Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Morjensta vaan kaikille!

Meikäläinen pääs kans nyt varasijalta liigaan. So happy about it. :) En ostanut viime vuoden Änäriä (joten intoa löytyy senkin edestä), joten konsepti on itse pelissä minulle uusi, mutta SC-liigojen foorumiviestit oon ainakin pariin kolmeen kertaan lukenut.

Mulla alkoi tänään yliopisto, eli mun aikarajoitukset on yleensä ekan vuoden rientojen mukaisia.

Lisäilen teitä nyt tänään PSN-kaverilistalle, mun PSN-nick tosiaan SaunaVision.

Fair play all the way!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Jees, sainpas sit lempijoukkueeni Edmontonin :) Löytyy nuorta intoa, joten hyviä ja tiukkoja pelejä tulossa. :)


Kaukalossa tavataan!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Jees, sainpas sit lempijoukkueeni Edmontonin :) Löytyy nuorta intoa, joten hyviä ja tiukkoja pelejä tulossa. :)


Kaukalossa tavataan!
Tänne St. Louis Blues eli Miksan vuoro :)

[Edit]: Iskin chatin pystyyn ja muutaman jo kutsuin sinne jo. Toivottavasti Miksa ei suutu :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Tänne St. Louis Blues eli Miksan vuoro :)

[Edit]: Iskin chatin pystyyn ja muutaman jo kutsuin sinne jo. Toivottavasti Miksa ei suutu :P

No ehkä jätän tällä kertaa suuttumatta :p, ei vaan siis hyvä vaan jos joku ottaa homman haltuun kun tuo chatti pitää kuitenkin pistää pystyyn :)

Drafti etenee nyt sitten niin, että Lännessä vuorossa jamsku ja idässä odotellaan edelleen aaween valintaa!

Komissaari tekee paluun nhl12 puolella luotsaamansa Chicagon peräsimeen, ja pakko sanoa että mukavaa palata "windy cityyn" :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Lista toimitettu. Tehdään tähän sitten ennakko kun varausvuoroni koittaa..
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Venailen tässä että 5valittee mun edeltä ittellä o mitää hajua mikä ois. Tai jos saisin ekana valita ni ehkä sitte. Tosin eipä sillä joukkueella todnäk oo mitää vaikutusta sijoitukseeni. Se on sijat 25-30 :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Lännessä vuorossa seuraavaksi FinishFlash PSN: FinishFlash8, idässä odotellaan edelleen aaweeta...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Yarbba nappasi kanukit, lännessä vuoro siirtyy Mifonille!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Draftia päivitetty!

12) liuku31 PSN: liuku31 (seuraavana vuorossa)
13) mynde77 PSN: mynde77
14) Pyssyh PSN: Pyssyh

Jäljellä olevat joukkueet:
CGY, COL ja WPG.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Aaaaaweeeeee!! :banghead: Tahtois jo tietää millä jengillä lähdetään koheltamaan... :o
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Aaaaaweeeeee!! :banghead: Tahtois jo tietää millä jengillä lähdetään koheltamaan... :o

Tosiaan ikävästi nyt jumittaa tuo idän drafti heti ekassa vuorossa :(... Privaa olen aaweelle laittanut, mutta ei ole pariin päivään näkynyt kfinissä. PSN:n kauttakin viestiä laittanut, mutta sinne kirjautunut viimeksi viikko sitten, joten ei auta kuin odottaa.

Lännessä vuoro on mynde77:lla ja tämä kaveri taas ollut viimeksi kfinissä 26.8... :confused:. No odotellaan...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Pahoittelut kaikille :)
Melkoinen munkki sattu.. Otetaan pienen harkinnan jälkeen Penguins
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Pahoittelut kaikille :)
Melkoinen munkki sattu.. Otetaan pienen harkinnan jälkeen Penguins

KIITOS aawee (vihdoin :D)

sitten vuoroon sammug!

e. Ja eepi voi huudella heti perään! Komissaari joutuu painumaan unille n. puolen tunnin sisällä, mutta päivitän draftia heti aamulla, pahoittelut tästä mutta ihan kaikkeen ei pysty repeemään :/
 
Ylös Bottom