Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pittsburgh enää jäljellä,koitan päästä tänään peleille noin 19 kieppäillä tai ainakin viimestään 21 oon valmiina pelaamaan. Käviskö tänään illalla siis Pittsburghin gm:lle pelit?

Käy mutta olen vasta 21.30 kotona mut sillon heti sit onnistuu. 17.00-18.00 olis rako myös pelata, pääsiskö nauta silloin paikalle? Tai sit myöhemmin?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Carolina on melko usein paikalla täällä että PSN myös.. ilmotelkaa vaa millo olis aikaa pelata :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sykli on vaihdettu

Yksikin simu vielä, niin tehdään muutoksia...

Phoenix tässä syklissä:
Montreal
Toronto
Ottawa
Buffalo
San Jose
Anaheim
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sykli on vaihdettu

Yksikin simu vielä, niin tehdään muutoksia...

Phoenix tässä syklissä:
Montreal
Toronto
Ottawa
Buffalo
San Jose
Anaheim



Vaihdettu..? montahan simua tuli? kymmeniä? oliko järkeä vaihtaa nyt, kun jengi oli sopinut pelejä illaksi?!:confused:

e. Ja näin molemmat simupelit turpaan ja vielä saatiin ykköskentän kolmaskin lenkki Filppula saigonille, mmmmmh feels so damn good!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vaihdettu..? montahan simua tuli? kymmeniä? oliko järkeä vaihtaa nyt, kun jengi oli sopinut pelejä illaksi?!:confused:

Niinpä. Vaikka aikatauluista kiinni pitäminen on tärkeää, niin jos useampi matsi on pelaamatta, on parempi venyttää sykliä päivällä tai vaikka jopa kahdella. Se ei kuitenkaan tapa koko kautta vaikka se vähän venyisikin, mieluummin niin kuin sijoituksia ratkaistaisiin simulla. Sitä paitsi tämä sykli oli muutenkin niin rikkinäinen monen GM:n lopettaessa samaan aikaan, että peliaika venyy väkisinkin kun ei ole ketään ketä vastaan pelata. Unohtamatta tietenkään myös joidenkin lomaviikkoja, jolloin ei välttämättä edes ole mahdollisuutta pelata. Mutta eihän tämä suuri menetys vielä kenellekään ole, jatkossa kaikki hoitaa pelinsä aktiivisemmin ja komissaarikin voi ajatella vähän aikatauluja pidemmälle vai mitä!? ;)

Ottawa edelleen linjoilla seuraavan kerran sunnuntaina. Jos teillä on jo nyt peliaikoja mielessä niin iskekää vaan privaan, itse näen vastustajani tosiaan vasta sunnuntaina.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sykli on vaihdettu

Yksikin simu vielä, niin tehdään muutoksia...

Mitä helv...!!! :confused::(

Täällä on porukat sopinut illaksi pelejä ja sitten tehdään näin kysymättä keltään mitään!!

Huhhuh..nyt kyllä alkaa huumori loppumaan :mad:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vaihdettu..? montahan simua tuli? kymmeniä? oliko järkeä vaihtaa nyt, kun jengi oli sopinut pelejä illaksi?!:confused:

e. Ja näin molemmat simupelit turpaan ja vielä saatiin ykköskentän kolmaskin lenkki Filppula saigonille, mmmmmh feels so damn good!

Ja Coloradolla Duchene telakalle simupelissä 16 ottelun ajaks....

muutenki siellä oli jo lupul & O'reilly saigonilla ni toi lämmittää mieltä entisestään. :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mielummi yksi sykli kärsii kuin koko kausi.

Koko kausi kärsii siitä, jos yhdessä syklissä simutaan monta peliä. Sarja on kuitenkin keskivaiheilta kohtuu tasainen, eikä pisteiden pitäisi silloin mennä arpomalla. Plus tietenkin nuo loukkaantumiset. Tänäänkin olisi saatu pelattua jo monta peliä, ja kausi olisi venynyt yhdellä päivällä. Ainakin minusta kausi kärsisi paljon vähemmän, jos se nyt vaikka pitenisi yhteensä kahdella viikolla kuin silloin, että simutaan 20% syklistä ja arvotaan kuka saa pisteet.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Itse nyt en enempää vallallani tehdä kuin mitä jo tehty, en voi muiden yksityiselämään vaikuttaa... Toki enemmän sanoja voisin käyttää. Joten I will step down as the comissioner... Kuka haluaa tänne kaiken paskan keskelle?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Koko kausi kärsii siitä, jos yhdessä syklissä simutaan monta peliä. Sarja on kuitenkin keskivaiheilta kohtuu tasainen, eikä pisteiden pitäisi silloin mennä arpomalla. Plus tietenkin nuo loukkaantumiset. Tänäänkin olisi saatu pelattua jo monta peliä, ja kausi olisi venynyt yhdellä päivällä. Ainakin minusta kausi kärsisi paljon vähemmän, jos se nyt vaikka pitenisi yhteensä kahdella viikolla kuin silloin, että simutaan 20% syklistä ja arvotaan kuka saa pisteet.
Idässä ainakin muutaman pisteen sisällä se kymmenkunta jengiä...

