Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Colorado
2. Florida
3. Phoenix
4. Blues
5. Anaheim
6. Pittsburgh
7. Toronto
8. Minnesota
9. Vancouver
10. Boston
11. Edmonton
12. Montreal
13. Ottawa
14. Los Angeles
15. Calgary
16. New Jersey
17. Detroit
18. Columbus
19. Ny Rangers
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Joo mä voinkin ilmoittaa, että LA ei ole peleillä pe-su. Myös huonolla tuurilla olen jo torstaina matkoilla joten hyvää olis jos huomenna pääsis aloittamaan syklin.
Hyvällä tuurilla kuitenkin voin olla torstaina peleillä ja sunnuntaina riippuen koska matkalta palaan ja mikä on promille määrä silloin :rolleyes:

Hienoa myös, että niin moni oli kiinnostunut Quickista ja Kopitarista ja onnea vaan niiden herrojen uusille omistajille ja toivottavasti niistä löytyy se tarvittava apu tavoitteiden saavuttamiseen. Jones, Lewis ja Regehr ei mennyt kaupaks, mutta muita meni. Itse olen ainakin tyytyväinen näihin hankintoihin joita sain napattua :cool:
EEEEEKMANNI!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Miltäs vaikuttaa, saadanko tänään sykli pyöräytettyä? Olisi mukava päästä jo rukkaamaan kokoonpanot kuosiin :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Miltäs vaikuttaa, saadanko tänään sykli pyöräytettyä? Olisi mukava päästä jo rukkaamaan kokoonpanot kuosiin :)


Kattelen Caps vs Tampan loppuun ja sitten pyöräytän syklin.. :) on tilanne mikä hyvänsä.. aikaa on ollut ihan riittävästi tähän mini sykliin :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Phoenixsillä tässä syklissä:

Montreal, wekinho
Washington, Tade--
Tampa Bay, Sluibailija
Florida, BlackTnT_FIN
Boston, yrjoo
Calgary, aaweeFIN
Los Angeles, Enkmanni

Olen huomenna varmaan joskus 17-> peli valmiudessa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sykli vaihdettu. Taas kerran syklistä jäi paska maku suuhun.. Tuntuu olevan joillekkin taas niin helvetin vaikeaa.. Paria kaveria on kyllä varoitettu ja, jos ei homma ala ensi sykliin muuttua, niin kyllä mulle on vielä pari nimeä, jotka saan liigaan mukaan teidän tilalle, jos ei peliaikojen sopiminen / pelien ajoissa pelaaminen onnistu.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Nashville saatavilla peleille tällä viikolla seuraavasti. Ma ja ti n. klo 17 -20.30 Ke, to ja pe n. klo. 16 - 23. Vastustaja joukkueet ehdottakaa peliaikaa?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Colorado
2. Florida
3. Phoenix
4. Blues
5. Anaheim
6. Pittsburgh
7. Toronto
8. Minnesota
9. Vancouver
10. Boston
11. Edmonton
12. Montreal
13. Ottawa
14. Los Angeles
15. Calgary
16. New Jersey
17. Detroit
18. Columbus

Olipahan sykli. Tosi hyvin homma toimis. Aikalailla homma toki puolustamista vaan, kun ei ole joukkueessa muita ratkaisijoita kuin Gaborik ja Eberle. Tosin 4 voittoa ja 4 päästettyä maalia. Ei paha.

Itsellänikin oli MrMarjamaata vastaan tosi vaikea saada peli pelatuksi... Kyllä oli itelläkin hermot pariin otteeseen kireenä. Onneks saatiin silti pelattua.
:eek:
EDIT: En nyt SamsoNai halua olla töykeä, mutta saisit iteltäs kysyä koska SÄ pelaat. Hapanmaku suussa kun eipä ole sua kauheasti paikalla näkynyt. :D

Itsellä oli työkiireitä ja päättötyön viimeistelyä viime viikolla, vaikka onlinessa olen näkynyt en ole itse henk.koht ollut paikalla (veli pelannut silloin).

CPU ollut kuiten päällä että on voinut halutessaan takoa pelit pois.

Tällä viikolla Dallas normaalisti paikalla Klo: 16-22
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Toivotaan näin Marjamaa. En jaksais samaa soopaa enään. Varotuksen sana iteltäkin kahdelle herralle (Marjamaa ja Samsonai), että tällä kertaa saisitte pelata ne pelit hippasen verran nopeammin pois. Tai edes vastata viesteihin ja SOPIA ne pelipäivät... Ei mul muuta. :)

EDIT: Syklissä vastassa:

J_T_S_81
mynde77
MrMarjamaa
Danomar92
SamsoNai17
Jamppe93
juha96

Itse lähden reissuun kans tod näk torstaina. Olis aika ihQ saatu pelattua pelit mahdollisimman aikasin. :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ei tässä liigassa pelata tekoälyä vastaan syystä eikä toisesta.

Herr Kommissar vahvistanee, mutta näin tämä on aina ollut.

Näinhän se menee.


En kyllä jumalaut edelleenkään käsitä miten se voi olla niin vaikeaa tulla foorumille infoamaan muita mahdollisista esteistä.. Pistää vihaksi.:mad:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ei tässä liigassa pelata tekoälyä vastaan syystä eikä toisesta.

