Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tee siitä ottamastasi backupista palautus vanhalle kovolle. Otithan full backupin?Nyt se rakkine sitten käynnistäessä käskee syöttämään tallennuslaitteen, jossa on 3.0 päivitys tai uudempi? Että mistäs hitosta mää sen 3.0:n pierasen? Koitin myös Recovery Menun kautta paluttaa järjestelmää tehdasasetuksiin, mutta käynnistyy vaan uudelleen ja kyselee taas päivitystä
Tee siitä ottamastasi backupista palautus vanhalle kovolle. Otithan full backupin?
Ei mene. Tilaa pitää olla riittävästi. Eikä backupilla muutenkaan pysty palauttamaan vanhempaa firmistä, ja tässä tapauksessa käyttäjä ei pääse edes XMB:hen asti.Meneekö se, jos kamaa on enemmän kuin mitä kovalevyn koko on? 320GB -> 80GB.
Juu, näinhän se taitaapi olla. Höh.Ainoa vaihtoehto on kiltisti odottaa, että päivitystiedosto ilmestyy fi.playstation.comiin, ja ladata se sitten muistitikun tms. kautta Pleikkariin.
Juu, näinhän se taitaapi olla. Höh.
Taidan iskeä ootellessa 8-bit Nes:n tulille. Peli sisään ja virta päälle, eikä muuten tarvii firmiksistä huolehtia![]()
Tuolta löytyvä linkki on ihan aito ja oikea. (Senhän saa myös osaava sälli kaivettua seuraamalla PS3:n verkkoliikennettä, ja ilmeisesti tässä tapauksessa niin on tehty.)Tuolta löytyy ainakin linkki EU-firmwareen. Älä syytä minua jos joku menee pieleen, mutta olen itse ottanut tuolta sivustolta joskus firmwaret tikulle.
Muista vielä, että päivitystiedoston pitää olla just eikä melkein oikean hakemistorakenteen päässä. Eli tikun juureen hakemisto nimeltään PS3, jonka alle alihakemisto UPDATE, ja tuohon alihakemistoon kopioidaan se PS3UPDAT.PUP-tiedosto.No niin, ei muuta ku imutukseen, kiitti!
Hyvä homma. Olen vaan näissä hommissa oppinut, että liian pitkää rautalankaa ei ole olemassakaan, sillä aina löytyy joku erikoistapaus/tunari.Juu, olen kyllä ennenkin tikulta päivitellyt, ei siinä mitään.
Joo, varsin vaihdoin, notta KonsoliFinin hemmot sais vähän pähkäiltävää.(Ja tämäkin case oli siis varsin erikoinen; kiintolevyn vaihto juuri uuden firmiksen ilmestyttyä.)
Huomattu on, ja liittynee muutokseen, jonka myötä tulevissa peleissä voi aikanaan selata itse emopelin ja DLC:n Trophy-tietoja erikseen. (Jostain kumman syystä jo julkaistuilla peleillä tuo ei toimi, vaikka luulisi olevan melko helppoa erottaa, mikä on DLC-Trophy ja mikä ei.)Onkos kukaan muu huomannut että trophylistassa peleillä on prosenttiluvut hieman muuttuneet?
Mikäköhän idea oli laittaa Store-kuvakkeet Game:n JA Network:in alle?? Eiköhän yksi olisi riittänyt...![]()