat ylös ottamalla C.Huetin joukkueseen Chicagosta...niin eikös EA heittänyt sitten pelaajan farmiin ja nosti tilalle R.Lehnerin (0,8 milj palkka) kiitos!! kun Huetilla olis ollu yli 5milj palkka!!!
Niin ja toiseksi, kun tein Minnesotan kanssa vaihdon tuossa edellis syklin aikana, niin sieltä tullut J.Spurgeon päätti heittää hokkarit naulaan!!olihan hänellä jo kyllä ikääkin
kiinnostaa iha prkleesti pelailla tällä hetkellä kun 3-4 kentän ovr ka = n 57-58 wuhuuu!!!
baritoni ja matrim, tänään peleille? ite oon nyt linjoilla jonkin aikaa ja illasta taas.
Koska wekinhon montreal pääsis peleille? Viä ois montreal x2 ja edmonton, mut yakolev taitaa päästä vasta sunnuntaina kehiin...
Oon himassa klo 19, sen jälkeen käy. Monelta pelataan?
Sori nyt tulikin este ja oon kotona varmaan vasta joskus yöllä. Vaikee sanoo tarkkaa aikaa et jos ei nyt yöllä pelata nii huomenna käy päivällä johki 16 asti ja sit illalla 21 jälkeen...??
Devils pitää pökkelön koko illan auki ja saa huudella peleille. Devilsin motivaatio kokenut kolauksia kun ei saada peliä kulkemaan kuin aniharvoin. Mutta minähän en periksi anna, poffipaikka vielä ihan mahdollinen ja sitä kautta kaikki on vielä auki!