Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Moi, sori nyt kun joudutte odottamaan, mutta oon ollut tällä viikolla joka päivä koulussa ja illat painanut duunia, että nekin matsit, jotka olen saanut pelattua on puristettu tiukkaan väliin :)

Nyt vkonlopun on Buffalo hyvin hollilla, privaviestiä vaan niin sovitaan tarkemmin peliajat!

Joo nou problem, etuajassahan tässä kuitenkin muutoin ollaan :) Tosiaan ilmoittakaa tänne kun peliajat on sovittu ja/tai kun matsit on pelattu. En itse ehdi päivystelemään ja tarkistelemaan asiaa joka välissä plegeltä.

Eli nämä matsit minun tietääkseni pelaamatta:

Marley_FIN - aaweeFIN (BUF-PIT)
Jorma - Marley_FIN (TBL-BUF)
meseri - Pyssyh (NJD-CGY)

-Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Ovechkini olis edelleen lähtökuopissa. Jos kiinnostuneet laittais privaa ni saatais ukot jo seuraavaan sykliin mukaan. :)

Ja tosiaan voidaan katsoa isompaakin tradea. Holtby nyt ainakin joutaa, ja yks alle 80 pakki. Eli vaihdossa mv+pakki+hyök.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Yritetään saada Marleyn kanssa tänään pelattua.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Ottawa
2. Islanders
3. Edmonton
4. Winnipeg
5. Washington
6. Toronto
7. Philly
8. Boston
9. Carolina
10. Montreal
11. Detroit
12. Colorado
13. Anaheim
14. Chicago
15. San jose
16. Canucks
17. Columbus
18. Nashville
19. St. Louis
20. Phoenix
21. Florida
22. Los Angeles
23. Rangers
24. Minnesota
25. Dallas
26. Pittsburg

Peli ja sykli pelattu, gg.. kiva lähtee seuraavaan sykliin 3 pelin voittoputkessa :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Crosby 15 pelin huilille, vaurio oli miehekkäässä paikassa :P
Eipä se mitään, jos komissaari on hyvällä tuulella niin Ovetchkin saapuu seuraavassa syklissä.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Ottawa
2. Islanders
3. Edmonton
4. Winnipeg
5. Washington
6. Toronto
7. Philly
8. Boston
9. Carolina
10. Montreal
11. Detroit
12. Colorado
13. Anaheim
14. Chicago
15. San jose
16. Canucks
17. Columbus
18. Nashville
19. St. Louis
20. Phoenix
21. Florida
22. Los Angeles
23. Rangers
24. Minnesota
25. Dallas
26. Pittsburgh
27. Buffalo


Syklin vikassa pelissä tuli sitten lopulta voitto Tampaa vastaan. Melkoinen ottelu, sillä vissiin molemmilta lähti kaks ukkoa lasarettiin. Alkaa olemaan vitsi nää loukkaantumiset, 4 miestä tällä hetkellä sivussa kuudesta pelistä, mitähän on 10 matsin jälkeen... Ennis 20 peliä (ja jonka piti mennä vaihdossa Ottawaan) sekä Vanek nyt vielä joku 46 peliä. Niin joo ja sori aawee Crosbysta ja Jormalle pahoittelut Stamkosin telomisesta.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Ottawa
2. Islanders
3. Edmonton
4. Winnipeg
5. Washington
6. Toronto
7. Philly
8. Boston
9. Carolina
10. Montreal
11. Detroit
12. Colorado
13. Anaheim
14. Chicago
15. San jose
16. Canucks
17. Columbus
18. Nashville
19. St. Louis
20. Phoenix
21. Florida
22. Los Angeles
23. Rangers
24. Minnesota
25. Dallas
26. Pittsburgh
27. Buffalo
28. Tampa Bay


