Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Columbuksella tänää peliajat sovittuna montrealin ja rangerssin kanssa. Millonkas nashville ehtis pelaan pelin pois kuleksimasta?
Montreal online noin tunnin. Huomenna ja ti saatavilla peleille klo.16-22. Ke ja to. Klo. 22.30 jälkeen n.tunnin verran. Vastustajat varatkaa omat peliaikanne. Kiitos.
tampa koittaa tänään päästä pelaamaan liigaa viimeistään 21->
kovin myöhään en pysty vahtimaan joten jos muutaman sais pelattua pois olis hyvä. vastuksina muistaakseni ainakin detroitti, torontto ja tupla ottawaa vastaan, tais olla pari muutakin, mutten millään muista nyt
Tänään Blues olisi peli valmis viiden jälkeen, pelailen Eashl siinä samassa, että viestiä vaan jos joutilaana olen (idle).
Varmaan siinä 18 aikoihin olisi aikaa pelata. Voidaan toki tarkka aikakin sopia, niin ei tarvi sitten turhaan odotella vuoroa.
Itellä pelit sovittu klo 21 ja 21,30. Käykö 22?
Muuten kyllä kävisi, mutta meillä ei ole matsia tässä syklissä Oon tässä nyt vielä jonkin aikaa valmiina pelaamaan, jos CHI, COLO, BUF, DAL tai WAS ilmaantuvat linjoille.
@ vastattuNSH ja PIT vs pelaamatta, Mifonin kanssa ollaan just aloittamassa. Onkos aaween Pens milloin tulossa linjoille? Tänäänkin mulle sopis hyvin, privaakin laitettu...
Mitähän tässä tekis.. Kovat olis halut viedä sarja loppuun niinku tietysti pitääkin, mutta kun ei tuolla mokkulalla vaan pysty koskaan pelaan ilman hirveää lagia.. Tietysti iten sen kestän jotenkuten ku on siihen tottunut mutta harmittaa vastustajienkin puolesta.
Olishan mun tää nettitilanne pitänyt tarkistaa ennen sarjaan liittymistä mutta on toiminut ihan ok ennenkin niin en osannut odottaa että ei tässä versiossa sit enään toimi.
Eli onko Miksalla tiedossa ketään innokasta varamiestä joka vois Edmonttonin sarjan viedä loppuun vai pelaanko ite tällä lagaavalla yhteydelläni? Todennäköisesti joudun siis jäämään pois toiselta kaudelta. Soneran 4g näyttäis nyt yltävän tänne korpeenkin että pitää varmaan sitä vielä kokeilla.