Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Eiköhän nyt jokanen niele suosiolla näkkärinsä vaikka sattus joskus turpaansa ottamaanki eikä lähde päätään aukomaan toiseen suuntaan ni saadaan homma kunnialla loppuun, eikä homma lähe karkaa käsistä.

No näinhän sen pitäis mennä.

Mutta kannattaa kaikkien muistaa että nyt jos sitten lähdetään hakemaan vaan pelkkää samaa rannaria niin ei se enää mitään lätkää ole. Mä olen aikakin tykännyt näistä peleistä sen takia, että ollaan aina otettu rehellisesti mies miestä vastaan.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

No näinhän sen pitäis mennä.

Mutta kannattaa kaikkien muistaa että nyt jos sitten lähdetään hakemaan vaan pelkkää samaa rannaria niin ei se enää mitään lätkää ole. Mä olen aikakin tykännyt näistä peleistä sen takia, että ollaan aina otettu rehellisesti mies miestä vastaan.

Samaa mieltä ehdottomasti. Niinku sanoin, kaikki on varmasti tälläistä joskus yrittänyt, joku paremmalla ja joku huonommalla menestyksellä. Niiku JTS sano, että ei mitää täysin varmaa maalikikkaa tästä pelistä ole vielä löytynyt.. Ja edelleen, jos niitä viestejä tänne suuntaan tulee enemmiltäkin pelaajilta, kuin vain katkerasti maalilla hävinneeltä (ehkä jopa peliä hallinneelta) niin voin ruveta miettimään omaa taklaamispeliä ja että onko siinä jotankin vikaa. Tällä hetkellä MIELESTÄNI ei ole. Seison myös korjattuna jos kaikki siitä syyttää.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tervehdys,

olisiko juha96 (x2), Temetor, aaweeFIN tai Hokikurko päässyt heti/kohta peleille?

Itellä olis tänään tässä pari tuntia aikaa ja huomenna sama. Sitten seuraava mahis su illalla.

aawee oisko sulla tarjota yhtään aikasempia aikoja? :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tervehdys,

olisiko juha96 (x2), Temetor, aaweeFIN tai Hokikurko päässyt heti/kohta peleille?

Itellä olis tänään tässä pari tuntia aikaa ja huomenna sama. Sitten seuraava mahis su illalla.

aawee oisko sulla tarjota yhtään aikasempia aikoja? :)
Alkuperäsen suunnitelman mukaankaan en ehi tänään ku vielä sen verran pihalla noissa kemian asioissa.. :D Huomenna alkaa 5 päivän viikonloppu n. klo 11 abouttiarallaa kun poistun kokeesta, sopii ihan millon vaan eli sano kun ite pääset pelaileen :)

EDIT: Ja ei kyllä ymmärrä tosta toisen pelaamisesta valittajia, vetäköön, taklatkoon ja pelatkoon jokanen ihan miten haluaa. Tottakai voi vähän kattoo ettei tuu esim. 110kg möröllä vetämään myöhästynyttä niittiä 70kg päin. Vetäkää "bugiranteita" takasin vastustajalle jos ne niin kovasti häirittee! :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Niin ja tuohon Yarban kommenttiin. Mun mielestä saa pelata ihan miten lystää kunhan ei tahallaan lagaa tai taklaa kiekottomia yms. perseile noiden ajeluiden kanssa. Toki ripari "bugin" haku on hieman runkkarimaista mutta eipä siinä, kukin pelatkoon tyylillään.

e. Ja Ville E = mc2, pelaamaan sieltä! ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Syklissä jäljellä Rangers. Asianomistajaa lähestytty yksityisesti.

