Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vancouverin vastustajat tässä syklissä:

FLA (Booris84)
CHI (J_T_S_81)

Peliaikoja voi varailla yv:llä tai psn-viestillä. Tänään en pelaa kuin tuon pelin miksaa vastaan. Huomenna linjoilla klo 20.30-->

Huomenna minulla on hyvin aikaa pelailla. Pistäkää booris ja jts yv:tä milloin teille sopii pelata.

PS. Sedinin veljekset ovat vaihtohuhujen kohteena. Vancouver havittelee sniper-laituria ja pelinrakentaja-sentteriä/ hyökkäävää puolustajaa. Myös muista pelaajista saa ehdottaa vaihtoja (lukuunottamatta Kesleriä).

1. Philadelphia
2. Edmonton
3. Calgary

Pistetavoite syklille: 6
Saavutettu: 4

Pakko olla tyytyväinen, että päästiin edes lähellä tavoitetta. ps. Brodeur rocks!

1. Philadelphia
2. Edmonton
3. Calgary
4. Ottawa

Joo, saatiin me yksi piste tästä syklistä vietyä Carolinalta :D Onneksi tuo Anderson saatiin huijattua Dallasiin niin ei sitä enää tartte katella! Myös Karlssonin kiekonmenetyksistä päästään eroon. Condrasta hieman harmittaa luopua, mutta tilalle on tulossa rautaa.

1. Philadelphia
2. Edmonton
3. Calgary
4. Ottawa
5.Carolina

Hieman Parempaa tekemistä oli taas, mut maalinteko Seminiä lukuunottamatta on kyllä jotenkin pirun vaikeata. EI muuta ku uutta matoa koukkuun :D

Pingviineillä olis Jamskun Devils ja Wekinhon Montreal jäljellä. Oon tänään vielä pelivalmiudessa mutta huomenna ja lauantaina oon poissa joten jos ei kumpikaan tänään pääse niin sunnuntaina sitten seuraava mahdollisuus. Ilmotelkaa miten teille sopii!

Chicago tavattavissa tän päivän osalta liigakierrokseen asti.

1. Philadelphia
2. Edmonton
3. Calgary
4. Ottawa
5.Carolina
6. Dallas

Ihme hommaa tämä että joka toinen sykli on hyvä ja huono. 3-1-1 Saldolla ja eipä oikeestaan yhtään huonoa peliä. Ainoa pisteetön peli Canuksia vastaan ja sekin oli lähellä että edes piste olisi tullut maalein 4-5. Tällä pelillä kun jatketaan niin hyvää tulee. Kova vaihtorulianssi ollut päällä ja saa nähä jatkuneeko vieläkin.

1. Philadelphia
2. Edmonton
3. Calgary
4. Ottawa
5.Carolina
6. Dallas
7. Colorado

paska, paskempi, colorado.

Varmamov on paska, minä oon paska, koko joukkue on ihan perseestä. Peli-iloa laimentaa vielä duchenen, bouwmeesterin ja O´reillyn loukkaantumiset.

1. Philadelphia
2. Edmonton
3. Calgary
4. Ottawa
5.Carolina
6. Dallas
7. Colorado
8. Phoenix

Hmm...

paska, paskempi, colorado.

Varmamov on paska, minä oon paska, koko joukkue on ihan perseestä. Peli-iloa laimentaa vielä duchenen, bouwmeesterin ja O´reillyn loukkaantumiset.

Lähtikö se O'Reilly siin meijän matsissa ku Botti lanas sen? Pahoittelut tästä mikäli näin oli!

Sharksilla olis vielä vastassa:
Chicago (J_T_S_81)
New Jersey (Jamsku)

Koskas pelataan pelit pois ?
:D

Uskomatonta **skaa :D

Ihan hyviä pelejä, mutta Bernierin torjuntaprosentti lähentelee tässä syklissä viittäkymmentä. Eikä tarvi juurikaan liioitella... vaan äijä lähtikin sitten farmireissulle etsimään motivaatiota. Ihan sama miten hyvin pelaa niin turpaan tulee, kun yhdessäkin matsissa päästettiin 6 laukausta maalia kohti, joista sitten Bernier ystävällisesti imuroikin kolme. Kahdessa viime pelissä mitkä on vielä tuoreessa muistissa tilastot 20 vetoa ja 8 imuroitua. :)

Kausi on pitkä, mutta...

Niin ja sanomattakin lie selvää että maalivahtia saa tarjota. Ketä vaan joka ei väistä kiekkoja.

Alexander Edler on myös siirretty Vancouverin treidi-listalle. Haussa olisi 82+ sentteri, jolla aloitus vähintään 80. Pelaaja voi olla myös laituri kunhan aloitus on sen 80+

Buffalo olis peleillä tässä ainankin jonkun aikaa :) tulukee tansseille! Baritoni? Nauta? DelAtletico? Someone?

1. Philadelphia
2. Edmonton
3. Calgary
4. Ottawa
5.Carolina
6. Dallas
7. Colorado
8. Phoenix
9. Toronto

Nyt ei jaksa enää avautua enempää kuin että kellä on komein sairastupa?
Hieno sykli vei Kesselin ja Stastnyn puoleksi kaudeksi ja sitten läks vielä Bozak ja Gardiner. :)

Mut täältä tullaan vielä!

Ylös Bottom