Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 päivitykset

TT-2k sanoi:
Piti ihan itse kokeilla. Oikeassa olet. Jos musiikkia laittaat kuvien katselun taustalle, kahdesti PS-nappia painamalla pääsee takaisin slideshow'hun. Sama logiikka ei kuitenkaan toimi selaimen kanssa, vaan musiikin valitsemisen jälkeen pitääkin painaa ensin ympyrää ja sitten PS-nappia.
Jyepp... Oli kätevä vaihtaa ennen biisi surffatessa esmeks lyriikoita mutta nyt se vaatii vähän enemmin nopeutta ja näppäryyttä. :) Mun wishwishlistalla ois kaukosäätimen "play, previous.. jne" napit toimimaan vaikka ootkin jo musankuuntelutilasta valikoissa tai nettiselaimessa. Se ois must.:p
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Ramo sanoi:
Jyepp... Oli kätevä vaihtaa ennen biisi surffatessa esmeks lyriikoita mutta nyt se vaatii vähän enemmin nopeutta ja näppäryyttä. :) Mun wishwishlistalla ois kaukosäätimen "play, previous.. jne" napit toimimaan vaikka ootkin jo musankuuntelutilasta valikoissa tai nettiselaimessa. Se ois must.:p
Itsekin olen sitä toivonut jo melkein julkaisusta lähtien. Sitten se olisi hyvä jos saisi musiikit päälle foldatessa niin vois auttaa samalla kun popittaa.

Tekis kyllä mieli ostaa vanhan mallinen psp jostain halvalla kun nuo etäkäyttö ominaisuudet on jo aika hyvät, mutta kun ei ole tuota rahoituspuolta.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Jiikax sanoi:
Itsekin olen sitä toivonut jo melkein julkaisusta lähtien. Sitten se olisi hyvä jos saisi musiikit päälle foldatessa niin vois auttaa samalla kun popittaa.

Tekis kyllä mieli ostaa vanhan mallinen psp jostain halvalla kun nuo etäkäyttö ominaisuudet on jo aika hyvät, mutta kun ei ole tuota rahoituspuolta.

Muistatko kun alkukesästä oli kaikissa Tokmannin omistamissa liikkeissä (eli myös Maxeissa) PSP Value Packit 99? Kannattaa ehkä kysyä Kuopion Maxi Kodintukusta, jos saisi vielä samaan hintaan, kun kerran niitä oli Suomen liikkeissä vajaan 7000 kpl:n erä
 
Vastaus: PS3 päivitykset

JJH90 sanoi:
Muistatko kun alkukesästä oli kaikissa Tokmannin omistamissa liikkeissä (eli myös Maxeissa) PSP Value Packit 99? Kannattaa ehkä kysyä Kuopion Maxi Kodintukusta, jos saisi vielä samaan hintaan, kun kerran niitä oli Suomen liikkeissä vajaan 7000 kpl:n erä
Kaveri osti psp:n sieltä ja ei niitä tuskin enää siellä on kun silloinkaan ei ollut kovin monta. Huuto.netistä meinaan ostaa tuon jos saan rahaa eikä suunnitelmat muutu. Kiitos kuitenkin vinkistä :)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Sisällä nyt v2.01 firmis enkä mitään uutta nopeasti löytänyt. No, kunhan pysyisi paremmin pystyssä!
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Tarkemmat tiedot päivityksen sisällöstä:

Stability during playing some PLAYSTATION 3 format software has been improved.
Stability of System Software including Internet Browser and Information Board has been improved.
Stability of the upscaler for PlayStation 2 format software has been improved. (Playability of PlayStation 2 depends on model)
[Remote Start] feature is changed to avoid unintended power on.

Vaikka edellinen firmis tuli todella nopeasti, tämä lataus suorastaan matelee. Parissakymmenessä minuutissa tullut vasta 30 prosenttia. Joten pakatkaa eväät ja olkaa kärsivällisiä, nettiyhteydessänne ei ole vikaa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

TT-2k sanoi:
Tarkemmat tiedot päivityksen sisällöstä:
Vaikka edellinen firmis tuli todella nopeasti, tämä lataus suorastaan matelee. Parissakymmenessä minuutissa tullut vasta 30 prosenttia. Joten pakatkaa eväät ja olkaa kärsivällisiä, nettiyhteydessänne ei ole vikaa.