huhhuh ei ehkä tampa alottanu ihan niinkuin olisin odottanut, mutta 0-5-0 statsit kertoo että parannettavaa olis joka puolella :). nooh tästä on vaa yks suunta ja seuraavaan sykliin lähetäänkin jo hakemaan sitä ensimmäistä pistettä. sitten kolmannessa syklissä odotetaan jo viimeistään puhdasta voittoa! :D

ps. ei stamkos loukkaantunu muutaku ottelun ajaks :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Hienoo äijät, kun saitte pelattua :). Sitten uupuu enää meseri-pyssyh (?). Komissaari jypin matsissa at the moment, ja voi olla että ohranjyvä kutsuu ku traktoripaitojen peliä kattoo :/. Vaihdan syklin joskus myöhäisillassa /yöllä jos sykli on saatu pakettiin ;)

- Komissaari

e. Sykli vaihtuu vasta SU-iltana / MA. Tämä selvisi meseriltä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1. Ottawa
2. Islanders
3. Edmonton
4. Winnipeg
5. Washington
6. Toronto
7. Philly
8. Boston
9. Carolina
10. Montreal
11. Detroit
12. Colorado
13. Anaheim
14. Chicago
15. San jose
16. Canucks
17. Columbus
18. Nashville
19. St. Louis
20. Phoenix
21. Florida
22. Los Angeles
23. Rangers
24. Minnesota
25. Dallas
26. Pittsburgh
27. Buffalo


Syklin vikassa pelissä tuli sitten lopulta voitto Tampaa vastaan. Melkoinen ottelu, sillä vissiin molemmilta lähti kaks ukkoa lasarettiin. Alkaa olemaan vitsi nää loukkaantumiset, 4 miestä tällä hetkellä sivussa kuudesta pelistä, mitähän on 10 matsin jälkeen... Ennis 20 peliä (ja jonka piti mennä vaihdossa Ottawaan) sekä Vanek nyt vielä joku 46 peliä. Niin joo ja sori aawee Crosbysta ja Jormalle pahoittelut Stamkosin telomisesta.


En tiedä miten liigassa on treidit hyväksytty, eli hyväksytkö Miksa ne samantien ku ne sulle tulevat vai ennen syklin vaihtoa juuri? Tuo saakelin miniEnnis oli tulossa kaupassa mulle ja juuri, kun piti ykkösketjuun laituripariksi huippulaituri Erik Karlssonille mennä niin se sitten on lasaretissa 20peliä... Oliko niin, että ens syklis saa onkia vasta vapaita pelaajia? Ja kohtuuden nimissä ois mukavaa, että huippurosterit vähän säästelis tuleviin vapareiden hankkimiseen, että pääsiäiskäsi joukkueet sais hieman leveyttä. Kuten Marleyn buffalo, mun ottawa ja florida jne. Mutta tuo toki toive jokaiselle ja sitä ei ole pakko noudattaa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

En tiedä miten liigassa on treidit hyväksytty, eli hyväksytkö Miksa ne samantien ku ne sulle tulevat vai ennen syklin vaihtoa juuri? Tuo saakelin miniEnnis oli tulossa kaupassa mulle ja juuri, kun piti ykkösketjuun laituripariksi huippulaituri Erik Karlssonille mennä niin se sitten on lasaretissa 20peliä... Oliko niin, että ens syklis saa onkia vasta vapaita pelaajia? Ja kohtuuden nimissä ois mukavaa, että huippurosterit vähän säästelis tuleviin vapareiden hankkimiseen, että pääsiäiskäsi joukkueet sais hieman leveyttä. Kuten Marleyn buffalo, mun ottawa ja florida jne. Mutta tuo toki toive jokaiselle ja sitä ei ole pakko noudattaa.

Joo, olen hyväksynyt treidejä sitä mukaa, kun ne ovat tulleet ja plegelle olen päässyt. Tämä lähinnä siksi, ettei sit odota kymmeniä treidejä hyväksyttävänä ennen syklin vaihtoa.Eli kaikki eiliseen iltapäivään mennessä tulleet treidit on hyväksytty. Toki nuo on sit ikäviä tilanteita, kun loukkaantuminen tapahtuu treidin jälkeen :(.

