Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)

Syklin tilanne:

1. Washington
2. Los Angeles
3. San Jose
4. Dallas
5. Ny Islanders
6. Montreal
7. Edmonton
8. Philadelphia
9. Chicago
10. Nashville
11. Anaheim
12. Carolina
13. Buffalo
14. Florida
15.Boston
16. Toronto
17. NY Rangers
18. Tampa
19. Colorado

Pelaamattomia pelejä:

Columbus
Phoenix
Detroit
Calgary
Minnesota
Pittsburgh
Winnipeg
St. Louis
Vancouver
Ottawa
New Jersey

HUH HUH:eek: mikä lista tiimejä, joilla viimeisenä pelipäivänä vielä matsi/matseja pelaamatta :confused:. Toivon mukaan kaikki nyt sit onnistuu sopimaan sen peliaikansa...

Tuonne klo 23 voin odotella gendlik & jamsku, mutta pidemmälle en (ja tämä myös muille tiedoksi että simuun menee jos ei pelit ole tuolloin pelattu). Viikko on ollut aikaa pelata, ja jos ei ole natsannut niin sitten ei. Muutkin voisi nyt näyttää vähän aktiivisuutta täällä, että peliaikojen sopimiseen oikeasti tehdään jotain eikä vain venailla... Ja kannattaa laittaa tänne näkyviin jos on sopinut juuri tuohon 22.30-23 aikavälille matsia etten sit pistä simuloiden samaan aikaan kun olette pelissä. Hieman itseäni edelleen häiritsee, että samoja tiimejä löytyy syklistä toiseen täältä viimetinkaan jättäneiden listalta... Jokainen tulkitkoon itse keitä tarkoitan, mutta jos tuntuu pistoa rinnassa asian suhteen niin skarppausta!!!

- Komissaari

Hyvä Miksa! Kuri ja järjestys liigaan! :)

Moi, sori Youngi ku tein pienen katoamistempun.. Oon isän luona ollut viikonlopun ja nyt lääkärissä odotellessa muistin tän liigan..

Oon joskus 16.15 varmaan takas isällä, mut ei oo omaa plegeä, eikös toisenkin masiinalla pysty pelaamaan. Isän luona on kyllä luokaton netti, mutta niillä mennään, oma mokahan tää multa on. Oikeesti oon ihan unohtanut koko liigan viikonlopun aikana :D

Eli 16.15-17.30 ehkä voin venyttää tarpeen tullessa 17.45. Sit heti Lukon pelin jälkeen valmiina, jos ei osu peliajat yhteen niin joudutaan laittamaan simuun ja syy on täysin Flamesin..

Ilmoittele Youngi, että ehtiikö..

Pahoittelut mahdollisista kirjoitusvirheistä, puhelimella morsetan teille ja en jaksa tarkistaa onko teksti oikein..

Jäi epäselväks, et kenen luona oikeen olit?

Tuu vaan selarit kun ehdit niin otetaan matsi pois..

Jos sun netti on ihan karmee niin katotaan sit jos simuloidaan..

new jerseyllä enää Booris vastassa. Tossa parin tunnin sisään tulen tähystelemään. Viikonlopu meni ihan toisaalla ku kotona.

1. Washington
2. Los Angeles
3. San Jose
4. Dallas
5. Ny Islanders
6. Montreal
7. Edmonton
8. Philadelphia
9. Chicago
10. Nashville
11. Anaheim
12. Carolina
13. Buffalo
14. Florida
15.Boston
16. Toronto
17. NY Rangers
18. Tampa
19. Colorado
20. Winnipeg
21. Flames

Hirveellä tuskalla jatkoaikavoitto Youngista, netti oli mitä oli, taukoakin oli 4 vai 5 päivää.. :D

Flames kuittaa.

1. Washington
2. Los Angeles
3. San Jose
4. Dallas
5. Ny Islanders
6. Montreal
7. Edmonton
8. Philadelphia
9. Chicago
10. Nashville
11. Anaheim
12. Carolina
13. Buffalo
14. Florida
15.Boston
16. Toronto
17. NY Rangers
18. Tampa
19. Colorado
20. Winnipeg
21. Flames
22. Detroit

Oli kyl kaamee vika peli kun Selareita vastaan kärsittiin kaameesta lagista mutta onneksi peli saatiin pois..

Eihän sille kaverikaan tietenkään voinu mitään..

Miksa perkule katkas Röyhkeesti 13 ottelun voittoputken =)

Vaikea on pelejä pelata kun ei Samitzusta kuulu mitään. Simuloinniksi varmaankin menee toivottavasti voitto tulee...

En tiedä mitä muut on mieltä tai onko Miksa jo tehny päätöksiä, mutta voisko seuraavaa sykliä hieman pidentää ettei deadline olisi jo ensi viikon maanantaina?

Itse en ole ainakaan pääsiäisen johdosta to-su himassa, eli peleillä vasta mahdollisesti sunnuntai-illasta..

Et voisko peliaikaa olla vaikka 1,5vko.. nyt maanantai-illasta ensi viikon keskiviikkoon?

En tiedä mitä muut on mieltä tai onko Miksa jo tehny päätöksiä, mutta voisko seuraavaa sykliä hieman pidentää ettei deadline olisi jo ensi viikon maanantaina?

Itse en ole ainakaan pääsiäisen johdosta to-su himassa, eli peleillä vasta mahdollisesti sunnuntai-illasta..

Et voisko peliaikaa olla vaikka 1,5vko.. nyt maanantai-illasta ensi viikon keskiviikkoon?

Ääni tälle, mäkin oon varmaan pe-ma pois plegeltä.. Mieluusti vähän lisää peliaikaa..

Sama juttu, aika vähän taitaa olla pyhinä aikaa pelaamiseen.

:eek:

En tie mitä Selarit on tapahtunut, mutta menin nyt tonne liigaan niin siellä näkyy meidän peli edelleen Pelaamattomana :O

Vaikka se jo jauhettiin pois.. En tie johtuko yhteysongelmista vai onko pleigalla ollu joku päivitys kun en meidän pelin jälkeen päässy moneen tuntiin kirjautuun connectediin..

Teikäläinen on nyt liigapelissä niin taitaa mennä peli sitten simuloinniksi :/

Eka paska yhteys pelissä ja nyt tämä, ei voi mitään..

Viime kaudelle oli 6-8 matsia simuloinnissa ja kaikki tuli hävittyä, ei pistettäkään saatu.. Ainoo mitä saatiin, oli lasaretti täyteen miehiä..

Myös Buffalon gm pääsiäisenä huonosti linjoilla joten kannatan pidempää aikaa pelailuille

HUOMIO!

Komissaari on täysin samaa mieltä, että pidennetään tuleva sykli 1,5viikon mittaiseksi, eli deadline tulevalle syklille KE 3.4!

Harmi homma tuo youngin ja selaritin homma, mutta minkäs teet :/. Samitzu sais kyllä alkaa ilmoittelemaan itsestään... :(.

- Komissaari

Niin ja Ducksilla tosiaan vastassa:

Matrim (NSH) x 2
jamsku (PHX)
eddie (DAL)

Eli ankat askissa heti syklin vaihdon jälkeen ;)

Tuun varmaan viel tos tunnin sisää katsoo jos Booris ois online. Ollaan näemmä oltu tänään onlinessa ristiin. :( Toivottavasti ei tarttis mennä simuun.

kissaku!!!

tulin just linjoille ja olet lähteny sielt 9minuuttia sitten..tuus takasi heti :)
mulla on herätys aamulla viideltä ni en jaksa hirveen kauaa enää valvoa :o

Ylös Bottom