Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Washington voisi aloittaa syklin huomenna: vastassa muistaakseni Carolina, Buffalo, Minnesota, Tampa Bay, Ottawa ja Toronto. Ilmoitelkaa vaikka privalla kellonaikoja miten teille käy, itse ehdin näillä näkymin pelailemaan pitkin päivää.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

stamkos on jo löytänytkin uuden kodin :P

-Jorma
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Columbuksen sykli alkoi puolustustaistolla Winnipegiä vastaan. Ottelun ainoaksi osumaksi jäi Dubinskyn YV-häkki onnistuneen kuvion päätteeksi. Seuraavissa peleissä sitten saatiin ketsuppipulloa kunnolla auki ja Phoenix sekä St.Louis kaatuivat selvin luvuin (PHX 5-1 ja STL 6-2). Uusittu 2.kenttä toiminut enemmän kuin loistavasti, 1.kenttä alkanut Dubinskyn johdolla kasaamaan pisteitä ja varsinkin 3.kentän otteisiin ollaan todella tyytyväisiä. Erityismaininta myös Jarred Bollille joka otti luulot pois sekä Doanilta että Polakilta pienissä nyrkkihippaissa ;) Pakkipareihin löytyi sopiva tasaisuus kun kätisyydet saatiin jokaiseen pariin kuntoon ja Bobrovsky koppaillut todella hyvin viimeaikoina.

Loput 4peliä olisi hyvä jos onnistuisi pelaamaan tiistaina, kun alustavasti EHL-otteluita on ma, ke ja to. Jäljellä olisi:

aaweeFIN - Pittsburg -> Aika sovittu ti 22:00
liuku31 - Colorado -> Aika sovittu poikkeuksesti ti 22:45
Pertsa69 - Rangers -> Aika sovittu ti 21:00
SaunaVision - Carolina -> Aika sovittu ti klo 20:00

Heitelkääs yv:llä mahdollisia peliaikoja tiistaille. En nyt ainakaan ehdi itse alkaa erikseen jokaiselta kyselemään. Ajat käy 19:30 - 22:30 välille (voi ehottaa myös aikaisempaa aikaa niin voin kyllä yrittää järkätä itteni aikasemmin linjoille. Ennen 17 en jokatapauksessa ehdi).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Washington voisi aloittaa syklin huomenna: vastassa muistaakseni Carolina, Buffalo, Minnesota, Tampa Bay, Ottawa ja Toronto. Ilmoitelkaa vaikka privalla kellonaikoja miten teille käy, itse ehdin näillä näkymin pelailemaan pitkin päivää.


Minnesota hyppää laatikkoon kanssa huomenna kun töistä kotiudutaan aamulla. NHL:ää tulee taas jauhettua enemmän ku AC4:kin vedetty loppuun asti :D. Yritän tulla linjoille viimeistää puolenpäivän tienoilla.... mitän hajua ei oo ketä vastaan on matseja!
Dany Heatley on huhujen mukaan vaihtamassa maisemaa! Minnesotan GM on kyllästynyt kaverin tehottomuuteen viimeisessä 3:ssa syklissä! Nyt odotellaan tarjouksia miehestä! Mielellään useamman pelaajan kaupassa voisi vaihtaa maisemaa!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Coloradolla olis sit tähän sykliin

SamsoNai17 11.11 klo 22.40
BlackTnT_FIN 12.11 klo 22.40
eepi
jii1984
nauta
HarmaaHylje

Oon iltatuurissa tän viikon et peliajat on aamulla 8-12.15 ja illalla 22.40-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Nyt on paha sykli tiedossa. Nashville ei viime ottelussa saumaa antanut, myös Sharks vei aikasemman kohtaamisen. Sitten tiedossa Torontoa vastaan erittäin tärkeä peli divarin sijoituksia ajatellen. Kings näyttäisi olevan hyvässä vireessä.

Detroit askissa viiden maissa. Pääsekös vastustajat tänään miten linjoille?

NSH
TOR
SJ
LA
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Coloradolla olis sit tähän sykliin

SamsoNai17 11.11 klo 22.40
BlackTnT_FIN 12.11 klo 22.40
eepi
jii1984
nauta
HarmaaHylje

Oon iltatuurissa tän viikon et peliajat on aamulla 8-12.15 ja illalla 22.40-

Calgary kyllä illalla paikalla.
Mites Philadelphia ja Pittsburgh kerkeis linjoillle?
Keskiviikkona ja torstaina ei pääse linjoille mut muuten kyllä lähes kaikki muut ajat sopii mulle.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Minnesota otti räkäisen 2-1 voiton Osmosen Capsista ja katkaisi 8 ottelun tappioputken. GM-Hylje bongattiin matsin loppuhulinoista Boston Celticin matsista!