Itse lupaan osallistua vaparitalkoisiin siten, että en ainakaan 2.syklissä rekryä yhtäkään pelaajaa :). Mutta siis ketään ei tähän velvoiteta.

Sitten vielä pari asiaa KAIKILLE:

1) Vapaita pelaajia saa rekrytä syklin vaihdon jälkeen, MUTTA muistakaa että max. 3 tarjousta/GM ja vain palkkaa saa muuttaa!

2) MUISTAKAA merkata toteutuneet treidit omaan treidi-ikkunaanne ja päivittäkää uudet ukot myös kokoonpanoihin ASAP!

Ps. meseri ja pyssyh pelaavat tänään klo 22, joten tänään myöhäisillassa on syklin vaihto jos/kun plegelle pääsen :)!

- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Pahoittelut mermer, että saat rikkinäistä kauppatavaraa :( Botti lanasi Ennisin nurin veskaria päin ja ukko sairastuvalle. Mutta tällehän mä en mitään voinut...

Kuten aiemmin ohjeistettiin, vedin kokoonpanon täyteen, ettei vapaita pelaajia nyt tulisi vielä tässä syklinvaihdossa mun jengiin. Rekryilen ensi syklissä sitten.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Oletko Miksa laskenut Olympia tauon mukaan kun se kestää kaksi viikkoa, eli yhden syklin?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Kyllä se ainakin nyt omassa GMC liigassa tuli vastaan. Kaksi viikkoa ei pelejä.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Löysin muuten keinon mikä ainakin tuntuu vaikuttavan loukkaantumisiin. Sliderit. GMC:ssä pystyy käyttämään customoituja slidereitä ja ne pystyy vaihtamaan kesken kauden. Eli Miksa käy tekemässä sliderit joissa loukkaantumisissa on yksi tai kaksi palkkia ja sitten tallentaa ne ja GMC asetuksista valitee peli tyyliin edellisen tallennuksen, jos nyt joku ymmärtää mitä selitän.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Kyllä se ainakin nyt omassa GMC liigassa tuli vastaan. Kaksi viikkoa ei pelejä.

No siis en ole tuonne asti simunnut liigaa, mutta jos siellä on tuollainen tyhjä sykli, niin ei kait siinä nopeasti ajatellen ole mitään ongelmaa, siirrytään vaan suoraan sen syklin yli.

- Komissaari

e. Ja siis tuo loukkaantumisjutun otan kyllä tarkastelun alle, mikäli se todella on mahdollista myöskin online GMC:ssä (en ole itse tuollaisesta kuullut). Jotenkin ajattelisin, että tuo toimii vaan offlineliigassa, mutta loistava juttu jos tuo onnistuu myöskin onlineliigassa :).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Laitetaas jo etukäteen Chicagon 2.syklin vastukset:

Car (Saunavision)
Stl (juhna)
Tor ( Yakolev )
Fla (valu49)
Tbl (Jorma )
Min (hylje)

Olisko joku/jotkut edellä mainituista peleillä myöhäisillassa jos/kun sykli vaihtuu :)?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Laitetaas jo etukäteen Chicagon 2.syklin vastukset:

Car (Saunavision)
Stl (juhna)
Tor ( Yakolev )
Fla (valu49)
Tbl (Jorma )
Min (hylje)

Olisko joku/jotkut edellä mainituista peleillä myöhäisillassa jos/kun sykli vaihtuu :)?

Meinasin laittaa sulle tän saman privalla, mut sulla on privaviestien muisti täynnä. Eli:

Tulisin muuten tänään, mut pistän leffaks ja punaviiniks. :D

Eli miten sulle käy huomenna illasta? 18:30-?
 
Ylös Bottom