Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Samsonait ja Herra Marjamaa! Oon tästä hetkestä eteenpäin pelivalmiudessa. Ilmotelkaa tänne aikoja en jaksa kokoajan roikkua linjoilla vaan tulen het ku käsky käy.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jooh mulla on nyt vähän asioita hoidettavana, mutta yritän ehtiä linjoille vielä tänään jos vaan ehdin. Kuitenkin pitää mennä aikaisin nukkumaan tänään kun on huomenna aikainen lähtö Poriin suorittamaan siskon muuttoa, jossa luultavasti menee koko päivä sitten. Viikonlopuksi olen myös taas lähdössä mökille kun siellä on remontti meneillään. Voi olla niin, että jossain vaiheessa olen siellä pidempään kuin vain viikonlopun, koska hommaa siellä on ja niin maar hemmetisti. Remontti ja yleiset hommat pitäis ehtiä tekemään ennen 02.06.2014 jolloin on pappan 80v synttärit. Ja sen lahja olis just toi, että mökki ollaan rempattu kuntoon, maalattu ja pihalla olis palju :rolleyes:

Eli voi olla, että peliajat vähenee todella paljon jossain kohtiin.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Anaheim
2. Detroit
3. Boston
4. Minnesota
5. Columbus
6. Vancouver
7. Ottawa
8. Toronto
9. Florida
10. Nashville
11. Tampa Bay
12. Phoenix
13. Montreal
14. Ny Islanders

15. Chicago
16. Colorado
17. Blues
18.sharks
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sykli vaihdettu.. Taas kerran sen sai tehdä pettyneenä.. noh..sinnitellään nyt kausi joten kuten loppuun asti.. :)



Tampa nyt jonkun aikaa pelivalmiudessa.

 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sykli vaihdettu.. Taas kerran sen sai tehdä pettyneenä.. noh..sinnitellään nyt kausi joten kuten loppuun asti.. :)



Tampa nyt jonkun aikaa pelivalmiudessa.


Onneksi Dallas sai eilen pelattua ennen syklin vaihtoa kaikki pelit :)

Tehoton on meidän hyökkäyspää, täytynee taas Karlson nostaa hyökkäykseen :D

Tänään noin Klo:19-23 peleillä

E: Unohdin! Kärpät - Tappara tänään joten en varmaan ehi pelailemaan, huomenna taas! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Columbus pelivalmiudessa 17:00 jälkeen! Tahtoo pelata mahdollisesti kaikki pelit pois, kun loppuviikko on mitä on! :D
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Florida aloittaa syklin taapertamisen torstaina. Tänäänkin mahdollisesti käyn linjoilla mutta aika on varattu EASHL/EHL menoille.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Coloradolla tällä viikolla tiukat iltavuorot. Onneksi vain 5 plii sattuu olemaan. Myndeä huudeltu peleille psn. Tänään jonkin verran aikaa pelailla.

Vastassa siis
Predators
Bruins
Canuks
Blue jackets
Sharks
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Toronto jäillä. Jos Canadiens, Devils, Blues, Flyers, Red Wings tai Flames ehtis joku pelaamaan niin aina parempi.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

eissssssssss 8 peliä tässä syklissä... :eek:

No ei siinä, tänään siis Florida ois valmis urakoimaan. klo 20 -> ainakin 00 asti voin pelailla, toivottavasti mahdollisimman moni vastuksista pääsis paikalle :) en luultavasti aikasemmin tule linjoille niin täällä huutelemalla voi tanssiaikoja varailla.
Viikonloppu on vähän vaihtelevaa aikaa nii en uskalla ainakaan perjantaille tai lauantaille lupailla peliaikoja.

Vastukset:

PHX - Juhna96 varattuna 21:00 mikäli juhnalle käy
LAK - Enkmanni
ANA - Lucciukki klo 20:30
OTT - virheraportti
CAR - Juha96
MTL - wekinho
NJD - xXSinCosTanXx
NYI - TonMann93 klo 20:00
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mitenhän nää pudotuspeli jutut menee ku blueseilla on 98 pongoo ja n 70 plii pelattu, eikä oo varmistanu pdtuspeli paikkaa. Samassa divarissa mulla 92p 74plii ja Winnipeg viidentenä 76 p 72plii. Winnipeg voi saada viellä 20 pistettä ja olisi näin 96p. Toisessa divarissa Columbus on varmistanut pof paikan 91 pist, 4 sijalla ja 12 pisteen kaulalla Floridaan, mikä olisi ihan kiinniotettavissa??
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mitenhän nää pudotuspeli jutut menee ku blueseilla on 98 pongoo ja n 70 plii pelattu, eikä oo varmistanu pdtuspeli paikkaa. Samassa divarissa mulla 92p 74plii ja Winnipeg viidentenä 76 p 72plii. Winnipeg voi saada viellä 20 pistettä ja olisi näin 96p. Toisessa divarissa Columbus on varmistanut pof paikan 91 pist, 4 sijalla ja 12 pisteen kaulalla Floridaan, mikä olisi ihan kiinniotettavissa??

Joka divarista pääsee 3 parasta + konferenssista villillä kortilla 2 eniten pisteitä omaavaa joukkuetta.

Idässä tämä tarkoittanee käytännössä sitä että Atlantic -divisioonan kuudes jäänee ulos playoffeista vaikka on todennäköisesti koko konferessin seitsemäs. Konferenssin yhdeksäs siis pääsee todennäköisesti pelaamaan playoffeja!

(Imo aika perseestä koko systeemi.)

ps. näenkö jostain muualta kuin pleikkarilta kuka luotsaa mitäkin joukkuetta tällä hetkellä?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

eissssssssss 8 peliä tässä syklissä... :eek:

FLoridan vastukset:

PHX - Juhna96
LAK - Enkmanni
ANA - Lucciukki klo 20.30.
OTT - virheraportti
CAR - Juha96
MTL - wekinho
NJD - xXSinCosTanXx
NYI - TonMann93 klo 20:00

Varailin ajan vastaanotolle :) Eilen ehkäpä oman kauden kohokohta. 5-3 av:lla maali Edmontonia vastaan :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mää oon 20 pelin verran ollut jo ihan varma että playoff paikka on liian kaukana kun oon majaillu itäisen konferenssin 10. sijan molemmin puolin.

Mutta eilen huomasin että Devilsin kanssa tapellaan oman divisioonan 3. sijasta mikä oikeuttaa pleijareihin. Eli aikoja sitten kaivoon heitetty sotakirves käytiin hakemassa takasin kaivon pohjalta.

Jos nyt kairaan paikan pleijareihin ja samalla toisesta divisioonasta jää parikin(?) joukkuetta ulos jotka on kuitenkin keränny enemmän pisteitä runkosarjassa niin onhan se nyt ihan perseestä! :D

Ei siitä itellekään kovin voittaja fiilis tule mutta tää on systeemi minkä mukaan on pakko mennä.

Ja jos nyt niin käy että Pingviinit nähdään pudotuspeleissä niin eiköhän se lysti lopu aika lyhyeen...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Blues pari tuntia linjoilla, jos löytyy peliseuraa. Vastassa taisi olla ainakin PIT, TOR ja MIN.
 
Ylös Bottom