Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)
klo 21:30!
Penguins ja Carolina mites sopis huomenna 18-23?
klo 21:30!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Penguins ja Carolina mites sopis huomenna 18-23?
JORMAAAAA!!!
Tuu pelaan puuttuva peli pois!
Koska ehdit?
johan mä sulle aiemmin tänään laitoin täällä privana et olen töissä ja kotona aikasintaan 17! sillonki pitäs alotaa ruuan teolla ja muilla arkiaskareilla... mut voin koittaa sillo tulla pelaan?
sopiiko 19.00
Itse Eliitin ketjussa tätä luin ja kiinnostuin täysin, olisin tässä 100% mukana.Eliitin puolella ei paljoa vastauksia tullut niin laitetaan tännekkin:
Ihan tälläisena ajatuksena saisko myötätuulta purjeisiin jos ensi kaudella komissaari simuloisi ekan kauden ja pelien pelaaminen aloitettaisiin vasta toisella kaudella. Näin ollen huonojen joukkueittein lupaukset saisivat kehittyä kauden verran ja kokoonpanot eläisivät pakosti joka joukkueella. Jengin valitseminen vaikeutuisi kun pitäisi miettiä miten tiettyjen pelaajien arvot tulisi muuttumaan ensimmäisen kauden jälkeen. Itse ''haaveilin'' tälläisestä liigasta jo änärin viime painoksessa. Tää on lähinnä ehdotus ja olisiko kukaan edes kiinnostunut tälläisestä liigasta?
Eliitin puolella ei paljoa vastauksia tullut niin laitetaan tännekkin:
Ihan tälläisena ajatuksena saisko myötätuulta purjeisiin jos ensi kaudella komissaari simuloisi ekan kauden ja pelien pelaaminen aloitettaisiin vasta toisella kaudella. Näin ollen huonojen joukkueittein lupaukset saisivat kehittyä kauden verran ja kokoonpanot eläisivät pakosti joka joukkueella. Jengin valitseminen vaikeutuisi kun pitäisi miettiä miten tiettyjen pelaajien arvot tulisi muuttumaan ensimmäisen kauden jälkeen. Itse ''haaveilin'' tälläisestä liigasta jo änärin viime painoksessa. Tää on lähinnä ehdotus ja olisiko kukaan edes kiinnostunut tälläisestä liigasta?
Kausi pakettiin..tähdet saikulla, loppukausi pelailua Kingsillä.