No, nyt mennään tästä eteenpäin ja nyt sitten kaikki tsemppiä ettei simuja tule.

Komissaarikin voisi toki malttaa vähän ettei tee hätiköityjä, porukka oli tosiaan sopinut jo paljon pelejä tälle päivälle. Onhan sulla Juhna vielä virtaa olla komissaari?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mä sanoin jo Juhnalle, että voin ottaa vetovastuun :) Mulla on kuitenkin kokemusta liigailusta aika paljon ja monta änärikaveria, niin eiköhän löydetä tilalle aina joku, jos ei pelit maitakkaan. Mutta kyllä tästä vielä hyvä tulee, kun vähän nähdään vaivaa, right?


Onko kellään sitä vastaan, että musta tulisi uusi komissaari?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mä sanoin jo Juhnalle, että voin ottaa vetovastuun :) Mulla on kuitenkin kokemusta liigailusta aika paljon ja monta änärikaveria, niin eiköhän löydetä tilalle aina joku, jos ei pelit maitakkaan. Mutta kyllä tästä vielä hyvä tulee, kun vähän nähdään vaivaa, right?

Varmasti hyvä tulee. Tää on kuitenkin parasta lätkää ollut aina, mitä on tarjolla.

Mulle on ainakin ihan sama kuka se komissaari lopulta on jos hommat vaan toimii. Jotenkin alunperinkin toivoin että vaihtuneesta vetovastuusta nauttisi joku vanhan liiton jäbä, ei siis millään pahalla Juhnaa kohtaan mutta täällä on aika monta kaveria aika monen kauden kokemuksella pelailemassa. Helposti yllättää tuo vetäjän vastuun tuoma taakka. Edes tämä allekirjoittanut vanhus ei ole vielä viitsinyt ikinä lähteä siihen rumbaan.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

En usko että kenelläkään on mitään sitä vastaan. Ja kyllä, pystyn puhumaan kaikkien puolesta :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

SLUIBA!!! allah on tullut taloon :D

.. :D Hold ur horses! Tästä lähtien viikonloppuna ei sitten saa pelata muuten, kuin kännissä. Tämä ihan vaan sen takia, että se on epäreilua vastustajaa kohtaan, jos toisen promillet lähentelee jo prosentteja ja toinen vetää 30 vuoden absolutismi putkella. Varsinkaan sunnuntaina ei saa pelata, kuin krapulassa.. Ja tämän säännön rikkomisesta seuraa VAKAVA rangaistus! ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

.. :D Hold ur horses! Tästä lähtien viikonloppuna ei sitten saa pelata muuten, kuin kännissä. Tämä ihan vaan sen takia, että se on epäreilua vastustajaa kohtaan, jos toisen promillet lähentelee jo prosentteja ja toinen vetää 30 vuoden absolutismi putkella. Varsinkaan sunnuntaina ei saa pelata, kuin krapulassa.. Ja tämän säännön rikkomisesta seuraa VAKAVA rangaistus! ;)

Jes! Tää vanhus voi pitää viikonloppukänninsä eikä tarvi enää kuunnella niitä selityksiä "en nyt viitti pelaa kun oon ottanut tässä illan kosanderia" <- jotenkin näinhän se meni se selitys vai mitä? Tiiät kyllä kuka. ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ja ennen kuin ketju täyttyy pappojen insideläpistä ja nostalgiapurkauksista, niin eiköhän siitä Sluibasta tehdä nyt se komissaari ja jatketa liigaa ahkerasti eteenpäin näillä uusilla säännöillä ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Kai se sit pitää lähteä liigasta kun noita uusia sääntöjä ei pysty noudattamaan? ;)
 
Ylös Bottom