Kalle Pajander
New Member
Vastaus: PS3 NHL13-liiga: Stanley Cup (kausi 2)
Meneeki pelit n. 22,00.Älkää kadotko mihkään
Meneeki pelit n. 22,00.Älkää kadotko mihkään
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä oon ollu nyt about joka ilta tässä syklissä ysin jälkeen linjoilla, mut eipä oo sua näkyny anyway pelataan tänään illalla!
Olin kyllä 18.30 kotona ja laitoin koneen päälle mutta samalla huomasin että joku lapsista oli kipannu kalanruokaa akvaarioon parin purkin verran joten eipä auttanu muu kun alkaa vedenvaihto operaatioon tämän vuoksi pelaaminen venyi mutta en nyt viittinyt 2 jo kuolleen kalan lisäks antaa niitten muittenkin kupsahtaa. Pahoittelut kun en tänne ilmotellut mut oli sen verran hermo tiukalla ettei tullu ees mieleen.En tiedä missä askissa, mut eipä kaveria hirveesti pelis oo näkyny. Millons meinaat tulla takasin ku ei jaksas jättää pelii roikkumaan. Tiedän et mun kans on tylsä koita kestää, ei se kestäs ku sen 20min.
JESJESJES! Eiku?
Ei osuttu Flo Ridan kanssa samaa aikaa. Miten huomenna kävis?
winnipeg ei tähän sykliin pysty enää pelaan, elisan asentajapoika olikin kaikkien suureksi yllätykseksi ollut omatoiminen ja käyny poikkaseen mun netin jo tänään.. Soneran netti starttaa vasta perjantaina, hyvin pahoillani mut on semmonen vorsemajööri ettei voi mitää.. pari peliä siel muistaakseni menee nyt simuun.