Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
KIITOS PELISEURASTA KAIKILLE.

Laitoin jo Miksalle saman viestin, mutta tässä teillekin tiedoksi. Mä lopetan liigan, osittain peliä kohtaan tuntemani suunnattaman vitutuksen ja osittain ajanpuutteen takia.

En siksi, että Buffalo majailee häntäpäässä, enkä siksi, että peliseura olisi huonoa.

Syy on yksinomaan EA:n momentum-enginen: en yksinkertaisesti jaksa hävitä enää yhtään peliä siksi, että huippupelaajat laukovat kahden metrin päästä ohi, tai että kiekko vaan menee pakin lavan läpi. Tai että taklauksissa tai poketuksessa ei ole mitään tehoa, kun kaverin momentum-dopingia pakaraansa tuikannut pikakiituri luistelee naureskellen maalintekoon.

En jaksa sitä, että 80 nopeudella varustettu pakki luistelee Malkinin kiinni läpiajossa, vaikka herra on vasta tullut kentälle. En jaksa myöskään sitä, että hetkittäin syötöt eivät vaan tartu lapaan, kun kolme mun pelaajaa pyörii kiekon ympärillä ja vastustaja kiitää välistä ja nappaa kiekon. En jaksa yhtään botin ottamaa estämisjäähyä, kun mulla on 2-1 hyökkäys. En myöskään jaksa enää yhtään viimeisen minuutin maali-ilottelua, tai tasoihin nousua viimeisen 42 sekunnin aikana, vaikka johtoa on kolmen maalin verran.

En jaksa maalivahteja, jotka warppaavat kiekon kiinni, vaikka ovat kahvilla, päiväunilla ja aurinkolomalla silloin, kun hyökkääjäni ampuu takatolpalta kohti tyhjää maalia. En jaksa myöskään maalivahteja, jotka imevät kolme maskitonta siniviivavetoa peräkkäin. En jaksa ripulirannareita enkä vain paria "varmaa" maalintekotapaa, joita en kumpaakaan itse osaa. En jaksa sitä, että minuutin pyöritys hyökkäyspäässä ei tuota maalia, vaikka rakennettaisiin avopaikkoja useampi - jonka jälkeen vastustajan pelaaja kirmaa päätypleksistä kimmonneen kiekon kanssa läpiajoon ja tekee maalin.

EN JAKSA EA:N KIEKKOA KIEKKOA NIIN KAUAN, KUN TÄSSÄ ON TUO PERKELEEN MOMENTUM.

Mulla on duunia, koulua, nainen, koiria, harrastuksia ja ihan kaikkea muutakin, joten haluan pelaamisen olevan hauskaa, eikä väkinäistä hampaat irvessä puurtamista. Haluan pelata matsini itse, ilman tasoitusta kumpaankaan suuntaan. Siksi jätän paikkani jollekin, jota tuo ei haittaa. Itse keskityn pelaamaan jatkossa kavereiden kanssa olut kädessä saman ruudun ääressä (jos silloinkaan), ilman verkkoviivettä ja palaan asiaan seuraavalla konsolisukupolvella, jos peli on reilumpi pelaajaa kohtaan. Toivottavasti silloin olen vielä tervetullut pelaamaan kanssanne.

Kiitos ja anteeksi, hyvää loppukautta itse kullekin. Seurailen kyllä liigan meininkejä sivusta jatkossakin :)

- C
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Carolinalla vastassa Washington, Tampa Bay, Columbus sekä Pittsburgh.

En oo paikalla pe-su (paitsi myöhäisillalla), eli ois kiva jos saadaan pelattua ma-to. Pittsburgh on poissa torstaihin asti, mutta toivottavasti silloin pelaillaan!

Harmi, että näinkin tiheellä tahdilla lähteny liigasta näinkin monta. :(
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Kiitokset Cavaleralle peleistä, sääli nähdä pitkäaikaisen liigalaisen poistuvan! Avaudun tähän nyt itsekkin vähän

Itsellänikin Harrastukset,työ,nainenkin kuten edellä mainitulla! Elkää ihmiset tehkö tästä pelaamisesta niin vakavaa, kaikkiahan tää vituttaa välillä. Meitä huonompia välillä hieman useammin ku vähä parempia pelaajia!! (niitä tosin vituttaa se ku ei oo parempia vastustajia)

Itelle nyt tärkeintä on tässä pelissä että saa pelata kiekkoa muitakin ku botteja vastaan ja mättää sen 200 maalia be a pro janarilla ja valehella lehdistölle kuinka
kaverit on vieressä vaa niin hyviä!

