Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14 SC Eliitti- ja Haastajaliigan CUP-turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14 SC Eliitti- ja Haastajaliigan CUP-turnaus

p5 drygin - p11 gendlik 5-4

Kovalla prosentilla rankasin paikoista niinkuin Gendlikkiä vastaan pelatessa täytyykin ne paikat hyödyntää ja tällä kertaa kävi näin.

Laitetaas tämä nyt vielä tännekkin.

Eilen meni tuossa illalla "myrskyn" aikaan sähköt, ne nyt sentään on saatu takaisin, mutta nettipiuha on tuolla pihalla poikki. Dna:lle soitettu ja lupasit tulla laittaamaan sen mahd pian kuntoon.

Eiköhän se huomenna tai viimeistään perjantaina taas ole kunnossa. :)

Eli mermer otetaan tuo mein peli vaikka viikonloppuna.

E: Launtai näyttäs olevan DL no eiköhän jossain välissä keretä pelaan kun saa vaan tuon netin kuntoon. :) Ilmotan vaikka tänne sitten kun kaikki ok.

Laitetaas tämä nyt vielä tännekkin.

Eilen meni tuossa illalla "myrskyn" aikaan sähköt, ne nyt sentään on saatu takaisin, mutta nettipiuha on tuolla pihalla poikki. Dna:lle soitettu ja lupasit tulla laittaamaan sen mahd pian kuntoon.

Eiköhän se huomenna tai viimeistään perjantaina taas ole kunnossa. :)

Eli mermer otetaan tuo mein peli vaikka viikonloppuna.

E: Launtai näyttäs olevan DL no eiköhän jossain välissä keretä pelaan kun saa vaan tuon netin kuntoon. :) Ilmotan vaikka tänne sitten kun kaikki ok.

Olen loppuviikon vapaalla, joten ilmoittele tänne niin pelataan pois. ilta-aika mieluiten, kun silloin vähiten menoa.

Netti toimii jälleen, voidaan mermer vaikka tänää illalla ottaa tuo meiän peli pois.

Netti toimii jälleen, voidaan mermer vaikka tänää illalla ottaa tuo meiän peli pois.

Sulla toimi, mutta mulla ei päästä kirjautuu.. sanoo että playsation network -verkkoa huolletaan.

Ton poimin hut-ketjusta "PlayStation Network servers will undergo maintenance from 2pm UK time tomorrow (Thursday) until 1am on Friday, Sony has announced."

Mielenkiintoista, että tuntuu kaikki muut pääsevän peleille ja mä pääsin 2.acolla... Kokeillaan huomenna uudestaan jos oot mestoilla. Mulla ei ole menoa koko päivänä.

Sulla toimi, mutta mulla ei päästä kirjautuu.. sanoo että playsation network -verkkoa huolletaan.

Ton poimin hut-ketjusta "PlayStation Network servers will undergo maintenance from 2pm UK time tomorrow (Thursday) until 1am on Friday, Sony has announced."

Mielenkiintoista, että tuntuu kaikki muut pääsevän peleille ja mä pääsin 2.acolla... Kokeillaan huomenna uudestaan jos oot mestoilla. Mulla ei ole menoa koko päivänä.
Ok. Huomen linjoilla joskus klo 14 --> voi olla että ehin aikasemminkin.

p3 Naikou88 - p1 mermer 9-0

tasoero järkyttävä ja siihen päälle Anderssonilta ehkä 4torjuntaa. :)

jeppee - aawee vielä pelaamatta. Onko peliaikaa sovittu/kyselty?

Tämän pelin jälkeen siirrytään puolivälieriin heti kun ehdin arvontakoneen äärelle.

Puolivälieräparit arvottu. GAME ON ja onnea kaikille!

Taitaa käydä niin että Naikou vie koko homman.

Onkos kahdessa pelaamattomassa otteluparissa sovittu peliaikoja?

Ylös Bottom