Herr Kommissar vahvistanee, mutta näin tämä on aina ollut.

Olen myös kieltäytynyt kertaalleen kunniasta pelata bottia vastaan, kun vastustaja tällaista mahdollisuutta ehdotti. Mielestäni ei kuulu liigaan tosiaan, poikkeuksena ehkä joku yli viikon kestävä matka tms. jonka takia koko sykli menisi simuun. Itse en kyllä bottia vs. todellakaan jaksaisi silloinkaan pelata :)

e. Niin ja Montreal piipahtaa tänään siinä klo 19.30 pintaan paikalle, jos vaikka muutaman pelin sais uudistuneella joukkueella pelattua!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tässä syklissä vastassa:

Dallas
Calgary
NY Islanders
Winnipeg
Washington
Florida
Tampa Bay
Nashville

Heti tänään paikalla n. klo 16 eteenpäin, koitetaan pelata pois..
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pakko sanoa, että mulla on todella IhQ joukkue nykyään :D
Tyytyväisyys vain kasvoi kun laittelin kentällisiä ja sitten muistinkin, että mullahan on vielä lasaretissakin kovia pelimiehiä. Tosin Jeff Carter ei pääse todennäköisesti enään peleihin mukaan.. Harmi.. Voisin sanoa ihan suoraan, että olis ehkä tämän liigan "kovin" hyökkäys silloin ;D

Carter 88 - Roy 85 - Perry 89
Brown 86 - Richards 88 - Eller 84
Anisimov 83 - Desharnais 81 - Halischuk 80
Jones 80 - Fraser 78 - Lewis 80

Ei toi kauhean huono olis minun mielestä :rolleyes:

Ainoana kysymysmerkkinä tosin on nyt tuo maalivahti joka tuli hommattua. Toivottavasti ottaa rantapallon edes kiinni. Noh tiukalla puolustuksella jatketaan miten tähänkin asti niin varmasti olen vielä POFF paikasta taistelemassa. Tosin piste ero tais olla nyt 13p.
Kuitenkin jos jään ulos pudotuspeleistä niin pakko olla silti tyytyväinen omaan panokseeni. 8-22-3 jengissä tais olla tilastot kun sen itselleni nappasin. Nyt ne onkin jo 29-27-7 :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Näinhän se menee.


En kyllä jumalaut edelleenkään käsitä miten se voi olla niin vaikeaa tulla foorumille infoamaan muita mahdollisista esteistä.. Pistää vihaksi.:mad:
Itse en ymmärrä myöskään. Tuntuu pelipäivienkin sopiminen olevan joillekkin yllättävän vaikiaa. Pamahtavat kerran viikossa paikalle ja kuvittelevat saavansa heti peliä silloin. Ärsyttävää touhua kyllä. Noh eipä se miun ongelma ole, mutta tosiaan pari sälliä aiheuttanut harmaitahiuksia mulle. :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Ja tästä simusta vielä, oli ihan helvetin hieno fiilis kun huomasin että San Jose tullut ohi simu voittojen ansiosta...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Dallasi on tänään klo: 18:00 pelivalmiudessa, sitä ennen hakkaan toisen liigan pelit pois.

Varaukset pleikkarin kautta. :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Joo itse myös huomasin, että viimeiset 2 sykliä joissa SJ on jättänyt pelejä simuun niin on voittanut NE kaikki. Pistää turhauttamaan kun näyttää siltä, että simuissa ei tolle joukkueelle kukaan mahda mitään ja kaveri sen kuin parantaa asemiaan POFF:eja ajatellen :mad:

Asiasta toiseen: LA on tänään ollut valmiudessa koko päivän, mutta kello 18:00 pitää häippästä. Huomenna olen myös valmiudessa siinä 12-21:00 ja sama keskiviikkona joten vastustajat huudelkaapa! Torstaina lähden reissulle (klo: 09:45) ja palaan vasta sunnuntaina joskus... noh todella myöhään joten olis hyvä, että saisin syklini pelattua torstaihin mennessä! Ei mulla muuta :p
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Floridassa yritettiin aktiivisesti viime hetkille vielä muokata joukkuetta nykyisen gm:n mukaiseksi. Coloradosta hankittiinkin johtohahmoja joukkueeseen kun Pantteripaidan pukee ylleen Lupul, Bouwmeester ja Brassard. Alempiin ketjuihin puolustavampiin rooleihin lisäksi haalittiin Malhotra, Chipchura(vai miten se meni :rolleyes:) sekä Wilson.

Pölinät sikseen, Florida pääsee aloittamaan mahdollisesti tänään pelejä mutta viimeistään huomenna. Huomisestakin tosin ilmottelen tarkemmin, mikäli sattuu EHL-poffeja olemaan juuri sinä päivänä. Joka tapauksessa tarkoitus olisi saada torstaina viimeisetkin syklin pelit alta pois, kun piäisenä voi olla vähemmän peliaikaa :)

EDIT: Tänään menee eashl:n puolella pelit, huomenna tarkemmi sit liigaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom