Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Juuu EI NÄIN, mutta katsotaan nyt tän kerra läpi sormien.. Kyllä tuohon paikalle saadaan GM hommattua. Vanha koutsi Naikou on tällä hetkellä vahvin ehdokas, kunhan nyt varmistaisi osallistumisensa. Jos hän ei tule, ni muitakin löytyy kyllä.
Jatkossa kannattaa varmaan kysyä uusilta tulokailta että onko SÄÄNNÖT LUETTU!!
Ja tämä ei ole sluiba sulle mitenkään osoitettu vaan uusille jos hakee tähän niin voisi kyllä lukea nuo säännöt..
niin me muutkin ollaan ne joskus aikaisemmin luettu :rolleyes:

Käsittämätöntä touhua...
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Ottawa
2. Anaheim
3. Tampa Bay
4. LA Kings
5. Columbus
6. Toronto
7. Vancouver
8. Calgary
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Ottawa
2. Anaheim
3. Tampa Bay
4. LA Kings
5. Columbus
6. Toronto
7. Vancouver
8. Calgary
9. Nashville
GM ei kommentoi, nyt eikä enää loppukautenakaan mitään... Kun ei ole julkaisukelpoista sanottavaa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pahoittelut tosta että menin pelaan ton bottipelin.. En ollu huomannu täällä että ois GM:ää tiedossa ja tänään tosi kiireinen päivä niin en aatellu muuta ku että saa sen pois alta eikä mee simuun :/ Säännöt on tottakai luettu mutta ajatuksissani menin pelaan ku toisessa GM:ssä sallittua..

Anteeksi!

EDIT: Jos sattuu vielä tulemaan Edmonton vastaan runkosarjan puolella niin ehdottomasti reiluuden nimissä mätkiköön sitten mun botin :)
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Pahoittelut tosta että menin pelaan ton bottipelin.. En ollu huomannu täällä että ois GM:ää tiedossa ja tänään tosi kiireinen päivä niin en aatellu muuta ku että saa sen pois alta eikä mee simuun :/ Säännöt on tottakai luettu mutta ajatuksissani menin pelaan ku toisessa GM:ssä sallittua..

Anteeksi!

EDIT: Jos sattuu vielä tulemaan Edmonton vastaan runkosarjan puolella niin ehdottomasti reiluuden nimissä mätkiköön sitten mun botin :)
En nyt näe tuossakaan mitään reiluutta. Tehty mikä tehty ja ei sille enään mitään voi. Virheitä sattuu ja ymmärrän jos kiireitä on. Tosin sen pelin voi jättää simuun.

Asia 2:

En kyllä ymmärrä miksi Naikou on vahvin ehdokas? Eikö herra itse poistunut liigasta ilman mitään selvää syytä? Toki ymmärrän jos aika ei riitä tai linjojen kanssa ongelmia. Jos taas poistui motivaation takia niin miksi sellainen pitäisi takaisin ottaa? Varmasti niitä motivoituneita löytyy, jotka pelaisivat mielellään liigan loppuun.
Jos olen väärässä niin saa kompata.

En varmastikkaan ole ainoa joka näin ajattelee. Jos tuo motivaatio oli syy jättää liiga, niin omasta mielestä turha parkua takaisin. Itse en ainakaan ottaisi takaisin. Saattaa hyvin käydä sama uudelleen, vaikkakin kausi on jo lähes loppusuoralla.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

En nyt näe tuossakaan mitään reiluutta. Tehty mikä tehty ja ei sille enään mitään voi. Virheitä sattuu ja ymmärrän jos kiireitä on. Tosin sen pelin voi jättää simuun.
Näinhän se on mutta turha tappio Edmontonin seuraavalle GM:lle. Simuun en halunnut jättää ettei lähe enempää pelaajia sivuun, mutta tottakai mun ois pitänyt ajatella tarkemmin ja kysyy edes. Mutta menipä sitte sekasin sen toisen liigan kanssa..

Mätkiköön botin sit nii pitäs olla puntit tasan ainakin Edmontonin kanssa.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Ottawa
2. Anaheim
3. Tampa Bay
4. LA Kings
5. Columbus
6. Toronto
7. Vancouver
8. Calgary
9. Nashville
10. Colorado

No Cumments
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Sluiba mihin aikaan syklinvaihdos? :) Tietäs vähän järjestellä asioita nyt niin että ehtis pelaan vaikka pari peliä tänään jos vastustajat ehtii.. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Ottawa
2. Anaheim
3. Tampa Bay
4. LA Kings
5. Columbus
6. Toronto
7. Vancouver
8. Calgary
9. Nashville
10. Colorado
11. Boston
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Jeps eli Naikou hyppää takaisin Edmontonin GeeÄmmäksi, vaikka lopettikin jo kertaalleen. Se tapahtui sillon, kun koko liiga oli romahtamassa, niin ratkaisu oli silloin ymmärrettävä. Hän hoitaa kuitenkin pelinsä aina hyvin ja on muutenkin reilu jätkä.


Syklinvaihdos tapahtuu myöhään illalla, jos vaikka Edmonton saisi pelailtua pelejänsä pois tässä illan aikana.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Huikkaa jamsku kun pystyt pelaamaan. Koitan sitten itsekin saada ton änärin käyntiin.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

Juhan caroliinaa vastaan ois peli vielä? Ehditkö monelta. En päivystä pitkälle iltaan tänään.
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

1. Ottawa
2. Anaheim
3. Tampa Bay
4. LA Kings
5. Columbus
6. Toronto
7. Vancouver
8. Calgary
9. Nashville
10. Colorado
11. Boston
12. Phoenix
 
Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)

New Jerseyn gm:n paikka aukeaa tämän syklin jälkeen. Peliajan järjestäminen ja aikojen sopiminen on mennyt meikäläisen kohdalla sen verran haastavaksi sekä suuri vaihtuvuus pelaajistossa joka vienyt sen vähäisenkin motivaation kun ei ole enää niitä vanhoja "verivihollisia" vastassa joista saisi vielä kipinää jatkamiseen. Tosiaan jos joukkueella on joka kohtaamisessa eri gm niin ei oikein enää sytytä, ainakaan meikäläistä. Eli meikäläinen ripustaa liigailun osalta luistimet naulaan, kiitos kaikille joiden kanssa vuosien varrella pisteistä taisteltu mutta nyt on aika päästää nuoremmat kehiin ja pitäytyä itse pelkästään höntsä pelien puolella.

terveisin gm jamsku
 
Ylös Bottom