Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Nähtävästi oon seurannu 24/7 chattiä :D olen nopea ja nappaan sitten
Detroit Red Wingsin!

Son of a.. :D Melkein kävi jackpot ja 5. vuorolla punasiivet :)

Palailen tossa, kun himassa oon ehtinyt vähän katella Phillyn, Montrealin ja Capsien rostereita :)

e. Niin ja morjens vaan kaikille vanhoille parroille sekä uusille ukoillekin! Mukava taas päästä verestämään vanhoja rivalryja ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Draftia päivitetty!

Idässä vuorossa #5 = wekinho

Lännessä #10 = Yakolev

Ei muuta kuin varausta suoraan ketjuun äijät :)! En itsekkään pysty ihan koko aikaa tätä seuraamaan, että huudelkaa ketjuun omalla vuorollanne, jos musta ei mitään kuulu. Yritän kuitenkin mahdollisimman tiiviisti tätä seurailla ja päivittää, mutta kun olis tuota muutakin elämää elettävä välillä :D


- Komissaari
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jälleen kerran haave Blackhawksista meni sivu suun :D Dallasin ja Nashvillen välillä käytiin melkonen taistelu ja päätettiin sitte että lähdetään uudella jengillä millä ei ole liigoja vielä pelaitu, eli Dallas Stars!

Naikoun vuoro? Tai siis minun vuoro?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sieltä Miksa löytyypi jo oma varausheitto jo eli siis Dallas :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Naikoun vuoro? Tai siis minun vuoro?

Sieltä Miksa löytyypi jo oma varausheitto jo eli siis Dallas :D

Joo, enpä perhana huomannut ollenkaan :o. No siellä on nyt lännen drafti paketissa, ja kyllä juhna, sait feeniksin :D

e. Eli tosiaan Idän drafti vielä käynnissä, ja wekinhon valintaa odotellaan. Melkoisen hankalaa on kyllä valita joukkue, kun ei nuo idän tiimit lähtökohtaisesti sytytä yhtään...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Kävi aika kiva tuuri kun Phoenix näin myöhään vielä :) Meinasin jo viime kaudella ottaa sillä 3. varauksella Fiinixsin. Millon muuten kaupitteluketju pystyssä? :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Kävi aika kiva tuuri kun Phoenix näin myöhään vielä :) Meinasin jo viime kaudella ottaa sillä 3. varauksella Fiinixsin. Millon muuten kaupitteluketju pystyssä? :)

Sitten lähempänä liiga-avausta. Hoidetaan nyt tämä drafti ekana alta pois ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jassåå. Riittä varmaan että tsekkailen ketjua ja valitsen kahdesta HMV joukkueesta sitten sen vähemmän hajuttomamman. :o
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Paluu Montrealin ruoriin, ei vaan voi sivuuttaa noin levee materiaalista hyökkäyskalustoa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ok, sitten vuoroon liigan uusvanha furiell :)!

e. Tulehan furiell nyt huutelemaan, niin heilahtais drafti saman tien eteenpäin urakalla :)!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ok, sitten vuoroon liigan uusvanha furiell :)!

e. Tulehan furiell nyt huutelemaan, niin heilahtais drafti saman tien eteenpäin urakalla :)!

Sori, yövuoro töissä ni ei ehtiny illalla draftaamaan. Tuore GM painiskeli aamu-unisena rostereiden kanssa ja lopulta veljellinen rakkaus voitti, eli

PHILADELPHIA FLYERS, HERE I AM!


Originelli mv-kaksikko aiheuttaa harmaita hiuksia, mutta tuore gm seuraa aktiivisesti siirtomarkkinoita.... ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tampa Bay Lightning mulle! ;)


Enpä olisi uskonut pääseväni tällä varausvuorolla ohjastamaan Stammeria ja kumppaneita, maistuu :p
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sori, yövuoro töissä ni ei ehtiny illalla draftaamaan. Tuore GM painiskeli aamu-unisena rostereiden kanssa ja lopulta veljellinen rakkaus voitti, eli

PHILADELPHIA FLYERS, HERE I AM!


Originelli mv-kaksikko aiheuttaa harmaita hiuksia, mutta tuore gm seuraa aktiivisesti siirtomarkkinoita.... ;)

Ok, onnea phildelphia-projektiin ja tervetuloa liigaan takas :). Hyväksytkö btw. mun kaveripyynnön tuolla plegen puolella, niin pääsen laittamaan sullekin liigakutsun sit aikanaan kun liigan perustan!

Sitten drafti hyppäsi idässä #11 = Sluibailija!

Jäljellä olevia jengejä:

Buffalo, Florida, Tampa Bay, Carolina, New Jersey, Islanders


----------------------------------------------------------------------------------


GM Miksa lähtee kohti suurta tuntematonta, ja lähtee Columbuksen uudeksi koutsiksi. Kaverit kun vei (yllätys :D) ne vähäiset toiveet joukkueesta, niin lähdetään nyt taistelemaan tällä sotanorsulla kujille. Carolinakin oli potentiaalinen vaihtari, mutta treeneissä ei sopinut hansikkaaseen sitten yhtään :/. Ennakkoa kaudesta vähän myöhemmin, mutta paljon lepää trion: Gaborik, Dubinsky, Horton harteilla, ja Bobrovskyn on Tamin sanoin oltava "The Man" maalilla joka ilta, että on edes teoriassa saumat taistella poffipaikasta.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Damn, Sluibahan oli nopee :D.

Sitten drafti hyppäsi idässä #13 = Harmaahylje!

Jäljellä olevia jengejä:

Buffalo, Florida, Carolina, New Jersey

Ja juhnalle, että riippuu mitä on tarjolla ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

oon kotona vasta 20.30 niin laitan oman listan tähän kun olen hylkeen jälkeen vuorossa 1.Carolina 2.New Jersey.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Damn, Sluibahan oli nopee :D.

24/7 niin kuin sanoin.. ;) jopa duunissa!:D


Ai saatana, että kiima senkun kasvaa vaan! Vielä, kun sai "vähän" mielekkäämmän jengin, kun viime kauden Florida, niin kyllä maistuu ja paljon ! Olisiko mahdollista laittaa joku harkkaliiga pystyyn nyt ennen kauden alkua mihin voisi kaikki halukkaat liittyä messiin? Saisi vähän hiottua ketjuja kuntoon ennen kauden alkua.. olisiko tässä mitään ideaa? :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Hylje hyppäää.... Rumpujen pärinää!!

Elikkä siis Carolinan puikkoihin hypätään ja ensivaikutelma jengistä hyvä. Reservissä on Pitkänen, Hainsey ainakin
Hyökkäykseen tarvittais jalkoja hieman lisää, mut katellaan mitä tästä tulee. Avoimin mielin!

seuraavaksi meni sitten ilmeisesti New Jersey, eli 2 jengiä jäljellä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mä kun luulin että Teillä ois uusi kausi alkanut mut näköjään olin väärässä kun näin että Naikoulla on EDELLEEN Edmonton ja *pystysyöttö takasinisellä kyttäävälle* Taylor Hallille..

Ja Wekinholla Montreal josta yrittää vimmatusti saada ukkoja kaupan ;)
 
Ylös Bottom