Vastaus: PS3 NHL14: Stanley Cup (kausi 2)
Nyt vasta havahduin mitä kello on..! Oon vielä duunissa joten joudun lykkäämään sarjan aloitusta. Olisiko sulle sopinut klo 20 alkaen muutama peli?
Tais olla juuri viime versiossa kun edellisen kerran poffeissa kohdattiin. Sillon muistaakseni meni seitsemänteen peliin ja oli muutenkin aika jäätävä sarja! Taas varmasti saa sydän kurkussa vääntää, kovia matseja tiedossa!
Todella pahasti raajarikkoinen Tampa startannee ottelusarjansa Wekinhon Montrealia vastaan tänään noin klo. 19:00.
Odotettavissa on kyllä todella, todella tiukka ja reilu sarja.. Been the done that. Hirveätä vääntöä ollut jo monta versiota putkeen.. Oikeastaan toivoinkin Wekiä vastaan, vaikka lähtö on enemmän kuin lähellä heti ensimmäisellä poffikierroksella, mutta on ne vaan aina niin hienoja pelejä!
Harmittaa vaan helvetisti, että Stammer missaa ensimmäiset 5 poffipeliä ja sen jälkeen kuntoutuu Gonchar, mutta Carle ja St. Louis ei kyllä ennätä enää mukaan poffikiekkoon. Harmi homma, mutta en mä ainoa ole kenellä näitä loukkaantumisia riittää..
Nyt vasta havahduin mitä kello on..! Oon vielä duunissa joten joudun lykkäämään sarjan aloitusta. Olisiko sulle sopinut klo 20 alkaen muutama peli?
Tais olla juuri viime versiossa kun edellisen kerran poffeissa kohdattiin. Sillon muistaakseni meni seitsemänteen peliin ja oli muutenkin aika jäätävä sarja! Taas varmasti saa sydän kurkussa vääntää, kovia matseja tiedossa!