Ea on kussut meijän muroihin nyt ikuisuuden ja yrittävät ostaa tolla momentumilla vähän edes lisää pelaajia tonne HUT:n puolelle, ku siellä vähän heikommallaki jengillä voit kyykyttää parempia jengejä! EA:ta nyt ei vaan satu kiinnostamaan muut kuin sellaiset jotka maksavat pelistä jotain muutakin kuin sen pelin hinnan.
En jaksa kuitenkaan valittaa koska tiedän sen että siitä ei mitään hyötyä tule olemaan vaan sama meno jatkuu seuraavassakin versiossa, uuden sukupolven konsoleilla jne! Kaikista parasta olisi palata siihen vanhaan hyvään aikaan kun pystyi itse luomaan oman liigan jossa pelattiin 2-4 kertaa toisia vastaan ja sitten vedettiin uusi kausi!

Mielestäni alla oleva video kiteyttää viestini sisällön jos se epäselväksi jäi jollekkin

[video=youtube;wM_lFThUBmI]http://www.youtube.com/watch?v=wM_lFThUBmI[/video]
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Tässä syklissä New Jerseyllä vastassa ois Ottawa, Anaheim, Washington, Chicago, Columbus ja NY Islanders. Tänään oisin onlinessa tästä hetkestä tonne klo 22 asti. Pistäkää viestiä täällä tai psn:n puolella, niin saadaan peliaikoja sovittua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Columbus yrittänee tiistaina pelata suurimman osan peleistä jos vain mahdollista. EHL-pelejä on tänään, keskiviikkona ja torstaina (mikäli ei peruuntumisia tule) niin niinä päivinä en luultavasti ehdi liigailemaan. Tiistaina voisin pelata 19 - 22 välisenä aikana ja lisäilen tähän viestiin varattuja peliaikoja.

Tiistaille sovittuja pelejä
- Carolina 19:30
- Ottawa 20:30
- Winnipeg 21:30
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

KOMISSAARI TIEDOTTAA!!

Tosiaan nyt olisi sitten Flamesin ja Sabresin GM:n paikat auki, valitettavasti :(. Komissaari kartoittaa koko ajan taustalla uusia pelaajia liigaan, (turhauttavaa, mutta ei voi muutakaan, huoh...) palaan asiaan HETI kun on tähän asiaan jotain kerrottavaa. Mainostakaahan kavereille, että nyt olisi hyvässä liigassa tilaa ja mainio mahdollisuus saada paikka erinomaisesti toimivassa liigassa ;). Hakemukset privalla minulle! Olisi kiva saada ASIALLISIA, LIIGAAN SOPIVIA uusia pelaajia mukaan :)


- Komissaari

e. Niin ja Hylkeelle kompit yllä olevasta, allekirjoitan joka sanan :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Kahden liigan verran "hyviä/luotettavia" pelaajia on vaikea löytää.

Siksi ehdotankin radikaalia ratkasua ja jatkaa taas jatkossa yhdellä liigalla vanhojen tuttujen kanssa.


homma ainakin toimis kunnolla.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Kahden liigan verran "hyviä/luotettavia" pelaajia on vaikea löytää.

Siksi ehdotankin radikaalia ratkasua ja jatkaa taas jatkossa yhdellä liigalla vanhojen tuttujen kanssa.


homma ainakin toimis kunnolla.

No kyllä tätä on pohdinnassa ollut kaikenlaisia vaihtoehtoja...

Toistaiseksi en vielä ala mitään muuttamaan. Itselläni alkaa olemaan motivaatio kortilla siihen, että oma työpanos korvataan tusinalla luovuttamisia :(. EN vaan ymmärrä sitä, että eikö sitä voisi pelata liigaan loppuun kun kerran on siihen alussa luvannut sitoutua? Jos tämä komissaarina olo alkaa olemaan tälläistä, niin en takaa omaa jatkoani enää tulevilla kausilla komissaarina MISSÄÄN liigamuodossa. Toistaiseksi koetetaan kuitenkin saada tämä juna taas raiteilleen, ja etsiä uudet GM:t.


