Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mulla on kans postia tullu... Paha niitä avata kun jäätyy samantien. Juhna vois yrittää hylätä mun vaihtoehdotuksen? :)

Jos näin käy niin hyväksykää ne aina. Ne tulee vielä komissaarin läpi niin hylkään ne sitten.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Elikkä kaikki nyt voisi käydä kahtoon sen postilootan ja hyväksyä mitä nyt siellä onkaan ja sitte Komissaari hylkää ne! Jos tällä ei lähe liikkeelle niin en tiiä mitä enää vois..

Jos siellä on ollut jotain tradea ja käytte nyt hyväksyyn niin ilmottakaa tänne siitä niin saa Juhna vähä infoa että onko siellä jollain ollu jotain!!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Kävin kattomassa lootan mutta eipä siellä mithään ollu. Tuon jälkeen vois koittaa notta toimisko jos komissaari hylkäisi kaikki vaihdot? Eipä tuo hirveä menetys varmaan kenellekään ole, vaikka joutuisi odottamaan pelaajiaan yhden syklin enemmän.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jaahas... En pysty Mifonin ja Herttuan diiliä hylkäämään... Mielenkiintoista.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jaahas... En pysty Mifonin ja Herttuan diiliä hylkäämään... Mielenkiintoista.

Jotain outoa siinä on, kun taas tänään se ja toinen vaihto olivat ilmestyneet postilaatikkooni. Herttua voisi myös antaa jotain infoa, jos se vaihto näkyy sielläkin laatikossa edelleen. Ja mun mielestä kannattaisi edelleen poistaa liigasta toistaiseksi ne pelaajat, jotka eivät pelaa niitä pelejään pois. Olisi sitten kaikki mahdolliset keinot käytetty, ennenkuin joudutaan nostamaan kädet pystyyn.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mitä jos kaikki poistuis liigasta syklin vaihdon ajaksi? Tai komissaari erottaa kaikki ja siirtää syklin sitten? Tuli vaan näin sivusta seuranneena mieleen...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mitä jos kaikki poistuis liigasta syklin vaihdon ajaksi? Tai komissaari erottaa kaikki ja siirtää syklin sitten? Tuli vaan näin sivusta seuranneena mieleen...

Kokeillaan tätä sitten seuraavaks :p
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

SYKLI ON VAIHDETTU


Kokeilin Osmon kikkaa poistamalla kaikki liigasta (helpoiten postilaatikot tyhjäksi) ja sehän vaihtui. Eli kaikki vaan liittymispyynnöt uusiksi.

JOTEN älkää tehkö turhia tarjouksia ettei tämä taas uusiudu.

Fiinixsillä on tässä syklissä:
Nashville
Minnesota
Chicago
Olen huomenna joskus 17~ linjoilla

Winnipegin uusi GM on PSN: Temetor.

Ps. Mitkään treidit eivät ole tapahtuneet, joten tehkää ne vain uusiksi :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tosiaan itse edelleen työ reissussa. Tän illan ajan pystyn viä plegellä oleen ja sit seuraavan kerran 21.2 perjantaina.
Päästiinkö sykliä vaihtaan ?


e.ilmeisesti päästiin

kuinkas kauan on peliaika?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Tosiaan itse edelleen työ reissussa. Tän illan ajan pystyn viä plegellä oleen ja sit seuraavan kerran 21.2 perjantaina.
Päästiinkö sykliä vaihtaan ?


e.ilmeisesti päästiin

kuinkas kauan on peliaika?

Viikko siitä hetkestä kun kaikki GM:t ovat liittyneet liigaan.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mahtava homma! Toivottavasti saadaan nyt vaan kaikki pelaajat mukaan pienen hiljaiselon jälkeen.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Laittakaa privalla että olette hereillä ja tietoinen syklin vaihdosta niin tiedän minkä kokoinen jengi on kasassa.

[Edit]: 14/29.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Nashville lomailee ajalla 21.2 - 1.3 tarkkoja peleiltä pois olo päiviä en pysty vielä ilmoittamaan. Tällä viikolla peleille saatavilla seuraavasti. tänään ja huomenna lähes koska vaan, ke ennen klo.20, to 16-20, pe, la ja su en osaa sanoa ollaanko jo lähdetty lomaileen...
Vastustaja joukkueet ilmoitelkaa, koska olette saatavilla peleille...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Kaikki kun saataisiin nopeaa takaisin pelikentille niin tässä seuraavassa syklissä ei mene ku yks pieraisu! Kaikilla näyttäisi olevan 2-4 peliä vain että kevyesti lähtee nyt ongelmien jälkeen porukalla! Herätelkäähän myös kaverit horroksesta jos on jollain päässyt unohtuun liigan olemassa olo!

Pelit jatkuu!


Dallasilla tosiaan ainoastaan Lucin Anaheim ja JTS Chicago tässä syklissä! Ilmotelkaaha millo ootte takas liigassa ja askissa!
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mulla sellanen tilanne et en saa tota hotellin tai kännykän nettiä toimiin plegen kans.
Ei hajuakaan mistä kiikastaa. :confused::confused:


Palaan työreissulta pe 21.2 ja sillon pe voin pelata vaikka kaikki pelit mitä mul on jos vaan vastustajille passaa
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Mulla sellanen tilanne et en saa tota hotellin tai kännykän nettiä toimiin plegen kans.
Ei hajuakaan mistä kiikastaa. :confused::confused:


Palaan työreissulta pe 21.2 ja sillon pe voin pelata vaikka kaikki pelit mitä mul on jos vaan vastustajille passaa

Kai muistat vaihtaa asetuksita langaton yms?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vancouverin vastustajat syklissä:

DelAtletico (LA)
virheraportti (OTT)
SakeminHerttua (NYR)

Sykli on 5 päivän mittainen (25.mar - 30.mar). Siitä johtuu pelien vähyys. Ja mielenkiinnosta kysyn onko sitä cup-turnausta tulossa?
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vancouverin vastustajat syklissä:

DelAtletico (LA)
virheraportti (OTT)
SakeminHerttua (NYR)

Sykli on 5 päivän mittainen (25.mar - 30.mar). Siitä johtuu pelien vähyys. Ja mielenkiinnosta kysyn onko sitä cup-turnausta tulossa?

Jaahas. No käyn katsomassa tuo syklin pituuden, sen pitäisi olla 2 viikkoa.

Cup-Turnauksesta en tiedä kun Osmo sitä hoiti, mutta ei liigassa enää.
 
Ylös Bottom