Kiinnostaisko ketään laajan hyökkäys materiaalin omistavaa Bolland Kh 84 injuja (13 games), Oreilly 84 (7 pelii) Downie 82 (12 pelii) Lähtee "halvalla". Bowman myös kaupan mahdollisesti 2 peruspilariin jonkun muun apinan kanssa tietysti :) Hejda, Souray. Etc.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mielellään mutta kyllä nyt on pakko lukee :D Jos aamulla oot peleillä nii emmä kyllä täyttä aikaa kokeessa oo että kymmenen pintaan voin hyvinki olla jo kotona :)

Duuniin kasiks ja himassa viimeistään kasilta illalla, otetaan sillon 19-20 väililla?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Phillyn gm ollut erittäin tyytymätön esityksiin ja ottanut tämän vuoksi pari päivää soppaa huomenna (to) puolenpäivän jälkeen darrapisteitä jaossa! Seuraavan kerran taas pe-iltana jos huomenna vastustajia ei löydy.


Pelikumppanit (aawee (?) +3 muuta), lähestykää myös yv:llä täällä!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1.Nashville
2.Ottawa

Paskaa. Iso sangollinen kuraista veriripulipaskaa. Kuvastaa mun joukkuetta tällä hetkellä 100%. 4 jätkää lasaretissa joista 3 hyökkääjiä, maaleja ei osata tehdä vaikka maali on tyhjä ja Lehtonen on alkanut vähän lipsumaan. Huimia pelastuksia tulee yhä, mutta epävarmoja pomppuja ja pieniä hörppyjä on myös alkanut esiintymään. Yhdessä pelissä piti vaihtaa Lehner kolmoserään maalille ja kaveri torjui kiekkosateen huikeasti. Jos sama meno jatkuu niin svenssoni pääsee ansaitsemaan leipäänsä rehellisesti maalinsuulla penkillä istumisen sijaan.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Columbus tänään linjoilla 16:00 jälkeen. Viikonloppuna en ole paikalla! Laitilan mökki on kutsunut kukkoa kotiin! :D

Edit: Saako tietämätön kysyä mikä on bugiripari??? Toivottavasti en ole jatkuvasti niitä tehnyt. :D
TUNNUSTAN! Yarballe aloin itkemään tosta ajelemisesta itse. Toki se oli väärin, mutta mun tilanteessa oli ihan ymmärrettävää. Väännettiin 2 peliä ja multa loukkaantui 4 pelaajaa... :(
Otteluiden kohokohta oli kyllä silti, että GRIGORENKO ajoi J.Bollin sairastuvalle... Milläköhän superliemellä tuonkin teki.

Mutta eikös se niin mene, että pieni kilpailuhenkisyys on tervettä touhua? :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Itsekkin olen "joskus saattanut" avautua noista asioista... KYLLÄ!... Olen huono häviäjä ja yritän aina keksiä tekosyitä :D
Joten jos joskus saat/olet saanut kuittausta niin se on vain paska tekosyy, koska olen vaan niin huono häviäjä :cool:

Kunhan ei jatkuvasti niitä bugeja hae niin pelit ovat varmasti hauskoja. Pelistä menee kokonaan maku jos jatkuvasti hakee sitä samaa maalia. Tiedänhän mä sen, että aina voi puolustaa ne pois, mutta aina ei vaan nappaa ottaa sitä yhtä pelaajaa kiinni joka aina veivaa b-pisteiden välissä virittäen rannetta etu yläkulmaan :/
Muutenkin se on hieman turhauttavaa pelata sellaista vastaan jonka peli rakentuu vain bugeista ym.ym.ym.

Niinkuin MeriMax sanoi. Pieni kilpailuhenki on tervetta. Ja se, että pelaajat ottaa tän homman vakavissaan joskus on hyvästä ;D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Columbus tänään linjoilla 16:00 jälkeen. Viikonloppuna en ole paikalla! Laitilan mökki on kutsunut kukkoa kotiin! :D

Edit: Saako tietämätön kysyä mikä on bugiripari??? Toivottavasti en ole jatkuvasti niitä tehnyt. :D
TUNNUSTAN! Yarballe aloin itkemään tosta ajelemisesta itse. Toki se oli väärin, mutta mun tilanteessa oli ihan ymmärrettävää. Väännettiin 2 peliä ja multa loukkaantui 4 pelaajaa... :(
Otteluiden kohokohta oli kyllä silti, että GRIGORENKO ajoi J.Bollin sairastuvalle... Milläköhän superliemellä tuonkin teki.