Minulla ainakin tuo latautuu suht nopeasti.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

player_fin sanoi:
Minulla ainakin tuo latautuu suht nopeasti.
Se on aika lailla arpapeliä, kuinka nopeasti tai hitaasti sattuu päivityksensä saamaan. Lähinnä pyrin rauhoittelemaan pahimpia hätähousuja, koska niitä tuntuu joka kerta riittävän.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Täällä päivitykseen meni latauksen aloituksesta viimeiseen boottaukseen n. 13 minuuttia 2MB Elisan yhteydellä. Suurinpiirtein sama aika kului 2.0 päivitykseen aiemmin.

Tuossa latauksessa nuo prosentit hieman harhaanjohtavat, koska ensimmäiset 60-70% menee suht verkkaisesti, mutta sitten loput menee sekunnissa. Sama homma myös asennuksen kanssa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Oletteko huomanneet mitään eroja PS3:n toimivuudessa uuden updaten myötä. Itse en osaa sanoa, kun ei ollut ongelmia sen 2.0 kanssa.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Hmmm.. Mistähän tuo johtuu, että tämä oma pleikkarini löytää nuo päivitykset huomattavasti myöhemmin. :confused: Ei tuo löydä edes tuota 2.01:stä, jota olette jo latailleet. :confused:
 
Vastaus: PS3 päivitykset

player_fin sanoi:
Oletteko huomanneet mitään eroja PS3:n toimivuudessa uuden updaten myötä. Itse en osaa sanoa, kun ei ollut ongelmia sen 2.0 kanssa.
Se Information Board tms. ei enää tunnu aiheuttavan samanlaista jähmeyttä XMB:hen kuin ennen. Toisaalta kyseessä oli vain lyhyt kokeilu, jonka jälkeen kytkin mokoman turhakkeen pois.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Juuri kokeilin itse, että otin tuolta tuon "System update via internet" ja löytyi.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

Tathalas sanoi:
Hmmm.. Mistähän tuo johtuu, että tämä oma pleikkarini löytää nuo päivitykset huomattavasti myöhemmin. :confused: Ei tuo löydä edes tuota 2.01:stä, jota olette jo latailleet. :confused:
Kokeile sitä, että sammutat laitteen ihan virtakytkimestä ja annat myös nettipurkillesi kunnon resetin. En tiedä, käytetäänkö tuossa firmisjakelussa jonkinlaista porrastusta, mutta yleensä viimeistään tuon jälkeen on päivitystä ruvennut löytymään. Mutta älä huoli, kyllä se sieltä vielä tulee. Koskaan ei ole kellään välistä jäänyt. ;)
 
Vastaus: PS3 päivitykset

TT-2k sanoi:
Tarkemmat tiedot päivityksen sisällöstä:
Stability during playing some PLAYSTATION 3 format software has been improved.
Olisivat ihan reilusti vaan kertoneet että mitä tehtiin ja mihin... ilmeisesti taaskaan ei mennyt ihan putkeen. Unfortunately, it appears as if the patch may have created problems for Call of Duty 4 players, who took to the official forums (registration required) en masse to complain of critical errors while trying to play the game online now.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

loomis sanoi:
COD4-serverit sattuivat kellahtamaan pari tuntia firmispäivityksen jälkeen. Nousivat kuitenkin jo aiemmin päivällä takaisin ylös. Muuta yhteistä asioilla ei sitten olekaan. Ihmiset menevät ihan sekaisin ja kaikki on heti päivityksen syytä, kun jokin yhtäkkiä ei toimikaan.
 
Vastaus: PS3 päivitykset

TT-2k sanoi:
COD4-serverit sattuivat kellahtamaan pari tuntia firmispäivityksen jälkeen. Nousivat kuitenkin jo aiemmin päivällä takaisin ylös. Muuta yhteistä asioilla ei sitten olekaan. Ihmiset menevät ihan sekaisin ja kaikki on heti päivityksen syytä, kun jokin yhtäkkiä ei toimikaan.
CODin servut toimivat juu, mutta invi systeemi kusee kympillä. Klaamimatsi peruuntui kun invit eivät yksinkertaisesti mennyt perille.
En väitä että tällä olisi jotain tekemistä päivityksen kanssa, mutta kummasti monet ongelmat ovat alkaneet päivitysten yhteydessä:rolleyes:
 
Ylös Bottom