Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

Vastaus: PS3 päivitykset

Mua kyl vähä harmittaa ku olin just sillo lomamatkal ku 2.40 tuli ja en ehtiny lataa sitä:mad: Ei vieläkään in game xmb:tä.
ole iloinen, kun et joutunut tämän päivityksen uhriksi. Odottele nyt parempi versio jossa ei ole ongelmia, joka rikkoo koneen. ;)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Ai että kun on tyytyväinen olo. Uus päivitys ja mulla ei ongelmia... Olis kyl paikat menny remonttiin jos olis pleke menny schaipeks...
 
Vastaus: PS3 päivitykset

kai noi saavutukset on käyttäjäkohtaisia ettei kone kohtaisia? mulla kaksi pleikkaria meinaan ja niissä sama tunnus mitä käytän riippuen missä olen.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Päivitys v2.41 ilmestyisi viimeistään nyt keskiviikkona? Lähde: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=192333

Toi alkuperäinen v2.4 ei ainakaan täällä ole aiheuttanut mitään harmeja. Ehkä tuossa pois vetämisessä oli vähän hätävarjelun liioitteluakin, vaikka toki siellä on taustalla todellisia ongelmia. Väittäisin verkkoselaimenkin saaneen jotain päivitystä, kun ei enään meinaa kaatua kirveelläkään, kuten vielä ennen :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 päivitykset

Väittäisin verkkoselaimenkin saaneen jotain päivitystä, kun ei enään meinaa kaatua kirveelläkään, kuten vielä ennen :D
Ilmeisesti ainakin Flash-versio on päivitetty v7.0.25:ksi. (Edellinen taisi olla v7.0.19.) Mutta eipä sillä edelleenkään hirveästi juhlita...
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Ilmeisesti ainakin Flash-versio on päivitetty v7.0.25:ksi. (Edellinen taisi olla v7.0.19.) Mutta eipä sillä edelleenkään hirveästi juhlita...

Mikäs sen pitäisi olla, että noi yleisimmät striimit sun muut toimisi? Ja onkohan mahdollista, että se joskus päivitettäisi?
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Mikäs sen pitäisi olla, että noi yleisimmät striimit sun muut toimisi? Ja onkohan mahdollista, että se joskus päivitettäisi?
Ysi se on tietskarimaailmassa. Ja eiköhän PS3:n Flash-versio jonain päivänä päivity riittävän moderniksi, mutta vielä asiasta ei ole muuta kuin kauniita päiväunia.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Ysi se on tietskarimaailmassa. Ja eiköhän PS3:n Flash-versio jonain päivänä päivity riittävän moderniksi, mutta vielä asiasta ei ole muuta kuin kauniita päiväunia.

Miten voi olla ettei sitä ole saatu päivitettyä sinne.. onko se selaimen kehittäminen sitten jotenkin resursseja vaativaa vai mikä siinä on ettei saada kehitettyä tuonne? Jotenkin kummastuttaa kyllä..
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Miten voi olla ettei sitä ole saatu päivitettyä sinne.. onko se selaimen kehittäminen sitten jotenkin resursseja vaativaa vai mikä siinä on ettei saada kehitettyä tuonne? Jotenkin kummastuttaa kyllä..
PS3:n Cell on PowerPC-pohjainen ja taitaa olla Flashin PowerPC-version kehitys aika minimaalista - ainakin jos Mac-maailmasta hakee vertailukohtia. Toinen syy voi olla muistin käyttö; uudempi Flash pitäisi sovittaa PS3:n muistimäärälle, ja siinäkin voi olla aikamoinen lisähaaste.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Kertoisiko joku nyt mulle, että miten pystyy pelin aikana kuunteleen musaa? En saa millään pelillä toimiin..
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Kertoisiko joku nyt mulle, että miten pystyy pelin aikana kuunteleen musaa? En saa millään pelillä toimiin..
Et pystykään. v2.40 vain *loi pohjan* musiikin soittamisen XMB:stä pelin aikana, mutta toimiakseen se vaatii tuen peliltä. Lue: jokainen peli pitäisi päivittää erikseen, joten vielä tässä vaiheessa ko. ominaisuudesta ei ole mitään hyötyä.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

PS3:n Cell on PowerPC-pohjainen ja taitaa olla Flashin PowerPC-version kehitys aika minimaalista - ainakin jos Mac-maailmasta hakee vertailukohtia. Toinen syy voi olla muistin käyttö; uudempi Flash pitäisi sovittaa PS3:n muistimäärälle, ja siinäkin voi olla aikamoinen lisähaaste.

Juu, arvelinkin, että taustalla on varmasti jotain tällaisia mitä ei itse täysin teknologiasta tietämättömänä voi tietää/ymmärtää. Noh, saa nähdä saavatko joskus päiviteltyä tuota vielä kunnolla eteenpäin.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Noh, saa nähdä saavatko joskus päiviteltyä tuota vielä kunnolla eteenpäin.
villejä huhuja oli liikkeellä ennen v. 2.40 firmistä,
että seuraavassa isossa firmis-päivityksessä olisi mukana täysin uusi selain.

sitä kun miettii tarkemmin, niin voisi olettaa mukana olevan päivityksiä yleisimpiin ominaisuuksiin (flash, java..) ja muutoinkin askelta "oikeiden" selainten maailmaan.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

onko jollain muulla näyttänyt ettei olis uusia päivityksiä? meinaa ku ite asensin tuon 2.40 päivityksen 2.7 ja vanhuksilla veljen ps3 ei löytänyt päivityksiä.. voiko johtua siitä että se on 60gb malli joka oli hankittu ps3 julkaisupäivänä, kun taas itselläni on äskettäin hankittu 40gb malli?:confused::confused:
 
Vastaus: PS3 päivitykset

onko jollain muulla näyttänyt ettei olis uusia päivityksiä? meinaa ku ite asensin tuon 2.40 päivityksen 2.7 ja vanhuksilla veljen ps3 ei löytänyt päivityksiä.. voiko johtua siitä että se on 60gb malli joka oli hankittu ps3 julkaisupäivänä, kun taas itselläni on äskettäin hankittu 40gb malli?:confused::confused:
Voi johtua myös siitä, että käyttäjä ei ole lukenut esimerkiksi tätä ketjua. Eli päivitys v2.40:ksi otettiin pois jakelusta vain muutamia tunteja sen julkaisun jälkeen. Korjattu päivitys saataneen tällä viikolla.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

onko jollain muulla näyttänyt ettei olis uusia päivityksiä? meinaa ku ite asensin tuon 2.40 päivityksen 2.7 ja vanhuksilla veljen ps3 ei löytänyt päivityksiä.. voiko johtua siitä että se on 60gb malli joka oli hankittu ps3 julkaisupäivänä, kun taas itselläni on äskettäin hankittu 40gb malli?:confused::confused:

2.40 päivitys ei ole enää ladattavissa, sillä se aiheutti ongelmia joillekkin PS3:n käyttäjille.

EDIT: Äh... :D
 
Vastaus: PS3 päivitykset

2.41 confirmed. Chattailin juuri kesälomaa viettävän pikkuveljen kanssa, joka heitti pleikkarin päivittymään. Laittoi vielä rastin ruutuun "Sammuta päivityksen jälkeen" ja lähti rautakauppaan hakemaan remonttitarvikkeita.
 
Ylös Bottom