Mutta eikös se niin mene, että pieni kilpailuhenkisyys on tervettä touhua? :D

Kilpailuhenkisyyttä nimenomaan tarvitaan, että säilyy edes jonkinlainen moti tähän touhuun :cool:

"Bugiriparilla" tarkotin sitä että vetää ristikulmaa kohden jäätäpitkin löysän kudin, jonka veska TÄSSÄKIN versiossa torjuu useimmiten vastustajan hyökkääjän lapaan. Itse pidän tätä "bugina" ja vittumaisena asiana pelissä, moni voi toki olla eri mieltä :D

e. Niin ja siis heitän silloin tällöin tälläisen kiekon itsekin, mutta jos vastustaja hakee pelkkää tätä niin kyllä se vähän kyrsii. Onneksi on olut jne. :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Linjoilla 13.00 asti jos herttuatterella aikaa

T. Colorado - pelkkää bugii vaa ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Olikos se Florida tulossa sunnuntaina peleille? Vai miten se meni... Tupla olis.

Muuten sykli kuosissa. On muuten ollut paskin sykli pitkään aikaan, ainakin tuloksellisesti. Saakelin Sluibaa vastaan tappio kaksi kertaa numeroin 4-3 ja jälkimmäisessä matsissa Stammer lämäsi voittomaalin VIIMEISELLÄ SEKUNNILLA. Ketuttaa, olis noista ny jonkun pisteen ansainnut. ;)

GM kamppailee että luopuuko Kesselistä vai ei... ihan siedettävä tarjous on tullut mutta pelikuntoon on tän syklin jälkeen enää, oliskohan ollu 6 matsia? Olisihan se kiva edes kerran ykköskentäksi suunniteltua Parise-Stastny-Kessel -ketjua kokeilla. Ei ole ollu kertaakaan pelikunnossa yhtä aikaa koko kauden aikana ja tälläkin hetkellä jopa kaikki noista paskana. Toisaalta kausi lähestyy loppua ja joka piste olis tärkeä.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

GM kamppailee että luopuuko Kesselistä vai ei... ihan siedettävä tarjous on tullut mutta pelikuntoon on tän syklin jälkeen enää, oliskohan ollu 6 matsia? Olisihan se kiva edes kerran ykköskentäksi suunniteltua Parise-Stastny-Kessel -ketjua kokeilla. Ei ole ollu kertaakaan pelikunnossa yhtä aikaa koko kauden aikana ja tälläkin hetkellä jopa kaikki noista paskana. Toisaalta kausi lähestyy loppua ja joka piste olis tärkeä.
Älä sitä mihkään treidaa, pleijareissa voi olla ihan näppärä vahvistus ;)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Älä sitä mihkään treidaa, pleijareissa voi olla ihan näppärä vahvistus ;)

Nii, JOS päästään pleijareihin ensin.

Ongelmaksi voi meinaan muodostua että konferenssin esim. 6. sija EI RIITÄ, koska nykyjärjestelmällä yhdestä divisioonasta voi päästä vain 5 joukkuetta. Välillä kuitenkin nyt ollut kaikki 6 ensimmäistä samasta divarista. Karua.

Eikä auta että kauden 20 ekaa matsia oli ihan yhtä katastrofia.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pääsen kohta vasta lähtemään duunista, menee siis kasiin - ysiin ennen kun oon himassa.. Tuun niihin aikoihin vilkasemaan onko ketään paikalla. Pelin pari max jaksan, loput jää siiten sunnuntaille. Toivottavasti saadaa pelattua..

Eli Montreal n. klo 20-21-> peleillä.
 
Ylös Bottom