Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 ohjaimen liipaisin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hatiac
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

hatiac

New Member
Oletteko sitä mieltä, että pitäisi videä ohjain takaisin liikeeseen, kun pari päivää toimi kaikki täysin moitteettomasti, mutta sitten vasemmasta liipaisimesta (L2) tuli erittäin herkkä. Pienikin hipaisu vaikkapa napin yläreunaan aiheuttaa näppäimen painalluksen. Huomasin tämän Resistancea pelatessani. :(
 
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

Minä veisin ainakin. Kuulostaa ongelmalta, joka vaikeuttaa pelaamista.
 
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

Vaikeuttaa erittäin paljon ainakin minun kohdallani, kun pidän yleensä etusormia L1&L2 näppäinten välissä ja R1&R2 näppäinten välissä. :(

Edit: Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

Minusta tuo on ihan "tyyppiongelma". Resistancessa ainakin se raivo meni Chimeralla päälle ihan jatkuvasta kun liipaisimeen edes hipaisi/koski. Eli sormet pois liipasimilta :confused:
 
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

Zoukka sanoi:
Minusta tuo on ihan "tyyppiongelma". Resistancessa ainakin se raivo meni Chimeralla päälle ihan jatkuvasta kun liipaisimeen edes hipaisi/koski. Eli sormet pois liipasimilta :confused:

Olisiko sitten softasta kiinni? Ainakaan GT:n demossa ei vaihteet ole vahingossa vaihtuneet, vaikka sormet ovat liipaisimilla.
 
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

En minä tuota itsekkään vikana pitänyt. Pakasta revitty ohjain toimi tuolleen ja totesin vaan että ompas herkkä. Ja ei passaa turhaan sormella sinne törkkiä. Itse huomasin tämän Sudokua pelatessa.
 
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

Legge sanoi:
Olisiko sitten softasta kiinni? Ainakaan GT:n demossa ei vaihteet ole vahingossa vaihtuneet, vaikka sormet ovat liipaisimilla.

Kysäsempäs tässä samalla, että mites on: Kuinka moni käyttää noita liipaisimia kaasuna ja jarruna esim. GT:ssä vai pelaatteko iha perus X:llä ja neliöllä?
 
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

Hico-Hatiac sanoi:
Edit: Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
Jos tuo on ongelma, niin joo sama homma.
Mutte en usko, että ohjaimes mitään vikaa olis. Se nyt vaan on niin herkkä.
 
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

FindRb sanoi:
Jos tuo on ongelma, niin joo sama homma.
Mutte en usko, että ohjaimes mitään vikaa olis. Se nyt vaan on niin herkkä.

Kyllä vika ohjaimessa on erittäin todennäköisesti, koska pienikin hipaisu aiheuttaa painalluksen. Minulla on kaksi ohjainta ja toisessa toimii normaalisti.
 
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

Legge sanoi:
Olisiko sitten softasta kiinni? Ainakaan GT:n demossa ei vaihteet ole vahingossa vaihtuneet, vaikka sormet ovat liipaisimilla.

Puhuthan niistä alemmista ?
 
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

Hico-Hatiac sanoi:
Kyllä vika ohjaimessa on erittäin todennäköisesti, koska pienikin hipaisu aiheuttaa painalluksen. Minulla on kaksi ohjainta ja toisessa toimii normaalisti.
En usko että ohjaimessa on vikaa. Mulla on kaksi ohjainta jotka molemmat on suht herkkiä. Pidän sormea L1 ja L2 välissä ja resistancessa huomasin olevani kyyryssä alussa koko ajan ja NHL2K7:ssa valikot lähti "juoksentelemaan" ku L2 otti osumaa. Tätä tapahtu alussa paljon mutta nyt on alkanu sormi jo tottua varomaan tota. Se vaan tuntuu olevan aika herkäks tehty.
 
Vastaus: PS3 ohjaimen liipaisin

Tulipahan testattua Resistancekin, eikä mulla ainakaan vielä ole kyllä napit noin herkkiä. Voi hieman painaakin, eikä ukko sen enempää kyyki kuin ammukaan.
 
Ylös Bottom