Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup - Haastajaliiga (kausi 1)
Joo-o, kausi avattu 4 pelillä ja meni kaksijakoisesti... Ensiksi isännöimme meserin Devilsiä, josta ei jäänyt oikein mitään muuta sanottavaa, kun että pelaajat oli eksyksissä pelin jälkeen, kun mikään osa-alue ei toiminut. Toisessa pelissä vastaan asettui Samsonain Jets, joka oli todella hyvä vääntö, joka lopulta repesi minun onnekseni 5-2 voittoon, tästä nousi itseluottamus ja ensi pelissä kaatui Oilersin käsittelyssä Yakolevin Toronto. Pelistä ei voi muuta sanoa, kun että alivoima toimi loistavasti (3 maalia yhdellä alivoimalla). Neljännessä ottelussa matka jatkui Sedinin siskosten matalaan majaan, joka oli hyvää vääntöä viimeisen erän toiseksi viimeiselle minuutille. Hall tasoitti pelin 1-1:een 2 minuuttia ennen pelin loppua, mutta sitten nukahdettiin ja kaveri iski kolmesti.
Oilersin GM kommentoi pelejä näin;
-Joo paljon on vielä tehtävää. Harjoituksissa hiomme Ylivoimaa ja perus syöttelyä. Ei voi v*ttu kahen metrin syötöt mennä kolme metriä ohi! Olen myös pettynyt meidän TOP-6 hyökkääjiin. Minun täytyy takoa pelaajien päähän, että peli kestää 60 minuuttia. Treidejä varmasti tulossa, jospa se herättäisi Edmontonin ylpeyden pelaamaan. Kyllä, huhut siitä, että neuvottelemme Buffalo Sabresin kanssa pitävät paikkaansa, enempää kerrottavaa ei ole.
Kyllä näiden pelien jälkeen voi sanoa, että tässä liigassa ei saa pisteitä ilmaiseksi. Parhaimpia pelaajia ollut yllättäen mm. Gordon, Smyth ja Jones. TOP-6 hyökkääjät ei oo oikein vielä herännyt kesäunilta kauteen.
PS. Pääseekö Montreal neljän jälkeen tansseihin?