- Komissaari



e. Niin ja syklin vastuksille tiedoksi, että Komissaarin Chicago askissa joskus 22.30-23 alkaen...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

No kyllä tätä on pohdinnassa ollut kaikenlaisia vaihtoehtoja...

Toistaiseksi en vielä ala mitään muuttamaan. Itselläni alkaa olemaan motivaatio kortilla siihen, että oma työpanos korvataan tusinalla luovuttamisia :(. EN vaan ymmärrä sitä, että eikö sitä voisi pelata liigaan loppuun kun kerran on siihen alussa luvannut sitoutua? Jos tämä komissaarina olo alkaa olemaan tälläistä, niin en takaa omaa jatkoani enää tulevilla kausilla komissaarina MISSÄÄN liigamuodossa. Toistaiseksi koetetaan kuitenkin saada tämä juna taas raiteilleen, ja etsiä uudet GM:t.


- Komissaari
Aina pomppaa sydän kurkkuun kun Miksa pelottelee että liiga ei jatku. :D Kyllähän tuo aika iso määrä on ollut mitä nuita G ÄMMIÄ on vaihtunut, vaikka tosin kun otetaa 30 uutta ukkoa niin tietäähän sen että huteja tulee vaikka tekisi mitä. Mutta että näin paljon varsinkin kun liiga tunnetaan siitä että pelit ja kaudet pelataan loppuun meni miten meni, kyllähän sen ymmärtää että meidän maestro Miksaa harmittaa. Toivotaan että nyt olisi se runko kasassa ja nämä hyppimiset loppuisivat. :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

TIEDOTUS!

Calgaryn uusi GM on Jii1984 PSN: Jii1984. Tervetuloa liigaan :). Hyväksyn kaverin liittymispyynnön tänään myöhäisillassa.

Buffalon uusi GM nimetään myöhemmin.

- Komissaari



e. Niin ja edelleen odotan asiallisilta pelureilta hakemuksia! Kautta on pelaamatta vielä yli 40 matsia, ja asiallisesti hommansa hoitava GM saa paikan liigassa myöskin kaudella 2 ja siitä eteenpäin ;) (toki Sabresin sarjasijoitus ei tällä hetkellä ole optimaalinen : D )
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Winnipegillä tässä syklissä vastassa

Columbus
buffalo
Florida
vancouver
edmonton
minnesota

koska kerkeisitte peleille tänään olen klo 00.00 asti linjoilla eli ei muutakun peleille vaan :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

niin terve tosiaan hyppään tohon galgaryn gm:än rooliin. paikalla olen lähes joka ilta 20.00 eteenpäin ja mahdollisesti pelit jopa päivisin onnistuu :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

niin terve tosiaan hyppään tohon galgaryn gm:än rooliin. paikalla olen lähes joka ilta 20.00 eteenpäin ja mahdollisesti pelit jopa päivisin onnistuu :)

Liittymispyyntö hyväksytty. Ei muuta kuin uutta tulokasta haastamaan ;)

- Komissaari


--------------------------------------------------------------------------------------
Chicago taas askissa tästä eteenpäin, ja vastassa:

delatletico (LA)
Mifoni (NSH)
Meseri (NJD) (matsi alkaa kohta)
liuku31 (COL)
juhna96 (STL)

Ehtiskö joku muu yllä mainituista askiin vielä tänään :)?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Phillyllä ois Washington 2x Columbus 2x Minnesota 1x Edmontton 1x Torstaagina viimene päivä pelailla laitelkaahan viestiä miten kävis.. Perstaakkina eestinbaatille taas välillä tuulettaa kainaloita niin sunnuntaina en usko olevan vielä pelikunnossa :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Montreal peleillä huomenna ainakin klo.21 asti. ke ja to 17- 21 ja pe ja la n.22.40- 23.30. Vastustajat voisitteko laittaa YV:llä tai PSN:llä aikoja, koska ehtisitte pelaamaan?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Juhnan privalaatikko täynnä, tyhjäätkö KIITOS :D
 
Ylös Bottom