Noniin Demo on ladattu ja pakko sanoa..... HUHHUH!
Hyvä peli tulossa, heti ensimmäinen pommi ja hanskat jäähän.
Aikaa ehti kulua jopa vaivaiset 16sec.
Grafiikat on ok ym.
Tuo one touch deke on kyllä pirun hyvä ja hyvin näyttää muutenkin peli toimivan.
Tosin sama bugi maali löytyy edelleen, elikkäs laidasta koukkaat keskelle ja lauot etukulmaan.
Kokonaisuudessaan antaisin pelille 9+ arvosanan vaikka olen ehtiny pelaamaan vasta 2min
Spin o' Rama kikan onnistut tekemään nykyään vain L2 näppäintä klikkaamalla
Ensimmäinen peli pelattuna:
Boston otti vaikeimmalla tasolla nokkiin 7-1.
9+ Arvosana edelleen. Hyvä peli kokonaisuudessaan.
Pelissä tuli rajuja pommeja ja näyttäviä lentoja molempiin suuntiin. Chara oli kyllä ilkeä puolustaja ja monta kertaa oma pelaaja lenteli ylösalas kylki laitaan. Hienot animaatiot noissa taklauksissa. Botit pelaa myös paremmin, varsinkin puolustuksessa joka tuo plussaa peliin. Kuitenkin pelissä ei ollut loppujen lopuksi kauheasti uutta tarjottavaa muuta kuin kikkailussa, taklauksissa ja tappelut(musta silmä tulee tappelun jälkeen joskus + naarmuja naamaan / joskus saat yhdellä lyönnillä pelaajan matalaksi). Syötöt jäi joskus naurettavasti ensimmäiseen pelaajaan vaikka olisi ollut tilaa laittaa lätyllä läpi. Noh pikku asioita mutta olen ainakin itse tyytyväinen peliin. Mailan nostaminen toimii joskus hyvin, mutta joskus tulee naurettavasti päin näköä vaikka seisoisit ukon vieressä