KIITOS PELISEURASTA KAIKILLE.
Laitoin jo Miksalle saman viestin, mutta tässä teillekin tiedoksi. Mä lopetan liigan, osittain peliä kohtaan tuntemani suunnattaman vitutuksen ja osittain ajanpuutteen takia.
En siksi, että Buffalo majailee häntäpäässä, enkä siksi, että peliseura olisi huonoa.
Syy on yksinomaan EA:n momentum-enginen: en yksinkertaisesti jaksa hävitä enää yhtään peliä siksi, että huippupelaajat laukovat kahden metrin päästä ohi, tai että kiekko vaan menee pakin lavan läpi. Tai että taklauksissa tai poketuksessa ei ole mitään tehoa, kun kaverin momentum-dopingia pakaraansa tuikannut pikakiituri luistelee naureskellen maalintekoon.
En jaksa sitä, että 80 nopeudella varustettu pakki luistelee Malkinin kiinni läpiajossa, vaikka herra on vasta tullut kentälle. En jaksa myöskään sitä, että hetkittäin syötöt eivät vaan tartu lapaan, kun kolme mun pelaajaa pyörii kiekon ympärillä ja vastustaja kiitää välistä ja nappaa kiekon. En jaksa yhtään botin ottamaa estämisjäähyä, kun mulla on 2-1 hyökkäys. En myöskään jaksa enää yhtään viimeisen minuutin maali-ilottelua, tai tasoihin nousua viimeisen 42 sekunnin aikana, vaikka johtoa on kolmen maalin verran.
En jaksa maalivahteja, jotka warppaavat kiekon kiinni, vaikka ovat kahvilla, päiväunilla ja aurinkolomalla silloin, kun hyökkääjäni ampuu takatolpalta kohti tyhjää maalia. En jaksa myöskään maalivahteja, jotka imevät kolme maskitonta siniviivavetoa peräkkäin. En jaksa ripulirannareita enkä vain paria "varmaa" maalintekotapaa, joita en kumpaakaan itse osaa. En jaksa sitä, että minuutin pyöritys hyökkäyspäässä ei tuota maalia, vaikka rakennettaisiin avopaikkoja useampi - jonka jälkeen vastustajan pelaaja kirmaa päätypleksistä kimmonneen kiekon kanssa läpiajoon ja tekee maalin.
EN JAKSA EA:N KIEKKOA KIEKKOA NIIN KAUAN, KUN TÄSSÄ ON TUO PERKELEEN MOMENTUM.
Mulla on duunia, koulua, nainen, koiria, harrastuksia ja ihan kaikkea muutakin, joten haluan pelaamisen olevan hauskaa, eikä väkinäistä hampaat irvessä puurtamista. Haluan pelata matsini itse, ilman tasoitusta kumpaankaan suuntaan. Siksi jätän paikkani jollekin, jota tuo ei haittaa. Itse keskityn pelaamaan jatkossa kavereiden kanssa olut kädessä saman ruudun ääressä (jos silloinkaan), ilman verkkoviivettä ja palaan asiaan seuraavalla konsolisukupolvella, jos peli on reilumpi pelaajaa kohtaan. Toivottavasti silloin olen vielä tervetullut pelaamaan kanssanne.
Kiitos ja anteeksi, hyvää loppukautta itse kullekin. Seurailen kyllä liigan meininkejä sivusta jatkossakin
- C