Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Menee aikataulut pahasti ristiin. Itselle sopii iltapäivisin ja alkuillasta, muttei enää noin myöhään. Eli simuun varmaan sitten menee.
Ei näkyny Phiinixiä taikka Edmontonia linjoilla.., noi olis syklin kaks vika peliä. Phiinix lupaili tulla linjoille, mut eipä näy. Manageri oli kyllä linjoilla syklin alussa, mutta kieltäyty pelaamasta kun pelas jotain toisen liigan pelejä.
Järkyttävää paskaa taas kaukalossa, kun sen yhen pelin pääsi pelaamaan. Vastapuolella ku kärähtää sulake, nii aletaan metsästään nashvillen pelaajia. Staal oli jo ykkössentterin roolista sivussa loukkaantuneena, nii hänen korvaajansa Dubinsky sitten vedettiin kiekottomana kylmäksi. Ei ollu ensimmäinen eikä toinen taklaus mistä kaveri loukkaantu .. 30 peliä poissa ja käytännössä siis kausi ohitse. Muutenkin motivaatio pelin kanssa alhaalla, kun tämä kausi ollut samaa paskaa loukkaantumisten kanssa kuin viime kausi Buffalolla.
/rant
Kyllähän tuo Phoenix näyttäis online olevan...
22:20 lähin pleikalta pois ja ei näkyny.. Sillä hetkellä ei näkyny kyllä Ankkojakaan
Mut meneepi huomiselle pelit sit.
Edmonton nyt peleillä. Huomenna pääsen vasta joskus 19-20 aikaa peleille ja 5 peliä ois vielä jäljellä ?!Ei näkyny Phiinixiä taikka Edmontonia linjoilla..,
Kissaku on ollut eilen yhteydessä Komissaariin, ja todennäköisesti Devilsien GM vaihtuu loppukauden ajaksi (alkaen ensi syklistä...) henkilökohtaisten syitten vuoksi. Komissaari palaa asiaan, kunhan on asiaan liittyvää ilmoitettavaa (= uusi GM on rekrytoitu). Eli yllä olevat kyselijät voinevat valmistautua simuihin jos ette Kissakun kanssa osu samaan aikaan linjoille...
Allekirjoittanut ei syytä ketään näistä poisjääneistä (kaikki ovat minua asiasta hyvin informoineet jne.) , mutta täytyy sanoa että toivoisin nyt jokaisen liigan GM:n vääntävän tämän syklin ja kaksi viimeistä sykliä loppuun sijoituksista ja kaikesta muustakin huolimatta = saataisiin kausi kunnialla pakettiin.
Toki nyt uusina mukaan tulleiden esajorman ja liuku31:n tilannetta tässä syklissä katsotaan sen mukaan, etteivät kaverit ole saaneet yhtä pitkää aikaa peleilleen tässä syklissä kuin muut.
Todella huolestuttavalta näyttää kuitenkin se, että syklin vaihtoon on reilu vuorokausi enää aikaa, ja valtaosalla on vielä peli / pelejä pelaamatta --> Hoitakaahan alta pois!
- Komissaari
Jeejeejee.. Simupelit poffien alla kuulostaa todella herkulliselta.. ah siitä vaikka Ovie saikulle, niin johan on mukavata.. Sanoko Kissaku sulle mitään, että koska hän ois mahdollisesti peleillä..?
Kerroin olevani kymmenen aikoihin linjoilla ja tulin vissii 22.12 linjoille niin nähdäkseni olin silloin kun ilmoitin. Jos toisen liigan deadline tulossa vastaan niin todellakin pelaan niitä ensisijaisesti, kuten nyt viime illat kun olen päivystänyt tämän liigan puuttuvia pelejä en ole pelannut tuota toista koska tämä taas etusijalla ja kaikkia vastaan jotka paikalla ovat olleet\tulleet olen myöskin pelannut. Lisätään nyt vielä että valitettavasti myöskään huomenna en todennäköisesti pelaamaan saavu ennen kymmentä.Ei näkyny Phiinixiä taikka Edmontonia linjoilla.., noi olis syklin kaks vika peliä. Phiinix lupaili tulla linjoille, mut eipä näy. Manageri oli kyllä linjoilla syklin alussa, mutta kieltäyty pelaamasta kun pelas jotain toisen liigan pelejä.
Järkyttävää paskaa taas kaukalossa, kun sen yhen pelin pääsi pelaamaan. Vastapuolella ku kärähtää sulake, nii aletaan metsästään nashvillen pelaajia. Staal oli jo ykkössentterin roolista sivussa loukkaantuneena, nii hänen korvaajansa Dubinsky sitten vedettiin kiekottomana kylmäksi. Ei ollu ensimmäinen eikä toinen taklaus mistä kaveri loukkaantu .. 30 peliä poissa ja käytännössä siis kausi ohitse. Muutenkin motivaatio pelin kanssa alhaalla, kun tämä kausi ollut samaa paskaa loukkaantumisten kanssa kuin viime kausi Buffalolla.
/rant
Kerroin olevani kymmenen aikoihin linjoilla ja tulin vissii 22.12 linjoille niin nähdäkseni olin silloin kun ilmoitin. Jos toisen liigan deadline tulossa vastaan niin todellakin pelaan niitä ensisijaisesti, kuten nyt viime illat kun olen päivystänyt tämän liigan puuttuvia pelejä en ole pelannut tuota toista koska tämä taas etusijalla ja kaikkia vastaan jotka paikalla ovat olleet\tulleet olen myöskin pelannut. Lisätään nyt vielä että valitettavasti myöskään huomenna en todennäköisesti pelaamaan saavu ennen kymmentä.
Olipa ihan sysipaska sykli.. niin tulosten valossa ja ja kaikessa.. v*ttu että kiinnostaa taas.. Bäcks ja Ovie suunnilleen peräkkäisissä peleissä saikulle.. pitikin mennä manaamaan..
No niin, hyppäsin liigaan mukaan pikakomennuksella.
Vastassa
Buffalo, Edmonton, Winnipeg, Philly, Ottawa, Montreal, Washington.
Ei muuta ku pelit pakettiin!