Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

onhan se hieman typerää mielestäni viikon/parin välein asennella muutaman sadan megan päivityksiä, joiden sisällöstä ei oikein ota selvää oli. ärsyttävää latailua oli yhteysnopeus mikä tahansa.

Xbugs sanoi:
Sitten ei kannattaisi yrittää neuvoa toisia. Toive siitä että edes etukäteen kerrottaisiin mitä päivitys sisältää ei todellakaan ole liikaa pyydetty.
Yleensähän ennen latauksen aloittamista tulee lista päivityksessä tulevista muutoksista. Aina tätä ei kyllä PS3:n kohdalla ole näkynyt (PSP:llä lukee vähintään "strengthen security" jne.).

Xbugs sanoi:
Sitten ei kannattaisi yrittää neuvoa toisia. Toive siitä että edes etukäteen kerrottaisiin mitä päivitys sisältää ei todellakaan ole liikaa pyydetty.

Kuten sanottu, mitä merkitystä päivityksen sisällöllä on, jos ilman sen asentamista ei laitetta voi käyttää täysipainoisesti enää?

Oliver sanoi:

Eipä vain ole viime päivitysten yhteydessä näkynyt. Todenmukaisempi sanavalinta taitaisikin olla "joskus".

Taajuus sanoi:
Kuten sanottu, mitä merkitystä päivityksen sisällöllä on, jos ilman sen asentamista ei laitetta voi käyttää täysipainoisesti enää?

(Mä en nyt kerro mitä mä vastaan tähän, mutta muodosta toki asiasta oma näkemyksesi ja valitse oma toimintamallisi siitä huolimatta, koska muuten keskustelu ei voi enää jatkua täysipainoisesti.)

Xbugs sanoi:
Eipä vain ole viime päivitysten yhteydessä näkynyt. Todenmukaisempi sanavalinta taitaisikin olla "joskus".
Kahdessa viimeisessä (1.92 ja 1.93) ei ole näkynyt, kun mukana ei ole tullut uusia toimintoja. Näitä edeltäneen 1.90-päivityksen yhteydessä tuli melko kattava lista.

Nojoo. Minusta tässä vain rutistaan niin mitättömästä asiasta. Kai olen itse vaan tottunut niin paljon paskempaan, että tällainen automaattinen konsolin päivittyminen netin kautta ei häiritse lainkaan...:cool:

Päivityksen imurointiin meni aikaa arviolta 3 minuuttia + asennus päälle = yhteisaika siinä 8 minuuttia. Ei mennyt hermot, eikä tarvinnut repiä pelihousuja.

Nisupulla sanoi:
Päivityksen imurointiin meni aikaa arviolta 3 minuuttia + asennus päälle = yhteisaika siinä 8 minuuttia. Ei mennyt hermot, eikä tarvinnut repiä pelihousuja.
Itsellä tuo päivitys on kestänyt jo tunnin.. Hakee siis sitä päivitystä vielä. Vituttaa tuommoinen, kuituyhteys pitäisi kuitenkin pystyä vähän ripeämpään toimintaan.

Onko tullut uutta tietoa tuosta 2.00 päivitystä vai onko pikkupäivitys taas luvassa sitä ennen?Innolla odotan tuota niin käytettävyys paranisi taas huomattavasti.Eikös sen pitäisi tämän kuun lopulla tulla,tosin niinhän sen piti tulla viime kuunkin lopussa.

Veikkaan että tuleepi ensi kuussa... (Tämä EI ollut tieto vaan arvaus!)

foeprkl sanoi:
onhan se hieman typerää mielestäni viikon/parin välein asennella muutaman sadan megan päivityksiä, joiden sisällöstä ei oikein ota selvää oli. ärsyttävää latailua oli yhteysnopeus mikä tahansa.

Minusta se on taas tosi kiva, että ostamaani vekottimeen tulee viikon/parin välein uusia ominaisuuksia ja/tai päivitetään vanhoja toimivimmiksi. + Vanhojen pelien toimivuus parenee kanssa koko ajan. :)

Version 2.0 (October 30, 2007)

Näyttää siltä että seuraava päivitys tulee tämän kuun 30. päivä. Jos on luottamista sähköpostiin joka tuli mun usan accountin sähköpostiin. Viestissä käsketään hyväksyä joku juttu tai muuten ei voi enää käyttää networkkia ainakaan amerikassa.

ZekeDope sanoi:
Version 2.0 (October 30, 2007)

Näyttää siltä että seuraava päivitys tulee tämän kuun 30. päivä. Jos on luottamista sähköpostiin joka tuli mun usan accountin sähköpostiin. Viestissä käsketään hyväksyä joku juttu tai muuten ei voi enää käyttää networkkia ainakaan amerikassa.
Kyse lieneekin tuon käyttäjäsopimuksen versionumerosta. Muutokset näyttäisivät koskevan lähinnä käyttäjien tuottamaa sisältöä ja muita yhteisöominaisuuksia.
Networkin käyttö jatkuu kaikilla normaalisti, mutta mikäli ei hyväksy uusia käyttäjäehtoja pyydetään ottamaan yhteyttä tukeen.

Oliver sanoi:
Kyse lieneekin tuon käyttäjäsopimuksen versionumerosta. Muutokset näyttäisivät koskevan lähinnä käyttäjien tuottamaa sisältöä ja muita yhteisöominaisuuksia.
Networkin käyttö jatkuu kaikilla normaalisti, mutta mikäli ei hyväksy uusia käyttäjäehtoja pyydetään ottamaan yhteyttä tukeen.

Todii pitääpä varmaan mennä englannin kielikurssille :o

Hohhoi sanon minä,milloin tämä luvattu 2.00 päivitys tulee.Alkaa muistuttamaan erään 2ksarjan jääkiekkopelin julkaisua kun peli siirtyi ja siirtyi ja lopulta ilmestyi 6kk myöhässä täällä euroopassa.

Tuomas sanoi:
Hohhoi sanon minä,milloin tämä luvattu 2.00 päivitys tulee.Alkaa muistuttamaan erään 2ksarjan jääkiekkopelin julkaisua kun peli siirtyi ja siirtyi ja lopulta ilmestyi 6kk myöhässä täällä euroopassa.
Joo, tuotahan luvattiin joskus jopa syyskuulle tuota päivitystä?

Sais kyllä jo tulla!

Onko tuosta 2.0 päivityksestä vieläkään varmaa tietoa, koska julkaistaan?

Minulle tuli sähköpostia, jossa sanottiin että 2.0 tulisi 30. lokakuuta. Saa nähdä pitääkö paikkansa.

opa95 sanoi:

Sais kyllä jo tulla!

Onko tuosta 2.0 päivityksestä vieläkään varmaa tietoa, koska julkaistaan?
Sori, mutta virallisten tiedotteiden mukaan ei ole mitään luvattu! Jos porukka haluaa jokaista huhua uskoa, niin uskokaa sitten, mutta mitään ei ole luvattu. Saa korjata, jos jollakin on parempaa tietoa.

opa95 sanoi:

Ei sillä ettenkö minäkin odottaisi kyseistä päivitystä, mutta kannattaa muistaa, että Sonyhän ei ole luvannut yhtään mitään liittyen kyseiseen päivitykseen. Mitään vahvistusta ei ole tullut ja kyseessähän on edelleen uskottavalta tuntuva huhu, joka on ajan myötä muuttunut foorumeilla faktaksi.

Ylös Bottom