Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)
Loukkaantumisia täytyy (jälleen kerran) miettiä ennen uuden kauden alkua. Itselleni sopii enemmistön mielipide. Tuota voisi koittaa, että säätää ne sliderit heti kauden alussa (ea sen kusee kuitenkin :/, mutta aina voi kokeilla).
Fantasyjengeihin en itse syty, ja samaa mieltä että menee liikaa HUT-henkiseksi pelimuodoksi. Huolestuttavan moni liigan originaali on ilmoittanut skippaavansa kauden / miettivänsä sitä . No toki ymmärrän, jos ei maistu niin ei maistu / ei pysty sitoutumaan tms. Mutta silti rapisee kiinnostus järjestäjätaholta, jos tämä tahti jatkuu...
e. Kyllä onnistuu sammu pelata toisen koneella omilla tunnareilla , jos koneesi potkaisi tyhjää
Mikä on tilanne loukkaantumisten suhteen seuraavalla kaudella? Jos ne ovat edelleen mukana, niin on pakko miettiä riittääkö oma motivaatio enää jatkaa. Ne toki kuuluvat oikeaan lätkään, mutta niin kuuluvat myös pelikiellot, joita niistä tilanteista jaetaan.
Ainakin itselle joukkueen rakentaminen on yhtä tärkeää, kuin itse pelaaminen. Tälläkin kaudella sitä on tullut käytettyä paljon aikaa siihen, että saa joukkueen sellaiseksi kuin haluaa. Sitten, kun se on viimein valmis, niin tulee yksi ottelu, joka vie lähes koko mielenkiinnon loppukauden suhteen. Vastustajalla ei mitään muuta tarkoitusta, kuin taklata kaikkea mikä liikkuu. Sen ottelun jälkeen joukkueen rakentaminen jatkuu farmiseuran kautta.
Ei vaan kiinnosta enää jatkossa kokea samaa.
Loukkaantumisia täytyy (jälleen kerran) miettiä ennen uuden kauden alkua. Itselleni sopii enemmistön mielipide. Tuota voisi koittaa, että säätää ne sliderit heti kauden alussa (ea sen kusee kuitenkin :/, mutta aina voi kokeilla).
Fantasyjengeihin en itse syty, ja samaa mieltä että menee liikaa HUT-henkiseksi pelimuodoksi. Huolestuttavan moni liigan originaali on ilmoittanut skippaavansa kauden / miettivänsä sitä . No toki ymmärrän, jos ei maistu niin ei maistu / ei pysty sitoutumaan tms. Mutta silti rapisee kiinnostus järjestäjätaholta, jos tämä tahti jatkuu...
e. Kyllä onnistuu sammu pelata toisen koneella omilla tunnareilla , jos koneesi potkaisi tyhjää