Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
New Jerseyn tuore GM päätti tehdä täyden kasvojenkohotuksen joukkueelle, eli treidejä ja isoja juonia saa ehdotella. Todennäköisesti teen kauppaa jopa ykköstähdilläkin jos sopimukset ovat tarpeeksi houkuttelevia.
wekinho on tiettävästi tykästynyt tällä hetkellä playoffeissa tuhoa tekevään pariin Zajac-Kovalchuk, ja mikäli joukkue vaihtuu edellä mainitut miehet ovat prioriteetti numero yksi. Tämä kaikki toki vain juorulehtien ja muun median spekulointia..
Huhut kertovat, että tämänhetkinen Nashvillen GM, wekinho, on menestyksekkään kauden jälkeen vaihtamassa seuraa. Erityisesti yhdessä hyvin perinteikkäässä seurassa ollaan oltu kiinnostuneita pestaamaan lupaava manageri.
wekinho on tiettävästi tykästynyt tällä hetkellä playoffeissa tuhoa tekevään pariin Zajac-Kovalchuk, ja mikäli joukkue vaihtuu edellä mainitut miehet ovat prioriteetti numero yksi. Tämä kaikki toki vain juorulehtien ja muun median spekulointia..
Nashvillen puolelta kuuluu myös huhuja erään ykkössentterin puhumisista, joissa pelaaja on kehunut kantrimusiikin pääkaupunkia ja haluaisi pelata myös tulevan kauden samassa joukkueessa
Kauppa merkataan toteutuneeksi vasta sitten, kun Komissaari on sen hyväksynyt = jakso on vaihtunut ja pelaaja(t) näkyy joukkueessasi!
Komissaari poistuu nukkumaan, ja seuraavan kerran online huomenna myöhäisillassa 23 aikaan, eli laittakaa jokainen mulle se liittymispyyntö niin hyväksyn ne sitten myöhäisillassa . Itseni mukaan lukien 7 jengiä on jo liigaan liittynyt
Jos komissaari vaan millään kiireiltään kerkeää niin ei ainakaan minua haittaisi jos nopean pysähdyksen pystyt tekemään pleikkarilla jo vaikka aikaisemminkin niin pääsisi ehkä jopa pelailemaankin.
Messissä ollaan, tässä pitää vähän opetella tavoille, sekuntiakaan en ollut ennen tätä tutustunut ko. pelimuotoon, eiköhän se tästä..
Jos komissaari vaan millään kiireiltään kerkeää niin ei ainakaan minua haittaisi jos nopean pysähdyksen pystyt tekemään pleikkarilla jo vaikka aikaisemminkin niin pääsisi ehkä jopa pelailemaankin.
Huhuillaan että rosteri päivitys tulisi tällä viikolla. EA Forums Mites jos se tulee tällä viikolla? Jatketaanko vai aloitetaanko alusta?