[video]http://utrend.tv/v/1-one-chance/[/video]
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Minnesota otti räkäisen 2-1 voiton Osmosen Capsista ja katkaisi 8 ottelun tappioputken. GM-Hylje bongattiin matsin loppuhulinoista Boston Celticin matsista!

[video]http://utrend.tv/v/1-one-chance/[/video]

Räkäistä on ollu koko washingtonin sykli tähän mennessä...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

LA Kings nyt linjoilla. Paljon oli pelejä tässä syklissä! CHI,DAL,STL,VAN,MIN,BOS ja DET!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Chicagon alkuillan peliaika peruuntui :( (tuli odottamatonta menoa) , syklin vastuksille laitettu privalla ehdotuksia peliajoista :).
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1.Ottawa


Tää peli pistää kyl niin kiehuttaa että tekis mieli pilkkoa koko levy.. osmolle 1-0 takkiin, mulla 14min yv:tä, vedot 26-13.. Karlsson ja Myers viivassa, vokoun ottaa kaiken. Mifonia vastaan peli mulle 5-1 tokas eräs ni toki tullaan tasoihin sitten ja rankuille asti... siinä tosin uppos molemmilla, mutta tuntuu että pelit ratkeaa kaikki täl hetkel ihan mielivaltasesti. Pelaajakauppoja ja nopeasti. Onneks sykli pelattu ja saa vetää happea.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

1.Ottawa


Tää peli pistää kyl niin kiehuttaa että tekis mieli pilkkoa koko levy.. osmolle 1-0 takkiin, mulla 14min yv:tä, vedot 26-13.. Karlsson ja Myers viivassa, vokoun ottaa kaiken. Mifonia vastaan peli mulle 5-1 tokas eräs ni toki tullaan tasoihin sitten ja rankuille asti... siinä tosin uppos molemmilla, mutta tuntuu että pelit ratkeaa kaikki täl hetkel ihan mielivaltasesti. Pelaajakauppoja ja nopeasti. Onneks sykli pelattu ja saa vetää happea.

Mulla taas Osmoa oli et Vokounille ei tartu mikään! Kiekot pomppia, mut 2 maalia sain vain tehtyä! Alkaa syömään kyllä itteäki tää pelaaminen! Tuntuu että kaikki matsit hävitään 1 maalin erolla, sitten kun Bäckstöm ei ole ihan parhaimmillaan ollut, ottaa aivan maagisia koppeja, mutta sitten taas menee ihan helvetin helppoja kuteja maaliin! Pariseta, Koivua ja Suteria lukuunottamatta kaikki on kaupan! Boston ja St Louis on lähestynyt Dany Heatleya ja Wildia mutta tuskin tulee kauppoja.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

Tikki alkanut aivan niinkuin ennalta lehdissä on kirjoteltu. Ensimmäinen peli Kingsejä vastaan ja alkukaudella treidattu Eaves iskee 1-0. Päästään tasoihin, mutta viime minuutin häsellyksellä hävitään 2-1. Kauheaa painetta loppuun ilman maalivahtia, mutta ei tulosta. Hyvä oli peli, mutta selvästi nyt on nihkeämpi jakso meneillään. Tärkeä peli Torontoa vastaan hävittiin myös, 3-1 takkiin. Tämä taasen oli Detroitilta päätöntä juoksua ja Toronto otti jokseenkin helpon voiton. Vastukset sen kuin kovenevat kun jäljellä Predator, Sharks ja Dallas, jolle hävittiin kauden alussa ja siitäkään pelistä ei ole odotettavissa helppoa. Dallas on kyntänyt ja tulee aivan varmasti hirveällä höökillä päälle. Jotain treidejä pitäisi kyllä tehdä. Weiss 84 pr voisi hyvinkin suksia jo vittuun täältä. Ja on täällä muitakin velttoja mulkkuja.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)

No onpas täällä positiivinen ilmapiiri! :o Boston vois kohta puoliin valua linjoille (about kasilta).
 
Ylös Bottom